Rok 2019 čo si zač?

Ahojte krásky. 


Ani vlastne poriadne neviem o čom má byť tento článok. Môj rok sa začal skvelo, všetko bolo fajn, bavila ma práca, práca na blogu, točenie na youtube a rôzne tieto veci a aktivity. Začala som cvičiť, schudla 13 kg  a bola hrdá na to, čo som minulý rok stihla a tak trošku aj zameškala. Ale nejak dva alebo tri mesiace do zadu som sa tak trochu otočila sama sebe a vzoprela. Dá sa povedať, že som začala sama so sebou bojovať a uvedomovať, že aj keď som si myslela, že áno som to ja, tak som to vlastne ja nebola. 



Dopomohlo mi pár faktorov a pár ľudí k týmto mojím myšlienkam a ja som im vlastne vďačná za toto všetko. Som vďačná za to čo ma naučili a dali do života, že sú neustále pri mne a keď potrebujem tak pomôžu, no oni vlastne mi otravujú život stále a za to som naozaj VĎAČNÁ. Pretože začínam sa objavovať, nachádzať v samej sebe to, čo som nenašla doteraz. To čo sa skrývalo o niečo hlbšie vo mne, než to čo som už dala na povrch. 

A o čom to vlastne hovorím? Ako ste si všimli, článok vyšiel raz za uhroský rok, videá taktiež ale úprimne teraz mi to sakra chýba a snažím sa k tomu všetkému vracať, pomaly ale isto. Začínam v sebe objavovať to v čom som celý čas bola vedená sama sebou už od nižšieho veku. To, že som sa vo svojich 12tich rokoch našla v Punku, rocku, metale a podobných hudobných žánroch, to som vedela celý čas, dokonca som samej sebe sľúbila, že keď budem veľká a budem zarábať kúpim si svoje kanady a budem ich hrdo nosiť. 
Čo myslíte ? Mám ich už doma? 



Na začiatku roka som sa začala obliekať trošku viac výraznejšie než dovtedy, teda aspoň mne to tak príde, ale to asi preto, že robím Cosplay. A teraz? Teraz to nie je len cosplay ale aj punkový štýl môjho obliekania. 


Mimochodom, prišla som ešte na ďalšie veci. Ono, dopomohol k tomu jeden festival. Boli sme na Villa Ben z ktorého je aj mimochodom článok. Na tom festivale som si uvedomila ďalšie skryté myšlienky, chtíč a záľubu. Stredovek. Akože haló Betty-odkaz pre moje mladšie JA. "Betty  keď si hľadala kedysi dávno stredoveké pesničky a filmy, nemohla si to nájsť poriadne čo? nevedela si názvy ale teraz už vieš o dosť viac, neboj ono to o pár rokov príde." A aj prišlo a za to som neuveriteľne vďačná, pretože dosť som bádala po internete a hľadala takéto veci. 



Neviem prečo ale čo sa týka Punku a podobných žánrov a stredoveku, tak nejak mi to ide k sebe. Aj keď niektorým ľudom sa to môže zdať, že je to hlúposť ale povedzme si úprimne, kto miluje stredovek a robí ho, tak myslím, že nepatrí do tohoto obdobia a jednoducho sa trošku zle narodil, alebo sa narodil znovu? 

Každopádne tento článok mi príde ako taký ktorý nemá ani hlavu ani pätu ale jednoducho musela som to dať zo seba von a na túto tému by som chcela urobiť samostatný článok možno video, takže ak máš na mňa nejaké otázky budem ti za ne Vďačná. <3 

A inak, hovorila som, že som si ešte aj vlasy prefarbila? Mne fakt totálne hrablo v hlave. Ja viem, ale neviete si predstaviť aká som takto šťastná. Ono chcela by som týmto asi povedať to, že mali by ste v sebe hľadať aj trošku hlbšie než doteraz a uvedomiť si veci než bude neskoro. 

Majte krásny zvyšok dňa. 

Ahojte. 

Komentáre

Zverejnenie komentára