Vianočná Giveaway

Ahojte krásky.

Pripravila som si pre Vás Giveaway. Dúfam že sa Vám darčeky budú páčiť. Bude to darček pre Vás na vianoce. Takže si ho budete rozbaľovať ako na vianoce. :) Áno zabalím Vám ich, pretože ja osobne milujem trhanie papiera z darčekov a teším sa. Vy síce budete vedieť čo sa v balíčku bude nachádzať ale veľká radosť bude pre mňa keď Vám ich zabalím. :)

Podmienky.
1.Sledovať ma cez GFC tu na blogu.
2.Napísať pod akým menom ma sledujete.
3.Napísať čo si prajete od Ježiška pod stromček. 
4.Napísať Váš mail. 

Druhý komentár si môžete pripísať, keď ma dáte sledovať na facebookovej stránke blogu. https://www.facebook.com/Betty-Blog-1468149160097220/

Súťažíme do 15.12.2015. 
Výhercu budem kontaktovať mailom. 

O čo súťažíte?
-Kniha girl online
-Sviečka
-SWG žuvačky
-krém na ruky
-odličovacie obrúsky
-soľ do kúpela
-tetovanie na pery
-náramok s prstienkom 
-náušnice
-lak na nehty
-vzorky od yves rocher
Držím palce. :)

Komentáre

  1. GFC: A bit of life
    Email: kikifri@seznam.cz

    K Vánocům si přeji novou kabelku a hřeben Tangle Teezer. A pár knih. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC : Ad Gundová :)
    mail : adrikagundova@gmail.com

    Na vianoce chcem nový mobil :D A chcem popracovať aj na vlastnej doméne blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. FB : Aďka Gundová :)
    mail : adrikagundova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC : Mirka Syčová
    mail: miroslava-sycova@centrum.sk
    Na vianoce by som chcela Vice4 od urban decay :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sledujem cez tento účet takže Mim-Lou
    mail:mimabn2@azet.sk
    Na vianoce si ako každý rok prajem oblečenie a kozmetiku,však som holka ne? :DD:) A gitaru,knižky,zájazd do Anglicka, uvidíme čo mamina z tohoto vyberie :) PS: pekná GA!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sledujem ťa ako Mom say I can
    mail: momsayican@gmail.com
    Čo by som chcela pod stromček? Asi celú sériu kníh The games of thrones a Harryho Pottera, a ešte topánky a sviečky :D

    momsayican.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. FB: Gaguš Mihályová
    mail: momsayican@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC : Majkla Novotná
    E-mail : Michaela.Novotna24@email.cz
    K Vánocům bych si přála ponožky ! Fakt nevím, co mají lidi proti ponožkám. Jsou nejlepší, hlavně ty barevný a chlupatý ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fb: Michaela Novotná
    E-mail : Michaela.Novotna24@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC, FB - Adela Benedikovičová
    email - adelabenedikovicova@gmail.com
    Chcela by som oblečenie a nejakú kozmetiku, knihu.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC - Viktória Poliaková
    FB : Victoria Poliaková
    E-mail : rebelka353@gmail.com

    Tak od Ježiška by som tento rok chcela hlavne profesionálny foťák aby sa vylepšila úroveň môjho blogu : http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/, ale túžim aj po knižke of A cup of Style, alebo CD-čku Purpose od môjho idola Biebera, inak knižku Girl Online sa chystám prečítať si ju už dlho :) Tak už len mať šťastie! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC - Viktória Poliaková
    FB : Victoria Poliaková
    E-mail : rebelka353@gmail.com

    Tak od Ježiška by som tento rok chcela hlavne profesionálny foťák aby sa vylepšila úroveň môjho blogu : http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/, ale túžim aj po knižke of A cup of Style, alebo CD-čku Purpose od môjho idola Biebera, inak knižku Girl Online sa chystám prečítať si ju už dlho :) Tak už len mať šťastie! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC & FB: Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz
    Určitě chci foťák, protože už mě unavuje ta šílená kvalita fotek. No a pak jsem o tom zatím moc nepřemýšlela. Určitě něco na sebe a nějakou knížku, ale konkrétní představu zatím nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleduji jako Kristýna Čiháková
    Chtěla bych parfém Olympea a štětce od Zoevy :)
    kikisek1@email.cz

    http://kristynacihakova.blogspot.cz/2015/10/velka-adventni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC Kateřina Výmolová
    Tak já si přeji laky na nehty :D
    vymolovak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. FB Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Taky si přeji kilové balení oříškového krému :D
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj, na GFC tě sleduji jako Kouzelná krabička. :)
    A co bych si přála pod stromeček... no většinu věcí, co bych si skutečně přála si časem koupim stejně sama. A oni už maj pro mě snad všichni něco vybrané. :D Takže pod stromeček si nepřeji celkem nic a nechám se překvapit. :D
    sfeich@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: Anika Rodriguez
    No, vzledem k tomu, že se mi bude příští rok platit celkem drahá škola, budu otřebvat notebook nový a ještě ke všemu intr, tak to vidím na nějaké potřebné nutnosti jako oblečení a nějakou tu kosmetiku. Numero uno je však holící strojek, který se mi rozbil a co si budeme nalhávat, bez něj to není ono. :D
    AnikaRodriguez@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Katy
    Fůha. Vlastně jsem nad tím ještě nepřemýšlela. Ale od doby co se doma řeší, že jestli se dostanu na školu kam chci, budeme muset začít aspoň trochu šetři. Přála bych si, abych mohla nějak zařídit spoustu akcí, třeba jen sraz na pizze s kamarády, s kterými už se po škole nebudu tolik vídat. A dál lístky a povolení na Atma! :)
    A samozřejmě už tu zrcadlovku, i když poslední dobou jsem nesáhla ani na svůj kompakt. Měla bych se mu v nejbližší době omluvit.. :) =D
    vran.kat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Fb: Kačí Vranková
    Mail: vran.kat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Coconut Girl
    FB: Simuška Nitková
    Od Ježiška si želám aby bol ďalší rok vo všetkom lepší ako tento a k tomu vedro kokosovej a čokoládovej zmrzliny :D a zrkadlovku pre krajšie fotečky :3
    Mail: simonanitkova@gmail.com

    http://ccntlife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Naomy Jakab
    Hlavne si želám,aby boli všetci šťastní a zdraví :) Ako materiálnu vec si prajem nový mobil,lebo terajší už mi seká (dosť často) takže :D
    E-mail: naomyjakab@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. FB: Noémi Jakabová :)
    E-mail: naomyjakab@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. FB: Tímea Gramatová
    Na vianoce by som chcela zdravie pre moju rodinu a kamarátov a zrkadlovku :)
    e-mail: timushqa.gramatova1406@gmail.com

    http://alittlebitofeverythingbyt.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sledujem všetko :) GFC: Romi Minarikova

    Na Vianoce chcem tento balicek :DD A potom este zrkadlo do izby :) inak nie som moc narocna. Este sama seba niecim potesim, ked konecne zarabam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Na FB sledujem ako Romana Minarikova

    A zabudla som email: minarikovaromana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC: Mini Milly
    Email: milly.phuong.anh@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ahoj :D sledujem ťa pod menom Aďa G.
    môj mail je 555adka55@gmail.com
    Od Ježiška by som najviac ale že najviac priala práve knihu Girl Online. Ako som uvidela túto tvoju giveaway neuveriteľne som sa potešila. Úplne by mi ku šťastiu stačila tá knižka a to ani nehovorím o tých ďalších skvelých veciach :D Naozaj úžasná giveaway :D

    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sledujem aj na fb ako Aďa Gajdová :D
    555adka55@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Čím jsem starší a většinu věcí, které jsem si kdy přála, už mám, tím víc teď miluju překvapení. Dekorace do bytu, formičky na pečení všech možných i nemožných tvarů, kuchařky, beletrii. Já jsem přesně ten typ člověka, pro kterého se hrozně dobře vymýšlí dárky. já totiž miluju i ty vyráběné. Ale co bych si přála asi nejvíc, je obrovská nástěnná mapa světa. :)
    Janys IN (GFC) email: janysworld@gmail.com (www.janysin.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. pekna suraz
    prajem si nove conversky a nike :)
    sleduem pod tymto uctom
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC Nikola Guzmicka
    priala by som si nejakú dobrú knihu, Zoeva štetce a Naked paletku :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  35. FB Nikolka Guzmická
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC: Stripy blonde
    E-mail: detnaw92@gmail.com

    Přeji si, abychom se na Štědrý den celá rodina i s přítelem sešli zase u jednoho stolu tak jako každý rok :) To pro mě bude nejhezčí dárek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. FB: Martina Neradilová
    E-mail: detnaw92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára