Balea Trend It Up


Občas si myslím že mi niekto číta myšlienky pretože po takomto niečom som už dlhšiu dobu túžila, ale nenašla som to nikde. A teraz konečne. Prišiel mi od DMky parfum na vlasy. Stáva sa mi často že stojím pri hrncoch alebo pri niekom kto fajčí a potom nie len oblečenie ale aj vlasy sú od týchto vecí pekne napachnute. Samozrejme oblečenie ľahko vymeníme ale čo vlasy? Keď ich máte čerstvo  umyté, pekne upravené alebo si ich nechcete v ten deň ešte umývať a na druhý deň chcete aby tak moc nesmrdeli pretože aj vám samotnej to vadí. 

Táto malá fľaštička je poklad ktorý som potrebovala. Stačí pár strekov na vaše vlasy a opäť krásne voňajú. Keďže je tá fľaštička malinká vojde aj do kabelky a vy na  večierku alebo plese po nejakej tej pauzičke vonku na cigaretke alebo len pri kamarátke ktorá fajčí behnete na toaletu a streknete si ho pár krát do vlasov. Vôňu cigariet alebo ako som už spomínala nejakej tej váry krásne prebije. A myslím že váš partner bude túto vôňu obľubovať. Môj priateľ ju zbožňuje a stále sa pýta miláčik čo si to dávaš na vlasy keď to tak krásne vonia? 

Cena 3,09€
Obsah 100ml
Vôňa? Neodolateľná a krásne sladká nebojte sa ho. 
Obal: Nádherne farebný a veľmi zlatunké to je podľa mňa celkovo aj tá malinká fľaštička. 

Komentáre

  1. ojooj :3 toto budem musieť kúpiť :)
    Veľmi pekná recenzia :)
    www.mimlovee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) je naozaj skvely ;) mozem len doporucit naozaj ;)
      dakujem ti velmi :3

      Odstrániť
  2. To je skvelý vynález, ja tiež nemám rada, keď sú moje vlasy cítiť či už od varenia alebo čo je najhoršie od cigariet, sama nefajčím a cigaretový dym je mi strašne proti srsti, ale niekedy sa mu nedá vyhnúť. A najhoršie je, keď mám čerstvo umyté vlasy alebo sa odniekiaľ vrátim neskoro, ráno treba vstať do práce a nevládzem si už vlasy umyť, takže tento sprej asi skúsim.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite ti ho doporucujem :) je naozaj skvely a dost mi pomaha :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára