ComicsSalon 2019+vlog

Ahojte krásky. 

Po vyše mesiaci sa vám tu znovu hlásim s novým článkom zo skvelej akcie. Podľa názvu ste si mohli všimnúť, že ide o ComicsSalon na ktorom som bola po prvý krát vo svojom živote. Je to akcia dosť podobná AnimeShow z ktorej som vám tak isto robila článok (TU
ComicsSalon a AnimeShow boli moje prvé veľké cosplay akcie na ktorých som sa zúčastnila. Takže poďme na článok kde vám poviem aké boli naše tri dni. 


Piatok 20.9.2019

Ráno bolo celkom hektické, keďže som musela ísť k lekárke a potom rýchlo na vlak do Trenčína aby sme dokúpili posledné doplnky ako boli okuliare, náhrdelník pre Tomiho (Johny Deep) a pre mňa (Bride Harley). Dali sme si dobré raňajky v "mekáči" a potom sme vyrazili ku mne po veci. Naložili sme všetko do auta a plný očakávania sme vyrazili na cestu a dúfali, že prídeme v poriadku. Hneď po príchode do BA sme sa išli ubytovať kde sme mali fakt nádherné ubytovanie, až teda na tú zimu v noci ale to sa dalo prežiť. Boli sme ubytovaný v GreenHouse a ak hľadáte nejaké pekné a hlavne Insta ubytko tak si myslím, že toto je ono. Je to ubytovanie v sklenníku v ktorom sú postavané malé domčeky, ktoré sú izby. Kúpeľňa a toalety sú spoločné, čo mi však absolútne neprekážalo. 
Po ubytovaní sme sa začali chystať aby sme mohli ísť čo najskôr na CSko. Nalíčila som sa, dala parochňu a obliekla svadobné šaty, keďže piatok a v sobotu som Cosplayovala Bride Harley. Samozrejme som mala na sebe dva korzety a Betty sa po pohári vína neurobilo dobre a bola som úprimne rada, že som neomdlela. Týmto ďakujem naším novým kamarátom Havranom, za požičanie stanu na zrelaxovanie sa. Aby som nezabudla, v piatok som mala hneď svoju cosplay povinnosť, ísť na fotenie z ktorého fotky sa mi fakt páčia a počkám kým budú ostatné a budete ich môcť vidieť na mojom instagrame. 











Sobota 21.9.2019 

Trošku som sa pokúsila v tento deň niečo málo natočiť a fakt sa podarilo len to niečo málo. Ako hovorím, ja nikdy nesklamem. :D Ráno sa fakt dosť na nič vstávalo, ani jednému sa nechcelo a už vôbec nie sa znovu obliekať. Tomi bol v sobotu za Jacka Sparrow, treba predsa posunúť prvý kostým z piatku (Johny Deep) na vyššiu úroveň a to sa mu aj podarilo. Ale to ešte netušil aké prekvapenie nás tam čaká. Po všetkých prípravách sme mohli vyraziť na cestu. A keďže Tomi ma problém z autom tak naša cesta vyzerala štýl- zablúdený v Bratislave. Aj keď to bola len rovinka a jedna odbočka na autobusovú zastávku aj tak som sa bála, že to cele domotáme ale v autobuse sme stretli dvoch milých ľudí, ktorý nám povedali kedy vystúpiť na prestup. V druhom autobuse sme stretli jednu zlatú dievčinu a tá s nami vystúpila na zastávke kde bolo treba. A áno, bolo divné ísť v MHD vo svadobných šatách s Jackom. Po príchode sme išli pozrieť našich nových kamarátov, pozrieť ďalších známych. Znovu sme sa fotili s ostatnými, rozprávali sa a užívali si prítomný okamih toho celého, pretože na tri dni sme dostali možnosť byť tým, kým chceme bez toho aby nás za to odsudzovali. Pri týchto ľuďoch sa ja cítim skrátka moc dobre a baví ma tá energia. A to prekvapenie ? Uvideli sme ešte jedného Jacka :O :O A tým bola naša kamarátka. To nás ešte viac dostalo. <3











Nedeľa 22.9.2019 

Bola som extrémne nervózna rovnako ako v piatok, pretože som išla v kostýmoch ktoré ešte predtým nikto nevidel celé. Takže to bola celkom moja premiéra. V tento deň som mala na sebe Harley zo Suicide Squad. Klasická Harley, ktorú mám ja najradšej. Tomi išiel za jej skvelého priateľa Jokera. Poviem vám úprimne, fakt mu to svedčalo a mám pocit, že čo on na seba oblečie tak to mu proste svedčí a začína ma to hnevať, pretože bol z neho fakt sexi Mr. J. <3 
Po príchode som stretla mojich nových kamarátov-celý čas som ich volala policajti aj keď teda boli to NEET. Dali sme si menší Roleplay, čo znamená, že Harley bola spútaná, boli jej odobrané zbraňe a bola sprevádzaná po celom vnútri a odohrala sa aj menšia bitka s orkom, ktorý ma chcel zachrániť ale oni si ma aj tak našli, pretože som bola spútaná a fakt ťažko sa uteká s rukami za chrbátom. Na chvíľu sme boli ako malé deti čo ma neskutočne tešilo. 
Po tejto našej scénke sme si išli urobiť video do 365Bank ktoré je fakt mega :O. 
A potom nasledovala taká tá klasická cigaretka za dobrú prácu. Aby som nezabudla, aj Batman sa zúčastnil na tomto celom, kedy ma schmatol a odviedol k nim. 
Potom nás čakala súťaž. Išli sme si sadnúť do zákulisia a najprv si pozreli Cosplay Divadlo, kde sme sa zas a znovu nasmiali na chalanoch z Quest baru v Trnave a potom nasledoval original costume. Tento original costume moderuje Tomi a tento krát mal na sebe cosplay Jokera. A harley len sedela  a pozerala. No a potom bolo na čase urobiť malú scénku, pretože ľudia boli akýsi unavený. A práve vyšla jedna slečna s Kostýmom sirény. A samozrejme, sirény vábia mužov a toto sa nepáčilo Harley. Vyšla na pódium a všetci ľudia sa začali smiať, pretože vedeli, že Joker je v prdeli. Siréna bola až moc prítulná a na chvíľu s tým prestala ale potom to urobila znovu a Harley sa už fakt nasrala a odvliekla ju od svojho Puddin čo najdaľej. 
Na záver sme si išli pozrieť Cosplay Championship a potom sme išli domov. 








Chcem sa všetkým srdečne poďakovať za vaše ohlasy na moju Harley, za všetky fotky a hlavne za tú skvelú atmosféru ktorú ste vytvorili. 
PS: Obrovské vďaka za tú dokonalú Pizzu ktorú sme si obi dva dni užívali. :D 

Ahojte a majte krásny deň. 
<3 


Komentáre

Zverejnenie komentára