Animeshow 2019+vlog

Ahojte krásky. 

V dnešnom článku by som vám chcela povedať niečo málo o anime show ktorej som sa zúčastnila po prvý krát a určite nie posledný krát. 

V piatok po práci prišli pre mňa chalani (priateľ a John) išli sme ku mne, vzala som si veci ale ako najšikovnejší na svete sme zabudli parochne a tak sme sa museli po ne vrátiť. Našťastie sme boli kúsok od domu, takže sme to otočili celkom rýchlo. 
Po príchode do Bratislavy sme sa ubytovali, vybalili, prezliekli a išli pozrieť na anime. Keďže to bolo od piatku ale my sme si to tam šli len pozrieť a dobre sme urobili, pretože sme mali lístky na celý víkend a keď by sme ich v sobotu išli "vymeniť" za náramky, tak čakáme v rade veľmi dlhú dobu. Takto sme len prešli. 



Sobota. 
V sobotu ráno sme sa zobudili o 6:00, Tomáš to znášal fakt zle :D, ale nejako som ho prinútila vstať z postele a tak sme sa prebudili, dali dokopy a mohli sme sa ísť namaľovať, obliecť a pripraviť na celý deň. V sobotu sme mali párový kostým a to našu Elizabeth a Clowna. 
Bola som nervózna, pretože som nevedela moc čo ma čaká, a aký ľudia tam budú a stres vo mne bol taký, že som ani nejedla ráno a potom som sa tvárila aká som hladná len aby Tomáš nespozoroval, že mám fakt stres. Ráno tam bolo máličko ľudí čo som bola aj rada, ale potom začali prichádzať. Vďaka instagramu som tam spoznala veľa nových ľudí (cosplayerov) a veľmi ma tešilo keď sme sa jeden s druhým fotili, ľudia za nami chodili a robili si s nami fotky. Bolo to strašne milé. 


Poobede mal môj obľúbený spisovateľ Mark E. Pocha krst knihy ONI, krstnou mamou je Alex Wortex, ktorá je neskutočne milá a skvelá osoba. Do dnešného dňa nemá problém mi odpísať a mám pri nej pocit, že je to fakt skvelý človek s veľkým srdcom a s kurňa veľkou odvahou a za to ju obdivujem.
Po krste som sa ešte mala možnosť stretnúť s Markom, sadli sme si, pokecali a potom išli za jednou jeho fanušičkou, ktorá bola naozaj veľmi zlatá, pretože sa hanbila <3 awwww. 
A keď mi Mark povedal, že jeho kamoš sa fotí s Danielom Portmanom zostala som pozerať, prosíííím? Aj ja chcem. Samozrejme museli sme ísť za ním a Mark bol tak zlatý že sa ho opýtal, či by sa aj so mnou odfotil. Bol zlatý, že nemal s tým problém. 
 Potom neskôr sme už šli nazad s Tomášom na ubytko aby sme boli ready na ďalší deň. 

Nedeľa. 
Od rána bol ten deň zvláštny. Teda aspoň mne tak prišiel. Možno to bolo kvôli tomu, že som si brala kostým Vikinga-Sigrid Ulf, v ktorom som ešte nikde takto vonku nebola okrem jedného fotenia. Tomáš bol Kapitán Jack Sparrow a tak sme boli fakt "dokonalý" pár. Znovu sme vstávali o 6 ráno, a Tomáš mal znovu problém so vstávaním. Ako inak. :D 
Na anime sme vyrazili okolo pol 10. Hneď ako sme tam prišli išli sme za našou známou, chvíľu kecali a ja som si potom odbehla von, vyvetrať sa, keďže bolo fakt teplo. Potom som prišla za nimi nazad do vnútra a išli sme sa prechádzať. Čakali sme totiž na súťaž original cosplay, ktorú Tomáš moderoval. Spravili sme si jednu fotku a on si šiel po svojom a ja po svojom. Sadla som si do hľadiska a pozerala koniec rozprávky Hotel Transylvánia 3, pozrela som si cosplay divadlo, pri ktorom som sa naozaj dosť nasmiala hlavne pri našich chalanoch z Trnavy z Quest baru, ktorý tam mali vlastný stánok. 






A potom to prišlo. Pustila sa pesnička Marry me a vyšiel na pódium Jack.. Pozdravil sa so všetkými a vraj, chcel by si vybaviť ešte jednu osobnú vec. Keď mi povedal aby som šla za ním, mala som malého tušáka ale nejako som to nevnímala. Okej, ale potom to prišlo. Kľakol si a práve vtedy sa okolo nás zastavil čas a nevnímala som nič iné než len jeho. Samozrejme povedala som ÁNO. Video vám sem dám tiež. Bolo to neskutočne krásne a všetci nám gratulovali či už vo vnútri ale aj vonku. Znovu sa ľudia s nami fotili a pár ľudí mi povedalo, že sme dokonalý pár. Ehm drsný viking chodí za ruku s Kapitánom. :D Hej hej, to je strašne cool. Po zvyšok dňa sme už len fotili, prechádzali sa a išli potom domov. Anime bolo naozaj skvelé a ja sa teším na budúci víkend z ktorého bude vlog. 
Ďakujeme ešte raz všetkým a ja ďakujem vám, že ste si prečítali tento článok, snáď sa páčil a prajem vám krásne sviatky. <3 



Vaša Betty

Komentáre

  1. Bože, muselo to byť úžasné! <3 Škoda, že som tak ďaleko, na druhej strane republiky a že mám teraz v 3. ročníku VŠ toľko povinností T_T Ách jo ♥ Raz by som Vás všetkých chcela vidieť pokope ♥

    Krásne fotografie ♥ ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Raz sa ti snáď podarí prísť. Budem veľmi rada keď ta spoznám. Si síce z opačnej strany republiky ale toľko zahraničných ľudí čo tam bolo. <3

      Odstrániť

Zverejnenie komentára