7 produktov z adventného kalendára Trend It Up

Ahojte krásky. 

Ako sa máte ?  

Dnes by som vám chcela ukázať ďalších 7 produktov z adventného kalendáru Trend It Up. Úprimne vám poviem, že kalendár ma prekvapil. Niekto jeho obsah hodnotil ako nie moc dobrý ale mne osobne sa veľmi páči. Produkty ma príjemne prekvapili a som veľmi rada, že som sa nakoniec rozhodla ho kúpiť. Kupovala som ho v DM drogerii a poďme sa pozrieť čo ukrývalo ďalších 7 políčok. 

Lak na nechty v odtieni 140. Keď som zbadala tú farbu, povedala som si wow. Nádherná bordová, ktorá sa hodí ako na zimu tak aj jeseň. 

10v1. Neviem úplne čo 10v1 znamená ale môj názor je, že je to podklad, "nadlak", ošetrenie..... a tak ďalej. Jednoducho niekoľko produktov v jednom. Aj keď 10v1 mi príde celkom dosť ale uvidíme čo to urobí. 

Očný tieň je zas a znovu trblietavý. Má jemnú ružovú farbu, ktorá sa bude hodiť na pohyblivé viečko ale aj do kútika oka. Avšak uvidíme ako si poradí pri samotnom líčení a či sa bude lepšie nanášať prstom alebo štetcom. Jeho krásna farba je neutrálna a trblietky mu dodávajú šmrnc.
Mrzí ma, že na fotke to nieje tak vidno.  

Štetec na očné tiene. Keď som sa dozvedela, že v kalendári bude štetec, moje srdiečko poskočilo. Milujem štetce, potrebujem štetce ale teda jediné čo neznášam je ich údržba. Každopádne pri tomto produkte si viete predstaviť moju radosť a ešte je aj v krásnom vianočnom balení, takže kľudne vhodný aj ako darček. 

Lesk na pery. Tu som zostala úprimne v šoku. Najprv som si myslela, že je to rúž ale po otvorení ma prekvapilo, že je to lesk. Lesky sa teraz čoraz viac dostávajú znovu do módy a musím povedať, že za tento trend som naozaj rada. Lesk ma trošku iný aplikátor než som zvyknutá ale to absolútne nevadí. Pracuje sa s ním aj tak dobre. 

Kontúrka v nádhernej tmavej červenej farbe, ktorá ide viac do bordova?  V odtieni 495. Páči sa mi, že v kalendári sa snažili dať aj tmavšie farby a vôbec sa toho nebáli. Za mňa skvelý krok. Kontúrka sa bude perfektne hodiť k mojim rúžom, ktoré už doma mám a keďže je to kontúrka, bude sa s ňou dobre kresliť aj na tvár. 

Balzám na pery. Tak toto keď som videla začala som pišťať. Nádherne balenie, balzám v tvare srdca. No jednoducho produkt ktorý ma potešil ako dizajnom tak aj svojim účinkom a trošku mi pripomenul taký ten maličký balzám na pery, kt. som si kupovala v 101 drogerii pri pokladni keď som mala 8 rokov. 




A to je z dnešného článku všetko a ja vám prajem krásny večer. 

Komentáre

  1. Ten balzam na pery je taký rozkošný :) Urobila si pekné fotky, naozaj sa mi veľmi páčia. Môžem sa opýtať, koľko stál ten kalendár? Nejako mi ušlo, že aj Trend it up má adventné kalendáre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi krásne ti ďakujem. Uff okolo 20-30€, netrúfam si povedať cenu ja som ho mala vyhliadnutý ešte minulý rok a tento rok som ho kupovala hlavne za body ktoré sa mi nazbierali za nákup detských vecí. Budúci rok idem doň znovu. Ďakujem ti za tvoj komentár.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára