Slovenské plienočky? Áno prosím.

 Ahojte, 


zas a znovu tu mám článok pre mamičky alebo budúce mamičky. Dnes sa to týka plienočiek. Keď som bola tehotná, kúpila som si 4 balenia plienočiek aby sme vyskúšali maličkej, ktoré budú pre ňu tie naj. Zo začiatku to boli Lupilu a Babylove ktoré boli topky. Babylove dvojky sme nemali už ani a lupilu dvojky ma sklamali. Mala som ešte pampers ale ja nechápem čo sa to deje a malinká sa len trošku pocikala a plienka smrdela ako keby sa pototok a ešte horšie. Netuším ani ako ale narazila som na značku BabyBabysoft plienočiek a rozhodla sa skúsiť. Ako prvé som od nich začala používať prebaľovacie podložky na ktoré som narazila v Bille a Kauflande a potom prišli k tomu aj plienočky a vlhčené obrúsky. Plienočky sme začali používať necelý mesiac dozadu a vlhčené rovnako tak. Úprimne mala som obavy pretože, človek ide do značky ktorú ani nevidí napríklad v DMku na regále a ani o nej toľko nepočul ako už o zmienených plienočkách.

 
Spravila som pokus a objednala prvé balenie. Chcela som najprv mesačné ale čo ak by nesadli? Prišli domov a my sme začali testovať. Prvý záťažový test prišiel v noci. Ráno som ju išla prebaliť a očakávala som mokré škvrny na plachte a mokré pyžamko. No ale ono nič. Plienočky si ma okamžite získali už len tým, že vydržali noc. Čo sa týka samotnej plienočky či otláča bábätko a ako je riešené zapínanie, úprimne práve v zapínaní nie som znalec ale ak môžem porovnať s lupilu značkou jednoznačne babybabysoft vyhrávajú. Baby majú tenšie pásiky na zapínanie a čo sa týka nejakého otláčania nožičiek tak oproti práve spomínanej značke baby neotláčajú krpatú a hlavne ani na brušku po tom čo jej plienočku niekedy musím viac stiahnúť. Záleží od toho ako je napapaná. 

Plienočky sú vyrobené na Slovensku za čo som nesmierne rada, že už aj na Slovensku vyrábame  detské plienočky. Neobsahujú parfumy, chlór a latex. Neboli testované na zvieratkách, sú hypoalergénne. Majú špeciálne vyvinutý absorbčný materiál, ktorý udrží až 30 násobok vlastnej váhy. Materiál je podobný mäkkej textíli, Priedušný vonkajší povrch umožňuje citlivej detskej pokožke voľne dýchať a tým znižuje riziko zaparenín, čo môžem iba potvrdiť, pretože absolútne žiadne zapareniny malá nemá a rovnako tak by som odporučila skúsiť túto značku práve mamičkám, ktorých detičky maju problem so zapareninami. A práve čo som hovorila o otláčaní sa tak tieto plienočky, vyvíjajú 4 násobne menší tlak na detskú pokožku. Po tejto vete by si niekto povedal, že kvôli práve tomu menšiemu tlaku musí byť problém s únikom tekutiny čo nie je vôbec pravda. Vyvíjajú menší tlak ale to nič nemení na ich kvalite v tom, že by unikala tekutina :) 

Plienočky sú od veľkosti 2 čo znamená od 3kg do 6kg, 3ky sú od 4kg do 9kg, 4ky sú od 7kg do 18kg a 5ky sú od 11kg až do 25kg.  Na eshope nájdete nie len plienočky ale aj detskú, dámsku a osobnú hygienu ale to najlepšie zistíte keď skočíte na ich eshop: https://babybabysoft.sk/ <3


Chcem upozorniť, že článok nie je spolupráca. 

Ďakujem, že ste si prečítali článok a prajem vám krásny zbytok večera. <3 

Vaša Betty 

Komentáre

Zverejnenie komentára