Spring Breeze

Ahojky krásky a prajem vám krásny slnečný deň. Vonku krásne svieti slniečko a je tu nová kolekcia od  WOMANOLOGY

Nájdete tam rôzne  náušnice a náhrdelníky. Všetky žiaria  a vynikajú svojimi pestrými farbami. Myslím že každá žena si tam nájde niečo podľa svojho vkusu. Poviem vám vybrať si jednu vec bolo naozaj ťažké ale nakoniec som si vybrala  vec ktorá ma vystihuje. 

Je to náhrdelník s bicyklom.Kedysi som jazdila na bicykli aj závodne a že som aj chodila na tréningy do bikrosového týmu. Ale neprestala som s bicyklom aj tak a preto som sa rozhodla vybrať si tento náhrdelník. Má prekrásnu zlatú farbu a je tam aj tmavo ružová.
Avšak nieje to jediná kombinácia ktorá tam je na výber. Je tam ešte zlatá s bledulinko ružovou,zlatá so zelenou a zlatá s bielou. 

Jeho cena je 13,90€
Tento náhrdelník krásne vynikne na tričku ktoré je čierne ale rovnako aj na iných farebných kombináciach. Ja ho nosím na biele alebo čierne tielko a potom si dám sako a boyfriend jeansy. 
Myslím že je prekrásny nie len na Jar ale aj Leto. Ja ho určite budem stále nosiť ako doteraz. 
A ako sa vám páči tento náhrdelník? Alebo ste si našli aj vy nejaký ? Ak áno tak mi určite napíšte do komentára aký. 

Chcela by som sa poďakovať Womanlogoy za príležitosť vybrať si niečo z ich kolekcie a povedať vám tu o tom pár riadkov. :) 

Komentáre

  1. Krásný náhrdelník :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ten je moc krásný :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    Budu ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá pěkně a hlavně neokoukaně :)**

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára