RicoBaby.sk

 Ahojte, 


článok je dnes zas a znovu venovaný detskej téme a ja som rada, že som sa pustila do tohoto článku. Chcem vám predstaviť detský obchod RicoBaby.sk. Vopred upozorňujem, že nejde o spoluprácu ale, nazveme to, ďakovný článok. Prečo ďakovný? 
Do RicoBaby som chodila nakupovať snáď od kedy som zistila, že som tehotná až do posledného dňa v mesiaci november. Milovala som a milujem ten obchodík pretože, vždy som našla čo som chcela a ešte viac a skoro nikdy som neodišla na prázdno. 
Prístup či už na predajni alebo komunikáciou na internete je doslova krásny, pretože vždy cítite a hlavne keď ste tam, že robia prácu ktorú milujú a ktorá ich naozaj baví. 
A práve aj to bol dôvod vám o nich napísať. 
Obchodík sa nachádza v OC Južanka v Trenčíne (Juh). 

Pamätám si na svoj prvý nákup kedy som tam prišla a hľadala vaničku s prebaľovaciou podložkou a potom ďalšie rozmýšľanie čo kúpiť a keď som tak mala plné ruky v jednej vaničku a v druhej podložku tak som si musela ešte niečo vziať (chcela :D) a uvidela som rukavice na kúpanie a samozrejme museli ísť so mnou. 


Keď som začala zháňať veci do pôrodnice a bez pani, ktorá tam pracuje by som o veľa veciach nevedela ako napríklad bol krém na bradavky, čo mňa by úprimne ani nenapadlo kúpiť, lebo som netušila, že niečo také existuje :D. Rovno som si zaobstarala aj popôrodné nohavičky a keď som uvidela Family Bag, tak sa začalo tvrdé rozmýšľanie. Áno alebo nie? Opýtala som sa pani a tá mi sama povedala skúsenosti a keď som jej povedala, že si chcem vziať k tomu ešte batoh tak mi ju odporučila a mala pravdu. Do pôrodnice som sa úplne super zmestila do nej a teraz ju využívam na 110% keď ideme niekam na dlhšie než na hodinku. Zmestí sa mi tam snáď všetko a po veľkom boome, ktorý bol s týmito taškami som si povedala, že nie nekúpim, ale na koniec keď som ju videla na živo tak som ju mať musela. 


Čo sa ešte týka kúpania, kúpila som pre maličkú osušky xkko, ktoré sú skoro ako látkové plienky ale viete tieto osušky využiť aj pri prvom kúpaní ak by sa bábätko bojí vody zabalíte ho  do nej, dáte do vody a pomaly dávate vodu na bábätko a pomaly odbaľujete. 
Zohnala som tam jednu neskutočne krásnu kozmetickú taštičku pre bábätká a teším sa keď začneme niekam chodiť aj na noc a maličkej budem do nej baliť vecičky. Pôvodne som ju chcela brať do pôrodnice ale na koniec som zvolila niečo iné čo som sa nebála že zničím. :D 


Obliečky na periny, aj keď nie každá mamička uznáva zakrývanie bábätka hneď paplónom ja som bola rozhodnutá, že paplón  budeme používať od začiatku. A tak som začala svoje pátranie po návlečkách. V tomto obchodíku som našla  neskutočne nádherné a musela som ich mať a keď mi to ešte aj manžel schválil tak nebolo o čom. Krásne sa nám hodia k mantinelu a všeobecne k celej postieľke. <3 
Zostaneme ešte pri postieľke. Dosť dlho som premýšľala či kúpiť alebo nekúpiť kolotoč nad postieľku. Jedna strana áno a druhá nie a teraz sa rozhodni. V RicoBaby som našla jeden veľmi jednoduchý a hlavne krásny kolotoč, ktorý bol aj za super cenu a tak som sa rozhodla vziať ho. Najprv som chcela vziať iné farby ale keď som si tak predstavila, krásne návlečky, mantinel a kolotoč, vedela som ktorý vziať. 


Čo som ešte dosť nevyhnute postrádala bola novorodenecká zimná čiapka. Jednu som už mala v ružovej farbe a chcela som aj nejakú inú, aby som mala dve ak jedna bude špinavá alebo proste nebudem jej zrovna chcieť dať ružovú. Skoro nikde som kvôli tejto situácii nevedela zohnať tak malú čiapku a cez internet som kupovať nechcela, pretože som si ju chcela chytiť do ruky a pozrieť si ju sama. Síce ani oni nemali na predajni žiadnu ale boli tak ochotný, že keď som im nechala telefónne číslo o necelý týždeň sa mi ozvali, že čiapočka im prišla a môžem si ju prísť pozrieť. Bola som moc Vďačná za záchranu a hlavne za krásnu čiapku. (Betka ju mala na sebe pri odchode z pôrodnice a keď som jej ju dávala som sa strašne smiala, pretože vyzerala ako ruská cárovna v nej :D ) 


Fusak do kočíku som mala už kúpený ale asi mesiac som sa rozhodovala či kúpiť aj rukavice ku kočiaru alebo nie. Keďže som nechcela ísť do lauga kde som kupovala fusak tak som napísala do RicoBaby či náhodou nemajú v ružovej farbe. Bohužiaľ nemali ale o dva dni mi prišla správa na mesenger od nich, že už majú. Hneď po tom ako som dorobila potrebné povinnosti som sa obliekla a vyrazila pozrieť, že aké majú. A čuduj sa svetu, dokonca mali rovnaké rukavice ako som mala fusak, vlastne presne tie rukavice k fusaku. 


Milníkové kartičky, ktoré sú však v anglickom jazyku čo mne neprekáža a sú neutrálne, či už pre dievča alebo chlapca, takže máme aj pre druhé bábätko (do budúcna :D). Sú tam kartičky od prvého mesiaca do troch rokov a také najviac asi základné. Na predajni som si ich mohla rozbaliť a pozrieť. Ale ak by ste zháňali takúto deku a nie kartičky, teda čo sa týka len mesiacov, tak aj takú majú na predajni a dosť premýšľam aj nad ňou :D. 




Neviem či vám niečo hovorí značka mushie ale raz som pri pokladni zbadala misky, taniere a rôzne iné veci od tejto značky a najviac ma zaujali misky a lyžička s vidličkou a ostatné veci od tejto značky chcem zaobstarať postupne. Najväčší "prúser" bol, že som si nevedela vybrať farbu :D. Po cca 3 minútach som sa konečne rozhodla a už sa nemôžem dočkať, kedy budeme robiť príkrmy. 


Ak by ste aj vy chceli niečo z tejto stránky a náhodou nenašli na eshope, nebojte sa obrátiť na nich či už cez instagram alebo facebook. Dosť často dávajú aj príspevky alebo storie na instagram, takže máte prehľad o tom, čo im prišlo a všeobecne čo majú. Ja ďakujem za pomoc pri výbere vecí a hlavne za skvelú energiu ktorá vždy panovala v obchodíku a keď budeme mať cestu do Trenčína tak sa určite zastavíme. 

Ahojte a prajem pekný deň, 

Vaša Betty <3 

Komentáre