Dve adventné nedele s Mary Kay

 Ahojte,

od kedy je prvý december za nami ja mám pocit, že zmizla celá korona a aj keď s rúškami, tak mi príde, že sme sa dostali naspäť do bežných životov a žiadne negatívne správy už nevnímam. Možno je to aj zásluhou toho, že 4.decembra som mala termín pôrodu ale našej malej sa absolútne nechce a tak si dáva ešte čas kým príde medzi nás. Dnes máme 5. decembra, deň po termíne a ja čakám každou chvíľou, že ma to chytí. Chcela som niečo robiť ako mi všetci radili, ale my sme sa sťahovali a vlastne posledných 17 týždňov tehotenstva som stále niečo robila a možno 5 dní z toho som mala oddych. Stále som aktívna a pár dní pred termínom sme sa sťahovali a čakala som, že ma to chytí keďže som toho robila naozaj dosť. Nič sa nedialo a kým píšem tento článok tak sa ani nedeje. Naše malé Kiwi proste nechce ísť do tohto sveta a uvidíme či sa vypýta sama alebo budeme musieť ísť na vyvolávanie. 


Ale o tom dnešný článok nebude, chcela by som vám ukázať produkty, ktoré sme dostali od Mary Kay a dievčatá nás neskutočne potešili. Je mi ľúto, že sme sa nemohli stretnúť osobne a dať si spolu niečo dobré a pokecať či už o novinkách ale aj o živote. Dievčatá mi neskutočne chýbajú a ja sa modlím aby som budúci rok mohla ísť na event aj keď bude maličká na svete. Minulý týždeň bola prvá adventná nedeľa  a keď mi potom volal kuriér, že má pre mňa balík nechápala som aký, veď som si nič neobjednala. Priniesol mi ťažký balíček a ja som uvidela od koho je. Srdce mi zajásalo a moju reakciu (postrihanú, pretože keby ma počujete aké zvuky som vydávala, tak by ste video hneď vypli) je vidno aj v jednom z vlogov zo sťahovania. No a včera mi znovu volá kuriér, že má pre mňa balíček. Zas a znovu som nechápala a po otvorení som sa znovu moc potešila. Našla som si taštičku s ďalšími produktmi. 


V prvom balíčku sa nachádzala rada Satin Body a Satin Lips ktorú sme mali možnosť vyskúšať už dávnejšie a ja som bola smutná, že tento rok mi cez zimu bude bez tejto rady smutno. Používala som ju výlučne cez chladné dni a moja pokožka tak bola dostatočne hydratovaná a ošetrovaná. V balíčku som si našla Revitalizačný peeling a sprchový gél oboje s bambuckým maslom a Satin Lips cukrový peeling spolu s balzámom na pery. Z týchto dvoch produktov mám ešte trošičku z minula, pretože práve tieto som si najviac šetrila. Teraz v tehotenstve som tieto dva produkty na pery využila najviac, pretože v treťom trimestri sa moje pery začali nadmerne vysúšať a tak to chcelo aj omnoho lepšiu starostlivosť. 



Čo však som si našla v tomto balíčku neboli len kozmetické produkty ale aj papnie. Najprv som sa pozerala na to, že čo to je a keď som uvidela na veku od krabičky 4 recepty, moje tehotenské hormóny začali skoro plakať od radosti. Jedlo a hlavne sladké? Sú tam suroviny na 4 recepty a to konkrétne na rumové gule, vanilkové rožky, linecké koláče a perníčky. A ako "bonus" som v tomto balíčku objavila vykrajovátka Mary Kay, ktoré som, nie je tomu tak dávno, závidela jednej pani ktorá robí kozmetickú poradkyňu pre Mary Kay. 


V balíčku, ktorý som si včera prevzala od kuriéra a ktorý "patrí" druhej adventnej nedeli som našla produkty hlavne pre svoju polovičku a vtedy ma dievčatá úplne dostali, že mysleli aj na mužské osadenstvo a môj manžel sa produktom veľmi potešil, za čo dievčatám ešte raz moc ďakujem. 
Pre manžela sa nachádzal v balíčku osviežujúci telový sprej, chladivý gél po holení (ktorý vyskúšam aj ja) a pena na holenie. A dievčatá pridali aj pre mňa sérum na zjednotenie tónu pleti, na ktoré som úprimne zvedavá, pretože ešte nikdy predtým som takýto produkt doma nemala. 

Ešte raz veľmi Ďakujem dievčatám, za takéto nádherné prekvapenia a dúfam, že do pôrodu stihnem vydať ešte jeden článok s Mary Kay porduktmi, ktoré aktuálne testujem a na ich testovaní si dávam extra záležať, pretože je to niečo úplne iné. 
Prajem vám krásny zvyšok dňa a hlavne pohodový december 2020. <3 

Vaša Betty

Komentáre