Equa si našla u mňa miesto

 Ahojte, 

Ako sa máte ? 
Ja osobne by som povedala, že od kedy je núdzový stav, mám pocit, že môj život je vlastne stále rovnaký. Tehotenstvo ktoré mi posledné týždne pred pôrodom dáva zabrať a občasná samota, sem tam idem na nákup, lekár  ale to je tak všetko. Potom nazad domov a vlastne ten istý stereotyp. 


Ale o tom sa dnes nebudeme baviť aj keď tak trošku to súvisí. Nie je tomu tak dávno, kedy mi prišla "správa" od Econea.cz, že si môžem vybrať fľašku na recenziu tu na blogu. Samozrejme som sa hneď potešila, pretože môj pitný režim od kedy som tehotná sa zvýšil z 30% na približne 90%. Neustála potreba vody či už doma alebo vonku a hlavne zabúdanie vody doma ma potom nútilo kupovať si ďalšie a ďalšie nápoje. Samozrejme obchodné reťazce sa aj takýmto nákupom potešia ale ja osobne som sa z toho netešila. Neustále hľadanie plastovej fľaše doma, pretože aj keď som si kúpila nejakú sklenenú tak sa mi stalo, že popri zatváraní sa mi vrchnák zlomil, alebo som vybrala fľašku z tašky a celá taška mokrá pretože som ju po 10tich minútach zatvárania (aspoň som si to myslela) zatvorila, kedy mi závit nechcel sadnúť, a zrazu pozriem a všetko mokré. 


Po doručení fľašky domov som okamžite presedlala na jej používanie a už je to vyše dvoch týždňov čo fľašku používam, nosím neustále so sebou, doma ju prevlekám z izby do druhej izby v obchode sa nebojím, že by SBSkár na mňa začal hádzať zlé pohľady pretože si myslel, že tú plastovú fľašku, ktorú som si vzala z domu, som vlastne ukradla a mám drzosť pred ním z nej piť (takéto nedorozumenie sa mi už 2x stalo) a tak nosím túto Equa fľašku, ktorá ma na pohľad očarila jej dizajnom, ľahkým uzatváraním a úplne si ma získala po tom, ako po niekoľkých hodinách so mnou a neustáleho otvárania a pitia sa vždy dobre zatvorila a neprepustila ani kvapku vody. 


Viečko je nerezové a hrdlo fľaše je dostatočne veľké na to, aby sa vám voda ľahko napúštala z vodovodu, prípadne aby ste si tam preliali vodu z druhej fľaše alebo ste jednoducho do nej umiestnili ovocie na ktoré máte zrovna chuť. S veľkou obavou som do nej dala mierne vychladený čaj a bála sa aby fľaška nepraskla, čo sa našťastie nestalo a navyše myslím, že do fľašky môže ísť až 90 stupňov celzia horúca voda, keďže fľaška sa môže dať aj do umývačky riadu. 

Premýšľala som nad mínusmi tejto fľašky ale úprimne nič ma nenapadlo. Nie nebojte, nie preto, že je to spolupráca ale práve preto, že fľaška má u mňa každodenné využitie, beriem ju so sebou aj do pôrodnice a zostala som úprimne prekvapená keď som zistila, že nemá 0,5l ale práve 0,75l. Cestuje so mnou k lekárovi, do potravín, von....jednoducho všade kam sa pohnem ide so mnou. Dokonca som sa vďaka nej naučila piť vodu z vodovodu, ktorej som sa tak bála a po noci v chladničke nie je ráno nič príjemnejšie než sa napiť sviežej vody po celej noci, kedy sa ráno zobudím a cítim sa ako vysušená jabloň.


Chcela by som sa ešte raz veľmi poďakovať Econea.cz za príležitosť spolupráce a veľmi držím palce aby sa ich poslanie ktoré majú z eshopom nieslo a prezentovalo ďalej, pretože práve takéto eshopy človek aj veľmi rád podporí, keď vidí, že to robia nie len pre zisk finančný ale aj pre zisk lepšieho a šetrnejšieho spôsobu života. <3 

Ahojte, 

Vaša Betty 

Komentáre

Zverejnenie komentára