Každý najlepšie vie

 Ahojte, 

tak čo ? Ako vyzerá vaše leto ? užívate si ho alebo skôr sa nudíte alebo musíte chodiť do práce? 

Ja som momentálne doma každý jeden deň a snažím sa už aj vylúčiť pomaly zo svojho života sociálnu sieť facebook ktorú mám len skrz kamarátov a známych a skrz blog, kedy vidím v skupinách ako dievčatá medzi sebou zdieľajú. Pamätám sa, keď facebook začínal a hlavne pamätám sa keď ľudom tak nehrabalo. 

Ako to myslím? Akonáhle dá človek niečo na sociálne siete okamžite sa nájdu ľudia, ktorý sú vševedci, všetko videli, všade boli o všetkom a všetkých počuli. Vedia o tom ako máte žiť, vedia posúdiť z jednej fotky kompletný váš život ako sa staráte o svoje dieťa, zviera, domácnosť, jednoducho všetko na čo si len zmyslíte. Dokonca vedia z fotky určiť aj diagnózu ak dáte fotku ktorá je nevinná a odfotená na rýchlo. Vedia presný počet ľudí v domácnosti, výmeru bytu alebo aj postele, jednoducho vedia všetko. 

Najviac však milujem tých ľudí, ktorý nemajú vyštudované školy v odboroch a lekárov považujú za nevzdelaných ale oni keď prekonali chrípku najlepšie vedia čo je pre vás najlepšie. Ich komentáre sú či už nezdvorilé kde vás nie priamo urážajú a vy im odpisujete ako debilom, pretože ako inak sa dá rozprávať s takýmto človekom? No jedine tak. Najlepšie je keď stratia výchovu a okamžite vám začnú tykať, pretože podľa fotky ste od nich mladšie a tým pádom vám automaticky tykajú pretože nebudú sa z nejakou sopľaňou rozprávať ako s dospelou osobou. Všetká slušnosť sa stratila a vy vlastne nechápete ako je možné, že je tomu tak. Všetci sa vyhovárajú na to, že je to dobou a nemôžu za to ľudia. A kto za to môže ? Opice? Doba je taká akú si ju ľudia robia, spohodlneli keď prišli dotykové telefóny, prebiehajú sa kto má drahší, starý ľudia si to kompenzujú v obchodoch kedy nemajú problém do tehotnej vraziť s košíkom len preto, že je mladšia a musí ich pustiť. Ja neviem prečo nemôžeme byť ako kedysi ? Prečo nemôžeme deti posielať von a hrešiť ich za to, že si rozbili kolená ale na koniec im ich pofúkať a zalepiť  "bobo" než ich hrešiť za to, že vám rozbili tablet/telefón. 

Ja neviem či si niekto aj prečítal článok celý alebo ho len prešiel, neviem či si to vezme niekto k srdcu alebo nie, neviem. Viem však len to, že sa budem viac snažiť ignorovať takýchto ľudí, ktorý nemajú ani štipku slušnosti a idú poučovať a tváriť sa, že chcú dobre tomu dietku alebo zvieraťu. Nechcú, jediné o čo ide je ich ego aby si dokazovali niečo. :) Takže takýto ľudia u mňa už nedostanú šancu a rovno ignorácia. A vy ako to všetko vnímate ? Nepáči sa vám takéto správanie alebo sa vy tak správate? Prípadne čakám aj komentáre/správy kde sa budú taký ľudia obhajovať. :) 

Svojej rodine sa budem snažiť ukazovať len tú najlepšiu stránku a učiť ich aby si nevšímali a nebrali k srdcu niektoré veci ako som si brala ja doteraz. :) 

Majte krásny a hlavne pokojný deň a bez stresov. <3 




Komentáre

  1. Veľmi s tebou v tomto súhlasím! Ja facebook používam už úplne minimálne, v mobile mám len messenger, cez ktorý si píšem s kamarátmi, či rodinnými príslušníkmi. Tiež nechápem správanie niektorých ľudí, ktorí ťa bezdôvodne zhejtujú a ani ťa nepoznajú, verím v dobro, ale verím aj v to, že každému sa všetko dobré, ale aj to zlé vráti. Čo dávaš, tak to aj dostávaš.. preto nie je potrebné si lámať hlavu nad takýmito ľudmi, ktorí za to naozaj nestoja :) taký je môj názor na danú problematiku. Inak super článok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Veľmi krásne Ďakujem za tvoj komentár, som moc rada, že to vnímaš rovnako a Ďakujem za posledne vety hlavne <3 Ľudia súdia druhých ale seba nedokážu, karma je zdarma ako sa hovorí a každý dostane to, čo si zaslúži <3 Ďakujem ešte raz.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára