Prvý trimester je za mnou

Ahojte krásky. 

Nechápem ako a už je to skoro 14 týždňov čo nosím pod srdiečkom ten najväčší poklad svojho života. Avšak nikdy netreba moc predbiehať a hlavne mať čistú myseľ a myslieť len na tie pozitívne veci. Každé tehotenstvo je v niečom iné a zo všetkých strán človek počúva čo má alebo naopak nemá robiť. Čo má jesť, čo má nosiť oblečené pretože bude matkou, či sa má kúpať v ľadovej vode aby neohrozila bábätko, pretože ak sa okúpete v teplej tak potratíte (áno aj toto mi písali rôzne ženy). Alebo nemáte chodiť na slnko, nemáte chodiť v zime von, nemáte mať bosé nohy, nemáte vlastne ani žiť. Toto sú všetky tie "múdre" rady alebo skôr rozkazy od mamičiek ktoré sú rozmaznané dobou a samy nevedia pomaly čo hovoria. Vezmite si naše babky a ich mami a podobne, ako museli pracovať na poliach v horúčavách, okopávali zemiaky, starali sa o 5 a viac detí a čakali ďalšie. Podľa mňa sú jednoducho niektoré matky v tejto dobe až moc rozmaznané a ja vidím, tie nadávky na moju osobu po prečítaní týchto prvých viet. Ale jednoducho, treba na to pripraviť možno tak trochu aj iné ženy, že sa môžu stretnúť práve s takýmto názorom od rôznych matiek. 
Ale teraz už poďme nazad k môjmu prvému trimestru. 


Bol 31 marec kedy sme s drahým oslavovali ročné výročie od našich zásnub z Anime show a tak som kúpila nealko radlerov, drahý priniesol pizzu z práce a večer sme si sadli v posteli a jedli. Ja som si otvorila radlera a po prvom glgu som ho dala priateľovi s tým aký je hnusný ten radler. Avšak ešte predtým som asi týždeň a niečo stále hovorila o tom ako mám PMS a cítim sa hrozne a moje dni meškali málo a preto som si vlastne myslela, že PMS. 1 apríla môj drahý oslavoval narodeniny a ja som ho ráno vyslala do lekárne kedy som už mala naozaj veľké bolesti podbruška (áno maternica sa rozťahovala :D ) a kázala  som mu aby kúpil digitálny test od clear blue. Šla som si ho teda urobiť a........


A vyšiel pozitívny kde bolo plusko v krúžku a pod ním 3+ čo značilo, že som tehotná viac ako 3 týždne. Akože nechápala som a z toalety som vyšla biela ako stena triasla sa ako ratlík. Drahý keď ma uvidel hneď pochopil a začal sa usmievať a smiať na mne, že som vyzerala ako mŕtvola. Čo vám poviem, bol to šok. Nechcela som tomu absolútne veriť a tak u nás doma počas pár dní pribudlo ešte asi 7 testov a ja som stále neverila. 
Objednala som sa k lekárovi kam som šla 15.4 a ten mi potvrdil, že čakáme bábätko. Keď som videla tú malú škvrnku s bijúcim srdiečkom doľahlo na mňa úplne šťastie obrovská radosť a mala som čo robiť aby som sa nerozplakala. A potom to prišlo. 


Začala som zvracať  a to tak, že 17.4. som musela byť hospitalizovaná, keďže som to moc nedávala a od vtedy sa začal asi 7-8 týždňový kolotoč kedy ja a naša záchodová misa sme sa zoznámili tak blízko, že teraz sa rozprávame asi už jak najlepšie kamarátky. :D Zvraciam stále ale verím, že to bude lepšie aj keď... No moja mamina zvracala celých 9 mesiacov aj pri mne aj pri bratovi, takže ďakujem mami za ukľudnenie. :D 
Od prvej návštevy lekára som tam bola do tejto doby 2x z toho raz už na poradni, kde mi teda brali 4 ampulky krvi čo mne našťastie žiadny problém nerobí a samozrejme klasický ultrazvuk aby sme zistili teda, koľko meria bábätko a naposledy to bolo 5,6cm. 


Premýšľam čo by som vám sem ešte napísala ale prvý trimester nebol naozaj ničím zaujímavý, keďže moje dva mesiace vyzerali len tak, že postel, záchod a sem tam jedlo. :D Teraz som v 14 týždni a ideme ďalej a ja som konečne schopná si zapisovať všetko čo sa udeje a tak článok o druhom trimestri bude snáď lepší. 

Ďakujem, že ste si prečítali dnešný článok a prajem vám krásny zvyšok dňa. :) 

Vaša Betty 

Komentáre