Srdce ženy-diár na rok 2020

Ahojte krásky. 

Dostal sa ku mne dokonalý diár na rok 2020, ktorý je práve určený nám Ženám. 
Keďže my ženy sme poriadnejšie, máme radšej poriadok než bordel ako v domácnosti tak aj vo svojom osobnom živote. Srdce ženy je krehké ale zároveň neskutočne silné a každá jedna žena si prechádza náročnými obdobiami svojho života, či už v puberte, dospelosti, ako matka, stará mama alebo v hocijakej inej hlavne úlohe svojho života. Podľa mňa Žena sa dá nazvať aj superhrdinkou, zvláda veľa vecí naraz, keď je matkou je neustále v strehu, je to proste výnimočná a silná osoba, ktorú si myslím, že nepoloží na kolená ani tá najťažšia skúška v jej živote. 


Preto si myslím, že žena by si mala vynahradiť čas pre seba samú a aspoň na 10 minút vypnúť od všetkých povinností a užívať si chvíľku slobody aj keď podľa seba dobre viem, že popri tom ako relaxujem tak si vlastne plánujem čo treba urobiť, čo treba ísť kúpiť, upratať a podobné veci. Ale práve na oddych spojený s tak trošku prácou som našla skvelého kamaráta a pomocníka s ktorým si rada užijem chvíľku osamote. Je zo stránky I Can Academy a volá sa Srdce ženy


Ako poznáme diáre od stránky I Can Academy ukrývajú v sebe množstvo motivačných citátov, kruh života na začiatku a na konci, ktorý je podľa mňa skvelým pomocníkom a hlavne skvelým nápadom, klasický kalendár, tento je však v stĺpcoch, čo je pre mňa nová skúsenosť, miesto pre vaše poznámky či už riadkové stránky alebo čisté. Ukrýva pomôcku podľa ktorej viete ako diár správne vyplniť, štátne sviatky, školské prázdniny, ročný kalendár, kalendár ženských a mužských mien.


Tento diár som si zamilovala hlavne kvôli tomu, že je naozaj určený len pre ženy, nájdete v ňom veľa motivačných citátov napríklad o tom ako byť sama sebou, stránky s menším "článkom" dovoľme si komunikovať úprimne, viem sa správne rozhodnúť. Je tam toho naozaj veľké množstvo. Nájdete tam stránky kde si sama napíšete nápady na darčeky pre vašich blízkych.


Moje najlepšie ja má 4 stránky a je to práve určené na vybudovanie si lepšieho sebavedomia a pomôže vám to vidieť samú seba v lepšom svetle. Zapisujte si tam všetko čo sa vám podarilo, za čo ste na seba hrdá, čo si na sebe vážite, aké úspechy ste dosiahli, momenty v ktorých ste boli na seba hrdé a práve tieto štyri strany som si ja okamžite zamilovala a donútili ma zamyslieť sa. Neustále si nadávam aká som tučná, ako nič nedokážem, viem si len vynadať ale za nič nepochváliť a myslím, že nízke sebavedomie má naozaj obrovské množstvo žien a viete prečo? Nechcem byť žiadna feministka, sama žijem so svojím priateľom ale bolo to už dávnejšie a môj bývalí priateľ mi nadával, že som tučná a mala by som schudnúť. Vážia som 59kg pri výške 172cm. Teraz mám o dosť viac kíl a nepočúvam od svojho priateľa takéto narážky. 
A práve takéto narážky, dokážu žene neskutočne zničiť sebavedomie a sebakritiku. Vidíme sa v tom najhoršom svetle a sem tam sa nenávidíme. Ženy ak vám toto nejaký chlap povie, povedzte mu, že ste krásna taká aká ste a toho červíčka nepotrebujete, keď už by bola reč o veľkosti. :D 
  

Ja vám ďakujem, že ste si prečítali dnešný článok a určite si pozrite tento diár, máte tam dokonca stránky venované vašim dňom, štyri "stužky" záložky v rozličných farbách, ktoré používate podľa  vášho cyklického "time managment". 

Prajem vám krásny zvyšok dňa a hlavne nech sa vám darí vo vašich životoch, nech ste úspešné a veľké ženy. <3 

Vaša Betty

Komentáre

  1. Veľmi pekný dizajn ♥ Páči sa mi, že sú v ňom i rôzne texty a úryvky ♥ Akoby k tebe rozprával, a to sa mi veľmi páči ♥ ☃❄❅

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára