Nákupy a novinky

Ahojte krásky. 

 Dnes tu mám pre vás článok s nákupmi a novinkami za posledné   obdobie. Budú tu rôzne produkty, ktoré som si zaobstarala či už sama alebo mi prišli. Pôjde o kozmetické produkty.  Keďže oblečenie som skôr kupovala pre svoju Cosplay postavu, tak by sme si v prípade  vášho záujmu, mohli dať samostatný článok o cosplay nákupe. Dajte mi vedieť do komentárov, že či chcete takýto článok. 
 Ak ste si všimli, tak sa skôr snažím hľadieť už len na kozmetiku a oblečenie si kupujem "sporadicky". Kedysi som si kupovala viac oblečenia a kozmetiku skoro žiadnu. Ale od určitej doby som zistila, že kozmetika je pre mňa ako menšia droga a od vtedy ste si mohli všimnúť,že  články na blogu sú skoro čisto kozmetické. 

(Produkty z DM eventu vám ukážem až v samostatnom článku.)


Prvé produkty, ktoré tu mám mi prišli túto stredu. Sú od značky Revolution. Balíček ma nesmierne potešil a urobil veľkú radosť. Našla som si v ňom dve bomby do kúpeľa ale jednu som už použila a tak na fotke vidíte len túto jednu. Dva kozmetické štetce 250 Pointed Fluffy, ktorý je na lícenku, bronzér alebo púder a druhý 260 Medium Domed Fluffy, ktorý je na tekuté produkty ako make up alebo bronzér. Paletky majú názvy Revolution Foil Frenzy Creation a Revolution Re-Loaded Hypnotic. Viac sa o týchto krásnych produktoch dozviete v samotnom článku. 

 Balíček od DM drogerie ma neskutočne potešil a keď som videla všetky tieto produkty tak som len nechápavo vyberala z krabičky každý jeden produkt a mala som pocit, že krabička nemá dno.Keďže dievčatá z DM drogerie boli tak zlaté a jeden boxík nám poslali pre vás,tak na mojom osobnom instagrame práve prebieha súťaž o jednu z týchto krabičiek a u ďalších blogeriek taktiež.  Produkty sú od značky MOŇ183 Days, Trend It UpLVLYAlverde,Balea,Ebelin a Langhaarmädchen. Dúfam, že som tú poslednú značku napísala dobre. Nájdete v nej produkty ako masku na tvár alebo ruky, púdrové farebné korektory,sprej na ochranu vlasov pred teplom alebo olejček na vlasy.Paletku Gossip, balzám na pery a krém na ruky s vôňou banánu. Podkladovú bázu, krémový rozjasňovač, čistiaci gél, farebný balzám na vlasy, magnetické mihalnice, hubky na farebné korektory. Lesk na pery v tvare zmrzlinky alebo očné tiene. Je naozaj z čoho vyberať a práve tieto produkty sú pre mňa ako stvorené na jar/leto. Hlavne krém na ruky a balzám na ruky s vôňou banánu.


Toto sú také tie produkty, ktoré potrebujem pri sebe stále ale vždy sa to snažím meniť. Teda až na lak na vlasy. Pokiaľ je v tomto balní vždy si ho vezmem. Deodorant som si už prispôsobila krásnemu slnečnému počasiu a suchý šampón od Balea ma očaril balením ale bála som sa ako sa "zapáči" mojím vlasom. Prekvapil ma veľmi milo, keď som zistila, že naozaj funguje ako má a do toho ešte jeho krásna vôňa, ktorá je veľké plus pre mňa. 

Sprchové gély od Balea nie sú pre mňa žiadnou novinkou ale tento krát som ich znovu trošku zmenila. Keď idem do drogérie tak nikdy si nevezmem len jeden, musím vždy dva alebo aj tri. Raz som to prehnala a vzala si ich 6. Nevedela som sa rozhodnúť, že ktorý sa mi páči viac a tak šli so mnou domov všetky. Tento krát som si vybrala tieto 3. Ten v strede hlavne kvôli jeho baleniu. Všetky krásne voňajú a je to presne ten produkt, pri ktorom môžem povedať, že za málo peňazí veľa muziky. 

Sprej na vlasy mi prišiel od DM drogerie a je na rozčesávanie vlasov. Keďže moje vlasy sa vždy rozhodnú, že sa pri umývaní zmotajú do seba a nepustia sa, musím si pomôcť a tento je už druhý sprej na rozčesávanie vlasov ktorý mám od balea. Prvý mal fialové balenie identické s týmto. S produktom som spokojná a viem, že keď ho dopoužívam, tak si pôjdem hneď po druhý do drogérie. Šampón na vlasy je u mňa stálicou a páči sa mi jeho zmenené balenie. Tento šampón používam dosť dlhú dobu a tak sme sa mali veľkú možnosť spoznať. Čo by som však k nemu podotkla je to, že určite si k nemu vezmite aj balzám na vlasy. Je pre farbené vlasy s granátovým jablkom. Vlasy mi po ňom zostanú lesklé a mám aj trošku pocit, že farbu sa mi snaží udržiavať dlhšie než by sama vydržala. 


Štetce sú pre mňa obrovská závislosť. Vždy si musím kupovať nejaké nové a nové, ktoré uvidím. Keďže ja som trošku lenivejšia na ich čistenie tak je pre mňa veľa štetcov doma neodmysliteľnou častou života. Mám tu dva od essence, dva z Avonu a jeden ebelin, ktorý je obojstranný. 


Tieto produkty som vám ukazovala v jednom zo svojích vlogov. Sprej s trblietkami by mal byť na telo a keď som si ho skúšala dať na vlasy vyzeralo to naozaj zvláštne. Každopádne na telo sa dokonalo hodí a tamtie trblietky stáli 0,50€ za jeden kalíšok tak som ich tam nemohla nechať. Budú sa mi ešte hodiť, pretože vymýšľam stále niečo nové a keď urobím cosplay, ktorý mám zatiaľ len vo svojej hlave, tak budú k nemu dokonalé a budem ich potrebovať viac. Som rada, že značka essence má niečo takéto.


Určite som vám už písala o make upe od značky Trend It Up. Make up som si kúpila v odtieni 007 (ako James Bond :D). Veľmi rada ho používam hlavne na Cosplay líčenia a od kedy vlastne Cosplay robím, tak mám vyhradenú kozmetiku naň a na bežné líčenie. Zo začiatku som ho používala len na bežné denné líčenie ale keď sa mi dostali do rúk trošku iné produkty, tak som ho dala do sekcie Cosplay. Korektor od essence je za mňa jeden z najlepších a nie som jediná ktorá to tvrdí. Pri jeho kúpe som váhala, predsa len som ešte korektor od essence nemala, okrem tuhého korektoru a to bolo tak 6 rokov do zadu. Tento tekutý korektor je mojím každodenným pomocníkom. Zosvetľujúce kvapky od 183 Days som použila taktiež na Cosplay a to z toho dôvodu, že som si potrebovala jeden bledší make up ešte viac zosvetliť a teraz mi jeho odtieň dokonalo vyhovuje. Takže ak by niekto hľadal niečo na zosvetlenie make upu, doporučujem. 

Klasická pleťová starostlivosť nemôže chýbať. Čistiaci krém na pleť od Balea je mojím pomocníkom každý večer, pretože sa s ním v sprche pravidelne odličujem. Bála som sa, že bude štípať na očiach ale musím povedať, že je to naozaj skvelý produkt, absolútne nepodráždi pleť a ani oči a dokonalo odlíči make up. Maska na tvár je pre mňa forma oddychu, keď som ju skúšala, začala ma pleť trošku štípať ale po chvíľke to prešlo a ja som si ju mohla pokojne nechať. Ďalšie obrovské plus, ktoré je na nej je to, že je zlupovacia. Pásky na nos som najprv používala od značky essence ale od kedy poznám tieto od Balea, tak sú pre mňa výhradne tieto tie naj. Aj keď, potešila by som sa viac, keby som ich používať nemusela, ale čierne bodky stále pribúdajú. A na koniec micelárna voda. Každé ráno a večer, či už dočistenie pleti po make upe alebo ráno hneď po zobudení. 


Keď som zistila, že Revolution má svoje paletky v DM drogérii nevedela som odolať a išla si kúpiť túto svoju vysnívanú paletku od nich. Je skvelá či už na bežné denné líčenie ale viete s ňou vykúzliť aj pekné večerné líčenie. Tak isto pod ňu používam podkladovú bázu, pretože moje viečka veľmi ťažko udržia na sebe nejaké očné tiene. Čo poviete na tie farby ? 

Tento odličovací olejček od Balea som videla u jednej slečny na instagrame a tak som sa rozhodla skúsiť niečo nové v odličovaní. Musím uznat, že je to o trošku lepšie než micelárna voda ale príde mi,že len odličovaní očí. Keďže niekedy je problblém dať dolu špirálu, tak tento olejček mi s ňou pomôže. Nedoporučujem na mastnú pleť. Prípadne, ak by ste ho naozaj chceli vyskúšať a máte mastnú pleť, tak potom treba poriadne dočistiť micelárnou vodou a poriadne opláchnuť teplejšou vodou. 




To by bolo k dnešnému článku všetko, ja dúfam, že sa vám páčil a Ďakujem za vaše prečítanie. 
Majte krásny deň. 


Vaša Betty





Komentáre

  1. Milujem fat af hauls 💜 a ešte viac milujem Revolution paletky. Krásny článok.
    http://valleyofthelilacs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kdo dnes čte toto svědectví, měl by se mnou as mou rodinou slavit, protože to začalo jako žert pro některé lidi a jiní říkali, že to není možné. Jmenuji se ČENĚK ELIÁŠ a jsem z Prahy, ale s manželkou jsem se přestěhoval do Chicaga. Jsem šťastně ženatý s dvěma dětmi a krásnou ženou. Něco hrozného se stalo mé rodině, když jsem přišel o práci a moje žena opustila dům, protože jsem se nemohla dobře starat o sebe a o rodinné potřeby. a mých dětí v daném okamžiku. Podařilo se mi devět let, žádná žena, která by mě podpořila, abych se dobře postarala o děti. Snažím se poslat zkušební zprávu své ženě, ale ona blokuje mě z rozhovoru s ní Snažím se mluvit se svým přítelem a její rodinní příslušníci, ale stále vím, že by mi mohl pomoci a já jsem byl podání žádosti později tolik společností, ale stále to udělal neříkej mi, dokud nepřišel věrný den, že nikdy nezapomenu v mém životě. Když jsem potkal starého přítele mého, kterému jsem vysvětlil všechny své potíže a řekl mi o skvělém muži, který mu pomohl získat dobrou práci v Coca cola společnost a on mi řekl, že jeho kouzlo kolečko, ale já jsem člověk, který nikdy nevěří v kouzlo kolečko, ale já jsem se rozhodl, že ho zkusit a Drigbinovia mě instruoval a ukázal mi, co dělat v těchto sedmi dnech oběda kouzlo. Řídím se všemi pokyny a dělám to, co mě požádal, abych udělal dobře .Digbinovia se ujistěte, že všechno šlo dobře a moje žena mě znovu uvidí po nádherné práci Drigbonovia. Moje žena mi zavolala s neznámým číslem a omluvila se a řekla mi, že mi opravdu chybí a naše děti a moje žena se vracejí domů a po dvou dnech Společnost, které jsem podal dopis s oceněním, nyní jsem manažerem společnosti v USA. Doporučuji Vám, pokud máte nějaké problémy, pošlete zprávu na tento email: doctorigbinovia93@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2348144480786 a dostanete nejlepší výsledek. Vezměte věci za samozřejmost a bude to od vás. Přeji Vám to nejlepší.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára