DM produkty-Recenzia #2

 Ahojte krásky. 

Ako si spríjemniť náročný a hlavne unáhlený deň? Ja som ten typ, ktorý si urobí vždy čas sám na seba aj keby to znamenalo vynechanie nejakej obľúbenej aktivity. Každý zabúdame sám na seba a radšej sa staráme o veci, ktoré sú pre náš každodenný život úplne bežné a občas aj pomáhame tým, ktorý si to absolútne nezaslúžia. Ja som si takúto rutinu urobila a každý deň bol ten istý. Práca, tréning (ak bol teda pondelok alebo štvrtok alebo domáci tréning) a potom zaľahnutie do postele a nič nerobenie. Je to však veľká chyba, pretože zabúdala som na svoje telo a hlavne na svoj duševný pokoj. Duševný pokoj dosiahneme len vtedy, keď si naše telo oddýchne a my ho trošku rozmaznáme. Na rozmaznávanie samej seba tu mám dva produkty a jeden produkt patrí do sekcie- líčenie.  


Začnem asi mojím TOP produktom. Ktorý je  LVLY Skin Toner s extraktom medu Manuka. 
Čistý pokožku od rôznych vonkajších nečistôt, rovnako tak aj od make up a odumretých čiastočiek kože. Pripraví pleť na líčenie, pleť zostane tonizovaná-čo je super na mastnú alebo miešanú pokožku a práve pri týchto typoch pokožky pleti by sa nemalo na tonizáciu zabúdať. Predsa sa nechceme lesknúť ako také vianočné guľky na stromčeku. Manuka sa postará o to, aby pleť dostala všetko čo potrebuje a cítila sa čistá a pripravená do nového dňa. Toto tonikum používam aj ráno a aj večer a hneď sa mi pozerá na pokožku ľahšie. Počas dňa kedy si nedám make up, sa necítim mastná a cítim, že pokožka dostáva to čo potrebuje. 

Shampoo peelingova maska na vlasy
Počula som už o všeljakých peelingoch ale tento ma prekvapil asi najviac. Priznám sa, že z počiatku som sa ho bála a tak trošku som ho ani používať nevedela. Keďže moja pokožka hlavy potrebuje dostatočnú starostlivosť, pretože sa celkom šúpe, je tento peeling pre mňa tým pravým a asi aj kúpim aj druhé balenie,  toto mi už pomaly dochádza. Treba si dávať hlavne pozor na to ako tlačíte, chce to skôr príjemnú masáž hlavy, než zbytočné tlačenie na pokožku hlavy a tým zbytočné podráždenie. Pokožku hlavy nie len, že zbavuje šupiniek ale aj mastnoty. Tie šupinky tam neboli ani písané, na to som prišla časom sama ale ako človeku, ktorému sa fakt dosť rýchlo mastia vlasy je tento prípravok fakt super. Po čase som si všimla menšie zmeny, pretože nie vždy sa dajú hormóny ovplyvniť a nie vždy každému zaberá to, čo daná blogerka  napíše. Používajte ju na navlhčenú pokožku, ešte pred samotným umývaním vlasov. Nezabudnite potom dôkladne vyumývať vlasy, aby sa vám nestalo to čo mne na začiatku,že som si ju zle opláchla a potom ma svrbela hlava. Ale to bola samozrejme moja hlúposť. Hlavne netreba ju používať každý deň a tento produkt nie je vhodný pre ľudí s citlivou pokožkou hlavy.


Posledný produkt tu mám od značky Trend It Up a je to make up  Insta ready. 
MILUJEM značku TIU a doma jej mám až až. Všetky make upy ktoré mám od tejto značky sú pre mňa TOP a o tomto môžem napísať tiež len a len v dobrom. Poradila som ho už mnohým a stalo sa mi, že len jedna slečna povedala, že jej nesadol. Myslím, že som tento produkt dávala aj do svojich obľúbencov. Nikdy som si však moc nevšímala výdrž, pretože som si ho dala dolu tak o 5-7 hodín, keďže ja sa maľujem len keď idem von a vždy záleží kam idem. Samozrejme používam pod neho bázu a celý ho ešte prepúdrujem, keďže som aj tak zvyknutá. Máte aj vy doma tento make up? 


Ďakujem vám, že ste si prečítali tento môj článok a dúfam, že sa páčil. Snažila som sa o produktoch písať stručne, pretože už aj mňa prestalo baviť čítať litánie. Ak by ste mali hocijaké otázky na mňa, sem s  nimi budem rada.
Moc mi prepáčte moju neaktívnosť, ale povinnosti mi boli prednejšie. Ja dúfam, že sa na môj blog vrátite a znovu tu urobíte rovnakú atmosféru aká tu bola predtým. 


Prajem vám krásny zvyšok dňa. 

Vaša Betty

Komentáre