Haloween 2018

Ahojte krásky.

Ako sa máte ? Práve som si uvedomila, že som nevydala článok z Haloweenu a tak som sa to rozhodla napraviť. Keďže každý má na tento "sviatok" iný názor tak nie asi každému vyhoviem ale verím, že aspoň takýto malý "update" z môjho života sa vám bude aspoň trošku páčiť a na chvíľu sa prenesiete spolu so mnou na túto skvelú akciu. 

V čajovni som bola už okolo tretej hodiny, kedy sme sa všetci zaregistrovali a už sa len čakalo kedy sa vyrazí. Na náš Fantasy Walk sme vyrazili okolo štvrtej. Nesmela chýbať spoločná fotka na schodoch no a tam to začalo. Samozrejme kto ide prvý? Každoročný údel tých najviac psycho ľudí, ktorý sú vpredu  a celú cestu sa kecajú hlúposti a samozrejme, všetci sa tvárme ako naše masky. Tento rok sa toho podujali traja páni z Bánoviec a ja spolu s mojou novou kamarátkou mäsiarkou hneď za nimi. Prešli sme sa cez námestie,kúsok park,myslím,potom sklenný most kde sa nám rozpršalo a ja som dúfala, že mi ten make up vydrží a dúfala som, že parochňa rovnako. Trošku mi štrajkovala, keďže sa mi odopla a ja si teraz musím vymýšľať nové zapínanie. 


Na moste pre zaľúbených si najväčší blázni dali fotku s doprovodom pesničky z Titanicu a bolo o zábavu znovu postarané. Do dnešného dňa sa na tom smejem, viete dvaja chlapi hrajú titanic, hmm my sme to vedeli chlapci. :D A mohlo sa ísť do čajovne nazad. Po príchode sme si dali ako inak než fajčiarku a tak trošku sme na tej fajčiarke strávili za celú noc viac času než vo vnútri. Keď si s niekym sadnete do nôty tak máte chuť vedieť o sebe čo najviac a tento rok sa partia moc moc podarila. 
Klasicky sa pozerali nejaké tie horory, hrali hry a nesmel chýbať samotný Mark E. Pocha, ktorý robí vždy tú najväčšiu šou a pri jeho prednáške len čakáte čo príde ďalej a sledujete ju so zatajeným dychom. Tento rok som Markovy neskutočne vďačná za "cenu naj fanúšika" Mark Ďakujem. Hrali sa karty proti ľudskosti a celý tento večer sa niesol v skvelom duchu. 
Čo však minulý rok nebolo a tento áno, je to, že k nám zavítali dvaja skvelý nový ľudia,jeden je lovec duchov a druhý je niečo ako médium a to bolo ešte len čo pozerať so zatajeným dychom. Nechápala som. Vybral si 3 ľudí a povedal o ich zdraví. Bola som z toho prekvapená a keď som sa s ním dolu rozprávala povedal mne osobne dosť vecí ohľadom mňa samotnej a tak mi zodpovedal nezodpovedané otázky. Okin ĎAKUJEM. Tento rok bol proste magický a plný neskutočne skvelej pozitívnej energie. 
Chcem sa poďakovať všetkým, hlavne organizátorovi a jeho priateľke, bez vás by takáto skvelá akcia nevznikla a ďakujem, že som mohla byť druhý rok jej súčasťou a spoznala dokonalých ľudí. Tomáš, Patrik, Michal, Lulu, Anavrin,Okin, Adam...vy ste sa mi najviac zaryli do srdca a moc moc za vás vďačím a ako ste si už mohli na instagrame všimnúť a aj tu na blogu som pridala fotky kedy sme sa s Clownom dohodli na fotení. Dolu pod článkom nájdete na zopár z nich odkazy a určite ich tvorba stojí za povšimnutie. 
Obrovská poklona všetkým za ich skvelé masky. <3 Máte môj veľký obdiv. 







Ďakujem, za prečítanie článku  a dúfam, že sa vám páčil takýto update z môjho života. Ak by ste chceli viac takýchto článkov, budem rada ak mi dáte vedieť. <3 
Článok som sa snažila napísať v takom štýle ako keby vám to rozpráva kamarátka, aby to bolo cele také uvoľnené a kamarátske. 


Vaša Betty

                   Patrik-https://www.instagram.com/johnkelins/
Youtube: https://www.youtube.com/user/ProjectError303 - Villa Ben studio-kde nájdete aj krátky seriál o  Clownovy a bude aj pokračovanie

Komentáre

  1. Krásne napísané ❤ Bolo to mega a budúci rok bude ešte lepšie ��

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára