Haloween Photo shoot

Ahojte krásky. 

Včerajší deň som zažila v skvelej atmosfére a hlavne stále s úsmevom na perách. Napadlo ma, zvečniť niečo čo som "vytvorila" tento rok na haloween a to Elizabeth. Je to obyčajná upírka, ktorá je obyčajná ako každý upír v dávnych dobách a živý sa krvou z ľudí. Je to upírka, ktorá sa však "zamilovala" do neobyčajnej bytosti a to Clowna. A tak sa spojili a vytvorili niečo s čím som neuveriteľne spokojná. 
Krátky príbeh k nej a ja dúfam, že sa vám fotky budú páčiť. 
Fotili sme na troch miestach-Haluzice, ktoré sú približne 10-13minút od Nového Mesta nad Váhom, Beckov a podchod v Novom Meste nad Váhom. 
Celé fotenie trvalo približne 5 hodín a celkom to bolo aj únavné. Fotky ktoré vám ukážem sú trošku upravené vďaka Clownovy. Takže obrovská vďaka  jemu. V dedinke Haluzice som bola prvý krát v živote a určite každému doporučujem zájsť si tam na výlet. 
Najväčšia vďaka fotografovi. <3


Vampire make up: 
Podkladová báza NYX
Biela farba na tvár
Očné tiene z paletky Revolution by Petra
Špirála je od značky Yves Rocher ale nepamätám sa na názov
Červený rúž Dermacol
Čierny rúž NYX
Zafixovala som to sypkým púdrom od značky Trend It Up
Umelá krv-kúpená v Kik





 Parochňa,rukavičky a plášť Wish
Topánky-CCC
Šaty-Cropp Town






Ako sa vám fotky páčia? 

Prajem vám krásny zvyšok dnešného dňa. <3

Vaša Betty


Komentáre

Zverejnenie komentára