Nákupy a novinky Júl-August

Ahojte krásky. 

Dnes tu mám znovu článok kde vám ukážem, čo som si kúpila za mesiace júl a august. Rozhodla som sa, že znovu ukážem len kozmetiku a doplnky, bez oblečenia. Vždy keď totižto fotím sama, nedokážem urobiť fotku podľa predstáv v oblečení a ani keď ma fotí niekto druhý. Chcem to však nejako vymyslieť a premýšľala som, že by som to  tento rok nechala ešte tak a od nového roka zaradila do týchto nákupov aj oblečenie. Dnes uvidíte kozmetiku od značky NYX a kozmetiku z DM drogerie. Plus doplnky z rôznych obchodov. Dúfam, že sa vám článok bude páčiť. 

NYX 
Boli sme s priateľom v Bratislavskom auparku na nákupoch a samozrejme obchod ktorý nemôžem vynechať je NYX. Na fotke mi chýba jeden produkt a to podklad po očné tiene. Z čoho mám asi najväčšiu radosť je Glitter primer po ktorom som túžila už nejakú tu dobu a modrá riasenka s modrým metalickým "rúžom". Zaobstarala som si aj gél na obočie a bielu jumbo ceruzku, ktorá mi chýbala v kozmetickej zbierke. Tekutý korektor na ktorý som naozaj veľmi zvedavá a dve miniatúrky v podobe Pore Filler a fixačného spreju na zmatnenie. Myslím, že tento čierny je aj určený buď na mastnú alebo zmiešanú pleť. 
Kozmetická taštička je pre mňa nevyhnutnosť a tak som sa rozhodla práve pre túto jednoduchú. Mám rada, keď vidím kde čo mám uložené v taštičke a nemusím vyťahovať všetky produkty von aby som sa dostala k tomu jednému. 

DM drogerie
Insta Ready make up som vyskúšala pár krát a samotnú recenziu o ňom a ďalších dvoch produktoch si budete môcť na mojom blogu prečítať už čoskoro. Mám ho v odtieni 010. 
Sprej na rýchlejšie schnutie nechtov je u mňa nevyhnutnosť od kedy som ho na grape vyskúšala prvý krát. Nechty po ňom naozaj rýchlejšie schnú a ja sa nemusím báť toho čo som robievala obvykle, oprela si necht alebo len šuchla a už som to musela utrieť s odlakovačom a prerobiť. 
Sypký (transparentný?) púder som tak isto vyskúšala na grape a teraz si neviem predstaviť líčenie bez neho. Ak mám správny odtieň mejkapu a už ho nechcem nijako meniť, použijem tento púder, prípadne ak chcem ešte celý make up zafixovať, pretože moja plť je zmiešaná a je skvelý na T zónu či už po nalíčení alebo aj počas dňa. 

Štetce sú pre mňa alfa omega a ešte lepšie je, keď vyzerajú pekne. Krásne farebné štetce spolu s beauty blenderom som si zaobstarala ešte v Partizánskom keď sme boli na Chalmovej a klasický ebelin štetec, ktorý som vyskúšala na grape som si utekala kúpiť na druhý deň. Skvelo sa mi s ním nanáša rozjasňovač a k tomu skvelo vyzerá. 
Robíte to aj vy? Pred použitím štetcov ich najprv poriadne vyumývam a vydezinfikujem? 

H&M
Keď už sme boli v tej Bratislave, nemohla som nezájsť aj do H&M a pozrieť si či už oblečenie alebo niečo z drobností, ktoré tm majú. Dlhšie som hľadala štetec, ktorý by sa mi bez problémov vošiel do mejkapovej taštičky a ja by som sa nemusela báť toho, že sa mi zničí. V tomto prípade ma zachránil tento štetec z H&M, ktorý stál 3€ ale kvalitovo je naozaj skvelý a veľmi ho musím pochváliť. 

DM drogerie
Ďalší produkt kúpený vďaka grape. Horúce dni nás prinútili používať tieto osviežujúce vody a ja som si za tie dva dni obľúbila s vôňou melónu. Dnešným dňom mám vo fľaške ešte trošku produktu a počas dňa sa s ním veľmi rada osviežim. Takže DM drogerie, Ďakujem za túto skvelú záchranu. Používate aj vy tento produkt? 

DM drogerie
Masky na pleť sú nevyhnutnou súčasťou každej ženy a ja si teda bez nich neviem predstaviť náročný deň, prípadne deň kedy je po všetkých starostiach a ja si môžem v kľude vyložiť nohy, dať masku na vyčistenú pleť, urobiť masku na vlasy, postarať sa o nechty a predovšetkým o celé telo. Takýto relax deň by mala každá z nás absolvovať aspoň raz za 10 dní, kľudne aj menej dní. Maska boy and girl od značky essence je ako už podľa názvu vieme pre dievčatá aj chlapcov. Ja mám silnú dilemu, či ju dať priateľovi alebo si ju ja nechám. Melónová maska od značky Balea je must have, pretože proste melón.  A maska pod oči je u mňa prvá a možno ani nie posledná. Uvidíme ako sa mi zapáči a hlavne či pomôže. 

DM drogerie
Čierna micelárna voda od Balea je u mňa prvá a ja dúfam, že nie posledná. Z tejto ich rady mám telové mlieko do kúpeľa, pásky na nos a hlavne masku na pleť. Micelárnu vodu nepoužívam nejako dlho, ale zatiaľ mi vyhovuje, uvidím ako to pôjde ďalej. 
Vlhčené odličovacie obrúsky od Balea sú u mňa stálicou a len balenia mením. Tieto musím pochváliť, neštípu ma na pleti a ani na očiach a hlavne nezostanem po nich červená. Rada ich použijem počas dňa keď cítim, že mám mastnú pleť ale najhlavnejšiu úlohu majú večer keď si nalíčená ľahnem do postele a zaspávam, ale musím dať dole make up. 

Telefón
Kúpila som si hneď tri kryty na telefón, dva spolu s káblom sú z malého "zeleného" obchodíku, ktorý sa nachádza v tescu a ten, ktorý je úplne na pravo je z Bershka odkiaľ mám ešte jeden kryt a som rada zaň. Nie nadarmo mi hovorila kamarátka, že ak si kúpiš iphone, závislosti na kúpe krytov sa nezbavíš. Máte to tiež tak ? 

Tiger,Forever21
Obchody Tiger a Forever21 sú rovnako ako NYX pre mňa číslo jedna ktoré musím navštíviť pri príchode do BA. V tiger som si zaobstarala taštičku ktorá udržuje chlad a diárik, ktorý máte aj vy jeden v giveaway. Vo forever21 som si zaobstarala vypchávku do drdolu, pretože som zháňala jednu takú väčšiu a som rada, že sa mi ju podarilo zohnať. Navyše tá cena bola o dosť prijateľnejšia než v akomkoľvek inom obchode, kde som túto vypchávku zháňala. 

Pepco,Gate
V pepcu som nemohla nechať tabuľku unicorn. Má krásne zlaté lemovanie a tí ktorý ma poznáte viete, že kde je unicorn tam som aj ja. Priateľ hneď vedel, že si ju beriem, možno sa trošku modlil aby som si ju aj nevšimla. Každopádne som si hneď kúpila kriedy a teším sa, ako ju v našom byte zavesíme na stenu a budeme si tam písať odkazy na čo nesmieme zabudnúť. Dobre viem, že to tam budem písať len ja, ale možno si aj on raz za čas spomenie. :D 
Choker je z obchodu Gate a keď som ho tam videla vedela som, že ho musím mať. Pôvodný plán bol vziať ho na grape, ale keď raz niečo zabudneš doma, tak to proste zabudneš a hotovo. Nevadí, budúci rok sa posnažím nezabudnúť a vziať ho so sebou. 

A na záver tu mám dva časopisy, ktoré si kupujem skoro pravidelne. Časopis elle je ešte z Júla, kedy tam bol naozaj skvelý darček v podobe šampónu na vlasy od gosh a časopis Joy s maskou na vlasy. 
A časopis Eva s leskom na pery a skvelými článkami. Ten mesiac sa im obzvlášť podaril.


Veľmi vám Ďakujem, za prečítanie článku a dúfam, že sa páčil. Ak by ste aj vy mali doma nejaký z týchto produktov, budem rada, keď mi dáte vedieť ako ste s ním spokojné vy.
Prajem vám krásny zvyšok dňa.


Vaša Betty

Instagram blog: https://www.instagram.com/bettyblogbmk/
Osobný instagram: https://www.instagram.com/betty.behanova/

Komentáre

  1. Krásne veci, od nyx nič nevlastním a rada by som to zmenila :) Teším sa na recenziu produktov Trend it up. Keď som dostala iphone tiež som si začala kupovať kryty ako posadnutá :D Tabuľka unicorn sa mi veľmi páči asi si ju kúpim aj ja :D Čiernu micelárku od balea som si kúpila keď osm ju videlana tvojom instagrame a som s ňou veľmi spokojná :) Taktiež ma zaujali tie odličovacie obrúsky od balea, ktoré si asi dnes pôjdem tiež kúpiť :) Vďaka :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, haha teb nyx, ja som si od nich ako prvé kúpila trio rúžov a že šak vyskúšam. Od vtedy je to moja “choroba”. :D veľmi som rada, že si si kúpila niečo na môj podnet a som rada hlavne, že si s ňou veľmi spkojná. Ďakujem, za tvoj komentár a hlavne si mi urobila veľkú radosť.

      Odstrániť
  2. Osvěžující vodu od Baley jsem si přes léto taky úplně zamilovala, je skvělá :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím. Keby neni grape tak by som o nej ani nevedela. :)

      Odstrániť
  3. Když jedu do Bratislavy, taky nesmím vynechat návštěvu Tigera a Forever21. Vždy se tam dají sehnat krásné věcičky. Tu melounovou osvěžující vodu jsem měla taky a byla super v horkých dnech. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V tej Bratislave si sa teda poriadne vyblaznila, ale ja by som urobila to isté ;) super VECIČKY <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára