Mary Kay-Eau So Daring

Ahojte krásky. 

Všimli ste si krásnu a hlavne voňavú novinku od značky Mary Kay  ? 
Toaletnú vodu Eau So Daring som pozerala na ich instagrame a na zahraničnom IG Mary Kay hneď ako vyšla a už len z fotky som vedela, že to bude niečo pre mňa. Krásny mašľový flakón ktorý je čierno-červeno-biely  a pripomína mi moju "detskú" dobu, kedy som nosila čierne vlasy ostrihané na Emo s ofinou a počúvala či už smutné alebo rockové-metalové pesničky. Keď mi prišiel domov balíček a mamina mi poslala fotku čo ukrýva nemohla som uveriť, že mi ju dievčatá poslali a za to im patrí obrovské ďakujem. 

Eau So  Daring je toaletná vôňa plná zmyselnosti s kvetinovými tónmi a má nádych orientu. 
Je to niečo úplne iné ako bola vôňa Eau So Cute a povedala by som, že toto je jej rocková sestra. Toaletná voda si ma hneď získala, čo sa týka výdrže ako vždy ja to necítim moc sama na sebe ale keď mi kolegyňa povedala po 8 hodinách v práci akú mám krásnu vôňu tak som sa potešila a niečo podobné som potom počula od svojej kamarátky o 5 hodín neskôr. 
Flakónik je dokonalý a v červenej časti je samotná vôňa a čierna časť slúži ako vrchnák. Flakón sadne do rúk, takže aplikácia je jednoduchá a ešte čo sa týka samotného tvaru, rýchlejšie ju nájdem v kabelke. 

Horné tóny: taliansky bergamot, zázvorová ľalia, červené jablko, marhuľa
Stredné tóny: konvalinka, ružová pivónia, kvety pomarančovníka
Spodné tóny: austrálske santalové drevo, madagaskarská vanilka, texaské cédrové drevo

Ďalšou novinkou je štetec na podkladovú bázu, ale ja ho radšej využívam na make up Dobre viete, že nie som až tak veľký milovník štetcov na make up a radšej ich využijem inak, ale tento si ma získal jeho jemnými ale hustými štetinami a dĺžkou. Samotný štetec mi vždy musí padnúť do ruky a tento moje požiadavky splňuje. Skúšala som ním naniesť aj korektor a vďaka jeho skosenému tvaru to šlo lepšie, rovnako tak aj na čele sa mi s ním ľahšie nanášal make up. Štetinky vôbec nepúšťa ako sa občas stáva pri štetcoch na make up. Vedela by som si predstaviť naniesť aj púdrové produkty s týmto štetcom. Za mňa je super a určite doporučujem. 


Spolu s týmito novinkami mi  prišli ešte dva krásne darčeky a jeden z nich je plátenná taška, ktoré používam hlavne na nákupy,som rada, že mám doma ďalšiu do zbierky a ešte aj s tak originálnym nápisom-Be with a guy who ruins your lipstick not your mascara. A dve vysačky na kufor práve s motívom  toaletných vôd Eau So Cute a Eau So Daring. 

Veľmi krásne by som sa chcela poďakovať dievčatám za ich krásny balíček a čoskoro sa dozviete o Mary Kay viac, keďže ma s nimi čaká tlačová konferencia. Hneď vám dám o nej vedieť spolu s novinkami, ktoré som sa dozvedela. 

Ako sa vám páčia produkty ? A máte aj vy niektorý z nich doma? 

Ahojte a krásny deň vám prajem. 

Vaša Betty

Komentáre

  1. Od této značky jsem ještě nic neměla, ale flakónek té vůně se mi moc líbí, kdo ví, zda by mi voněla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. táto vôňa je skvelá! rovnako štetec používam odkedy mi prišiel každý deň :) vidíme sa na tlačovke :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vôňu úplne zbožňujem, páči sa mi o čosi viac ako Eau so Cute :) Krásna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára