Grape 2018

Ahojte krásky. 

Ako sa máte ? Dnešný článok by som veľmi rada venovala Festivalu Grape, ktorý sa konal 10-11.8.2018 na Piešťanskom letisku. Bol to môj úplne prvý, veľký festival. Išla som naň pracovne vďaka DM drogerie. Pracovala som u nich ako kozmetička a som veľmi šťastná, že som mala tú česť, pretože som robila to čo ma baví na mieste kde som vždy chcela ísť. Takže som spojila príjemné s užitočným a užila si tieto dva dni na plno. 


Prvý deň som sa nestačila diviť aké je to tam krásne a všetko premyslené do posledného detailu. Grape téma bola venovaná samotnému mestu, kúpeľné mesto. Naša "zóna" sa volal kúpeľný dom a boli tam ďalšie firmy a hneď oproti nám bol Batiste kde dievčatá s GBar zapletali krásne vrkoče. Aj keď som sa tam osobne nedostala, videla som dievčatá, ktoré odtiaľ chodili. 
U nás dievčatá robili prekrásny make up, robili sa nechty a ľudia mali možnosť si urobiť fotku pri foto stene a pri zadaní hashtagu dmNaGrape sa im fotka vytlačila a mohli si takúto krásnu spomienku odniesť domov. Ja som si takto vytlačila dve fotky a už ich mám aj vo svojom foto albume. Budúci rok si môžem zaspomínať na tieto krásne dva dni. 
Nesmiem zabudnúť na to,že pred naším stánkom boli dva bazény a sauna. 


Večer po výdatnom pracovnom piatku som sa vybrala s mojou novou kamarátkou trošku poobzerať areál a cítila som sa tam ako v Chorvátsku na večernej pláži. Dievčatá mali krásne outfity a o make upe ani nehovorím a chalani si užívali tému a chodili v županoch, ale na večer už len niektorý. 
S kamarátkou sme sa usadili pri Frisco stánku a oddychovali na tuli vakoch. Stretli sme jedného Vegana Martina, ktorý nám ukázal aké skvelé recepty vie robiť ale my sme aj tak boli zamyslené nad jeho bradou. :D 
Večer som sa ale pobrala domov, potrebovala som spánok a hlavne začalo liať, takže som bola rada, že som zmokla len trochu a mohla spať v teple domova a nie v stane. 


V sobotu som prišla ráno celkom zničená ale pripravená do nového dňa. Ženy sa k nám hrnuli už od rána, každá predsa po tej ťažkej noci chcela vyzerať čo najlepšie a niektoré stáli v rade na líčenie aj tri a pól hodiny, čo ma viac než dosť prekvapilo. Avšak sobotu môžem nazvať  oproti piatku oddychovejšou. Aj keď dievčatá líčili neustále a rada sa zväčšovala. 
Poobede sme skončili, išli sa najesť a užili si chvíľu festival. Bohužiaľ mňa to zmohlo a išla som domov. Avšak to mi nezabránilo si odtiaľ odniesť jeden krásny kúsok na oblečenie, ktorý uvidíte v Nákupoch a Novinkách za august. To mi pripomína, asi by som už mohla vydať nákupy a novinky za júl. 

Ďakujem za krásne líčenie Behindtheglitters

Ďakujem DM drogerie, že som sa mohla zúčastniť, bola to skvelá skúsenosť a hlavne ďakujem za skvelú atmosféru ktorú dievčatá vytvorili. Vďaka nim som sa necítila ani tak pracovne ale uvoľnene a užívala si každý moment. Vám ďakujem, za to, že ma sledujete a stále ste tu so mnou. A keď je už reč o tej DM drogerie, nakúpila som vám pár vecí, ktoré uvidíte v zajtrajšej súťaži tu u mňa na blogu. 
Ďakujem za fotku Drews Beauty

Komentáre