DM produkty- Recenzia

Ahojte krásky. 

Ako sa máte ? Leto sa nám pomaly končí a mňa štve, že som tento článok nevydala skôr, ale myslím, že nikdy nie je na nič neskoro a keď už to vyzeralo, že ho vydám, tak ste si na instagrame odhlasovali iný článok. Každopádne dnes vám ukážem troch pomocníkov, ktorých som používala nejakú tú dobu a som s nimi spokojná a tie obaly <3 to je proste láska. 
Produkty, ktoré vám dnes ukážem sú: telové mlieko do sprchy, obyčajné telové mlieko a farebný kondicionér na vlasy. Ak by ste mali skúsenosť s nejakým z produktov, určite mi dajte vedieť. Najbližšie sa môžete tešiť na recenziu produktov od Trend It Up. 


Telové Mlieko do sprchy aktívne uhlie
Nanáša sa na mokrú pokožku a rýchlo sa vstrebáva. Vždy sa s ním  trošku vyhrám, pretože sa mi páči jeho konzistencia, farba a hlavne príjemná vôňa, ktorú vôbec neviem popísať, ale mne to jednoducho vonia. Používam ho každý jeden deň, pokožka zostane po ňom úplne jemná a cítim sa ako bábätko. Čo sa vždy smejem sama na sebe je to, že telové mlieko zanechá pokožku veľmi jemnú a v sprche nikdy neviem, či už sa všetko opláchlo, alebo mám ešte niečo na sebe. Použitie má veľmi jednoduché, pokožku očistite a opláchnite bežným sprchovým gélom, nakrémujte sa týmto telovým mliekom a opláchnite sa teplou vodou. Pozor aby vám nič nezostalo vo vani, treba ju dobre opláchnuť, aby ste sa nepošmykli. 
Balenie má 400ml a je Vegan
Cena:2,49€

Balea telové mlieko Cool Camel
Začnem asi balením, pretože som sa doň úplne zamilovala a hlavne tá kombinácia ružová so zelenou sa mi začala páčiť ešte viac a vďaka tomu, mám doma niektoré veci zladené práve  do týchto farieb. Ako viete tak Balea máva svoje limitované edície a táto Cool Camel ma zaujala na toľko, že som si z tej edície kúpila všetky produkty. (Ak by ste chceli o nich článok, dajte mi vedieť do komentáru.) Čo však musím ešte podotknúť, počula som na masku z tejto edície, že niekoho štípala na lícach. Ja mám celkom citlivú pleť ale maska mi sadla a necítila som žiadne štípanie a ani som sa nezačervenala. 
Balea Cool Camel je hydratačné telové mlieko, ktoré veľmi rada používam keď si robím masáž nôh a rúk. Večer sadnem do postele a doprajem si chvíľu pre svoje telo, aby som ho poriadne hydratovala a rozmaznala, pretože v týchto letných mesiacoch je moja pokožka veľmi vysušená a o rukách ani nehovorím. Celkom rýchlo sa vpije do pokožky a zanechá ju jemnú. Jeho vôňa je skôr taká neutrálna a trošku mi to pripomína vôňu opaľovacieho krému. 
Balenie má 200ml a je Vegan
Cena: približne 1,49€-1,99€ 

Farebný Kondicionér na vlasy Color Nique
Prečo zrovna mint? Už som raz mala na hlave modrú farbu a veľmi sa mi to páčilo a tak som bola zvedavá ako uspeje práve tento farebný kondicionér. Ja som si jeho nanášanie vždy užila a bola so zvedavá po prvom raze, ako to dopadne. Keďže som ho dávala na moje blond konce, chytilo to spočiatku veľmi slabunko, až to nebolo vidno. Skúsila som to o dva dni znovu a farba už bola vidno. Po ďalších troch použitiach som mala vlasy do tmavo zelena a to preto, lebo som si dávala kondicionér na celú hlavu (kde som mala hnedé vlasy).  Nemám však fotku na ktorej by to bolo naozaj vidno, ale dnes pridám na svoj instagram (klik) fotku, kde vám ukážem ako vyzerá kondicionér na vlasoch, aké som mala ja. Kamarátka, ktorá má tento kondicionér v ružovej farbe jej chytil na vlasoch podľa mňa skvelo. Čo sa týka výdrže mal by vydržať 5 umytí ale ja som si ho vždy naniesla po druhom umytí. Kondicionér sa mi zapáčil na toľko, že som si kúpila ešte jedno balenie. Je to skvelý pomocník na festivaly a pre tých, ktorý sa boja trošku experimentovať a dať si na vlasy rovno farbu. Vlasy po ňom zostávajú jemné a lesklé. Majú ho v ružovej, v "mint", hnedej,blond a červenej.
Produkt má 200ml 
 Cena:4,99€

Veľmi vám ďakujem za prečítanie článku a dúfam, že sa páčil. Ak by ste mali doma nejaký z produktov alebo z edície Cool Camel, dajte mi vedieť do komentárov ako ste s nimi spokojné vy. Dnes si dáme ešte tu na blogu súťaž o pár produktov. 
Ďakujem DM drogerie za všetky tieto produkty a teším sa na testovanie ďalších. 

Ahojte,

Vaša Betty


Komentáre

Zverejnenie komentára