Novinky Mary Kay

Ahojte krásky. 

Produkty, ktoré vám ukážem v dnešnom článku sú od značky Mary Kay, ako už viete podľa názvu článku. Viete dobre, že Mary Kay je značka, ktorá je môjmu srdcu blízka a čo sa týka produktov, ktoré som do dnešného dňa vyskúšala, tak ani na jeden nedám dopustiť a som veľmi rada, keď si žienky z môjho okolia kúpili tieto produkty a dali mi naozaj za pravdu. Na značku Mary Kay som nikdy nepovedala nič zlé a ani nepoviem. 
Ale, tieto novinky nám boli predstavené na Jar a to konkrétne v Bratislave. Neboli to však obyčajné raňajky s Mary Kay, ale zacvičili sme si Jógu v Riverpark Dance School a od tej doby cvičím jógu neustále. Takže obrovské Ďakujem Mary Kay za to, že ma priviedli k jóge a konečne som našla spôsob ako dať svoju myseľ a telo do harmónie. Na tejto rannej jóge nám niečo povedali o týchto novinkách a domov sme si odniesli krásne novinky  a aj  Mary Kay papučky a sviečku, ktorú som stihla odfotiť ešte predtým, než som ju začala používať na cvičenie jógy doma. 

Sheer Dimensions Pearl Lícenka
Už po prvom raze som vedela, že budeme dobré kamarátky. Ako viete milujem všetko čo je ružové, výrazné a všetko čo sa týka rozjasňovačov a líceniek. Osobne túto lícenku používam hlavne ako rozjasňovač ale má viac využití a skúšala som ju aj ako očný tieň a naniesla som ju na matný čierny rúž. Má pre mňa 4 využitia a keď už sme pri tom čísle 4, tak túto lícenku nájdete v 4 odtieňoch a čo sa mi veľmi páči na ostatných odtieňoch je to, že každá jedna má iný vzor. Ja som na tieto veci ako straka a už len samotný tvar alebo vzor ma dokáže moc potešiť. Za mňa má lícenká veľmi dobrú pigmentáciu a výdrž. 

Fixačný sprej
Produkt, ktorý si nechválim len ja ale ďalšie množstvo žien je skvelý pomocník pre každú jednu z nás a to je tento fixačný sprej. Je trošku škoda, že je to tak malé balenie. Pred cvičením jógy sme mali možnosť hneď tento produkt otestovať a vtedy som si ho zamilovala. Mám doma od inej začky fixačný sprej, ale rozdieľ medzi týmito dvoma je ten, že od Mary Kay nezanecháva žiadne kvapôčky na pleti a rýchlo zasychá. Keď ma jedna slečna líčila, dala mi fixačný sprej a to neviem ani aká bola značka a veľmi ma začali štípať líca po ňom. Čo sa mi vďaka bohu pri tomto od MK nestalo ani raz, je na každý typ pleti, hlavne je bez alkoholu (čo je super pre mastnú a zmiešanú pleť). Slubuje fixáciu 16 hodín, ale toľko som ho veru na sebe nemala, ale 8 hodín od nalíčenia až po odlíčenie to zvládol skvelo. 

Gélový polomatný rúž- Powerful Pink
Krásna jemná farba, ktorá mi ako jedna z mála pristane a hlavne na leto ako stvorená. Výdrž vám neviem moc povedať, pretože v poslednom čase sa snažím piť viac, takže neustále niečo pijem, potom si pretieram ústa a hlavne mám posledný mesiac zlo zvyk si stále natierať pery.
Mary Kay má vždy produkt, ktorým môžete prispieť na dobrú vec, tak tento krát je to tento rúž dokonca v tomto odtieni Powerful Pink a jeho kúpou prispejete 0,70€ charitatívnemu projektu- Priatelia detskej onkológie. Je to od 12.5.-15.12. 2018

Papučky Mary Kay
Odjakživa som nie moc rada nosila papuče a vždy som chodila bosá.  Avšak tieto papučky to zmenili a tým aké sú pohodlné ma "donútili" ich neustále nosiť. Môžete si ich zaobstarať aj vy pri kúpe balíčka na krásne telo ktorý obsahuje kolekciu Saténové ruky,Hodvábne telové mlieko s bambuckým maslom,TimeWise Body krém na ruky a dekolt a samozrejme papučky. 

Ďakujem Mary Kay, za tieto krásne produkty. Nový článok ktorý by som chcela stihnúť čo najskôr bude o jednom skvelom produkt, ktorý mám tak isto od Mary Kay a keďže si podľa mňa zaslúži jeden celý článok, tak som ho nedávala medzi tieto novinky ale uvidíte ho v tom ďalšom. 
Krásny zvyšok dnešného dňa vám prajem. 


Vaša Betty

Komentáre

  1. Ta líčenka je nádherná. Má pěkný odstín, ale i design. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, za tvoj komentár. Som rada, že sa tí páči. :) <3

      Odstrániť
  2. Tvářenka vypadá suprově a je skvělé, že má pro tebe tolik využití a papučky jsou rozkošené :) <3.

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, za tvoj komentár. Vždy sa pri každom produkte snažím nájsť aj ďalšie využitia, hlavne keď niečo zabudnem doma. :D

      Odstrániť
  3. Páči sa mi tá lícenka. Ale tie papučky sú rozkošné :-D

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, za tvoj komentár. :) Teší ma, že sa ti páči lícenka. Rozkošné a pohodlné. :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára