Novinky Essence

Ahojte krásky. 

Už mám dlhšie po všetkom strese a tak som sa naplno mohla začať venovať blogu a robiť to, čo ma napĺňa a to čo chcem. Po dosť dlhej dobe pridávam na blog článok s essence kozmetikou, konkrétne s novinkami, ktoré mi prišli na testovanie a úprimne povedané, mám z nich obrovskú radosť, keďže ja som milovník či už "unicorn alebo mermaid" ale aj rôznych trblietok, výrazných lakov na nechty a podobne. Tento krát mi prišlo 8 produktov, ktoré som používala či už počas maturít alebo keď som chodila do mesta a dnes vám chcem zhrnúť ako som s nimi spokojná, čo sa mi páči a čo nie. Vy dobre však viete, že ja a kozmetika essence sme spolu začínali a bola to vlastne prvá kozmetika, ktorú som ja osobne používala a za tie roky je vidieť za mňa veľký pokrok v týchto produktoch a páči sa mi, že essence prichádza neustále s niečim novým. Čítala som na tieto produkty už nejaké tie recenzie a ja vám dnes prinášam tú moju a dúfam, že sa vám článok bude páčiť, pretože recenzii bude na blogu v blízkej dobe ešte dosť. 


RozjasňovačGlow Like a Mermaid
Má odtieň 10 Forever Mermaid. Avšak, tento rozjasňovač nemusí mať ani odtieň, keďže ho spoznáte už na prvý pohľad. Hneď ako som na neho pozrela, vedela som, že budeme kamarátky, keďže úplne vyzerá ako chvost  morskej panny a nejako som sa už aj ja prehodila do toho unicorn mermaid "moodu". Myslela som si, že keď ho nanesiem, bude takej jemno ružovej farby, možno trošku zelenej, ale prekvapil ma a po nanesení má takú zlato-striebornú farbu. Čo sa týka výdrže, nemôžem nič vytknúť a na to, že je leto a ja sa neustále potím a pretieram tvár, po fixačnom spreji vydrží celkom dosť. Za mňa tento produkt super a pre milovníkov takýchto vecí ako ja je stvorený. Teraz keď chodím do drogérii alebo tesca, tak na neho hádžem očko a premýšľam, že si kúpim ďalší kus, pretože sa bojím, že sa jedného dňa stratí zo stojanu essence. 



Rúž Color up! shine on a Lesk na Pery Matt Matt Matt
Nebudem klamať a rovno sa priznám, že som si zabudla pozrieť odtiene týchto dvoch pomôcok na pery a tak nemám ani tušenie a ani odtiene neviem nikde nájsť. Ale ja dúfam, že ak by sa vám jeden alebo druhý produkt páčil, tak mi určite napíšte a ja vám tie odtiene pozriem, pretože teraz nemám tieto dva produkty pri sebe. Začnem Leskom na pery Matt Matt Matt, po tomto lesku som pozerala už nejaký ten čas ale nevedela som si absolútne vybrať odtieň, ktorý by mi sadol a ja by som sa k nemu dokázala nalíčiť, úprimne povedané, neviem ako to dievčatá robia, že mi vybrali krásne odtiene, ktoré mi svedčia a či už to tak je pri lesku ale aj pri rúži. Lesk má takú krémovo- penovú textúru, čo sa týka výdrže neviem moc dobre povedať, keďže ja si neustále niečo s perami robím, pijem vodu z fľašky a podobne. Takže ľahko povedané, nevedomky si ju zotieram. Kamarátka ktorá mala tiež tento lesk si ho veľmi pochvaľovala a keď som ju tak v škole sledovala, "prerábala" si ju asi len raz za 7 hodín (školských hodín). Rúž ma oslovil a navyše čo som pozerala na stránkach, tak každý rúž má rovnaký vrchnáčik ako je odtieň rúžu. Čo je super hlavne na orientáciu, ktorý odtieň vybrať. Efekt je lesklý a ak chcem intenzívnejšiu farbu, musím samozrejme viac krát si ho "naniesť". Obi dva tieto produkty ma neskutočne bavia a samotný rúž som asi dva krát použila namiesto lícenky, keďže som si lícenku zabudla doma. 


Trblietky na telo a tvár, Glitter primer Get You Glitter On! A Silikónový "štetec"
Týmito dvoma "baleniami" trblietkami mi urobili obrovskú radosť a nie len, že ich využívam už teraz, teším sa, keď budem vymýšľať rôzne líčenia ( ale o tom neskôr) a tam použijem práve tieto trblietky. Ak sledujete môj instagram viete, že ja a rôzne kamienky sme veľmi dobrý kamaráti a teraz to je tak aj s trblietkami. Čo sa týka samotných trblietok najlepšie využitie u mňa mali namiesto rozjasňovaču, čiže som ich použila tesne pod oko alebo ešte aj nad obočie. Na oko som sa trošku bála dávať tieto trblietky, pretože som tak šikovná, že ja si dávam do očí aj to čo nemám a absolútne sa to tam niekedy nemá ani ako dostať. Navyše trblietky sú práve na leto ako stvorené, keďže sa začínajú dva mesiace festivalov a rôznych akcii, na ktorých sa môžeme vybúriť na outfite ale hlavne na líčení. 
 Ako skvelého pomocníka na nanášanie essence vyrobili silikónový "štetec", aplikátor na nanášanie pigmentov, trblietok- the sili helpers. Skúšala som tento aplikátor vymeniť za obyčajný tvrdší štetec a som rada, že majú samotný aplikátor, pretože mne osobne sa o dosť lepšie pracuje s týmto pomocníkom, než s pevnejším štetcom,ktorý som používala predtým. 
Glitter primer viem, že využijem nie len na trblietky ale aj ako primer pod očné tieňe. Neskúšala som to ešte síce na očiach ale na ruke. Prekvapil ma, že ma ružovo zlatú farbu a nie telovú ako som zvyknutá u iných "primerov". Celkom sa to hodí aj ako rozjasňovač, takže dvojité využitie rovnako ako pri rúži. A má  holografické odlesky, čo ma ešte teší je to, že báza je trošku vodovejšia. 


Lak na nechty v odtieni 114 my highlighter
Čo sa týka laku, neviem sa rozhodnúť. Výdrž je ako pri bežnom laku na nechty, 5 až 7 dní. Jeho výrazná farba ma veľmi teší, pretože práve takúto mám letnú bundičku a aj oblečenie na snowboard. Ale čo môže niekomu vadiť, robí to, čo väčšina výrazných lakov na nechty a to, že necháva nechty trošku "zafarbené". Mne osobne to nevadilo a po tom ako som si nechty vyleštila som sa toho zbavila, ale možno niektorej z vás by to vadilo. Ja som si v tomto produkte našla letného obľúbenca (letného must have) a plánujem ho nosiť celé leto. 


Všetky produkty mi urobili obrovskú radosť a chcem sa veľmi poďakovať dievčatám, za krásny balíček. A ako sa vám páčia tieto produkty? Máte aj vy nejaký z nich doma alebo plánujete jeho kúpu? Určite mi dajte vedieť do komentárov. Krásny zvyšok dňa vám hlavne prajem. 

Ahojte,
Vaša Betty


Komentáre

  1. Krásné novinky, nejvíce se mi líbí lak na nehty. Odstín je nádherný a jestli se chceš vyhnout zabarvení nehtů, stačí použít base coat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc krásne ti ďakujem za radu. Dnes som si kúpila, tak vyskúšam. :) <3

      Odstrániť
  2. Rozjasňovač a štětce vypadají fakt jako hračky! :D

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V podstate sú to také hračky, len pre väčšie dievčatá. :D

      Odstrániť
  3. Ty štetce a rozjasnovač ve tvaru ocasu mořské panny jsou strašně cute a taky se mi moc líbí barvička laku na léto jak dělaná :)
    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Štetce sú myslím, že z PinkPanda. :) Ale keby essence tiež niečo takéto vyrobili by som sa nehnevala. :) Ďakujem, za tvoj komentár.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára