Letné must have #1

Ahojte krásky. 

Dnešný článok som sa rozhodla poňať už v letnom štýle a ako prvý z dvoch článkov, respektíve prvá časť letných must have je o produktoch, ktoré si nemôžem odpustiť cez leto. Nemusela som ani dlho premýšľať aké produkty sem dám, keďže toto sú moje najčastejšie používané produkty, ale v tomto prvom článku sú aj nejaké tie novinky, ktoré sa u mňa ešte neobjavili. Letný mód je u mňa na 100% "spustený". A ako je to u vás? 
Pre školákov sú posledné týždne v škole už len o uzatváraní známok a ja som aj celkom rada, že to mám za sebou aj keď neúspešne a musím si opraviť maturitu so slovenského jazyka. Ale ani to ma neodradilo a makám ako sa najviac len dá a pripravujem už pomaly aj youtube, kde by som chcela dávať zo začiatku videá raz za nejakých 8 dní, keďže neviem ešte poriadne strihať videá a musím sa dostať do toho, ako ich správne natáčať. Ak by ste mali nápad, ako začať natáčať alebo mi kľudne napíšte, aké videá by sa vám u mňa páčili. 
Poďme rovno na produkty. 

Hneď ako prvú vec, ktorú chcem dať do pozornosti hlavne nám, ženám, ktoré rovnako ako ja si neustále upravujú vlasy či už fénom alebo žehličkou. Ja a moje vlasy nie sme zrovna najlepšie kamarátky a tak ich vždy po umytí musím vyfénovať, pretože ak by som tak neurobila na druhý deň ich mám mastné, poprípade ešte v ten deň. Čo sa týka žehlenia je tento sprej super v tom, že po ňom vlasy krásne voňajú ale aj samotný sprej ich vyhladí. Takže za mňa super kúpa a ďakujem, za "radu" vďaka článku od Sajafrey.

Hneď ako som zbadala tento sprchový gél od Balea neodolala som a musela si ho kúpiť. Vonia presne tak ako si ja predstavujem vôňu leta. Šampón, ktorý je tak isto od Balea cocos ananas som tam nemohla nechať a hneď som vďaka jeho vôni a krásnemu dizajnu hodila do košíka priradila k mojím letným must have. Do tretice tu mám deodorant, ktorý je myslím, že rovnako ako šampón limitovaná edícia a spolu s ostatnými produktmi čaká v mojej letnej krabici na jeho použitie. Dúfam, že keď som sa teraz prezradila, že mám letnú krabicu, že nie som v tom sama a aspoň jedna z vás ju má tiež. 

Sprej na vlasy je mojím skoro každodenným pomocníkom a keď som tento zbadala nemohla som ho len tak obísť. Nie len, že je to 5ka ale (aspoň mne) pekne vonia. Je to celkom veľké balenie, takže ak budem šetrná možno vydrží aj celé leto. Vzala som si aj jeho menšieho kolegu, ktorý je síce o niečo menší ale skvelý a je to púder na objem vlasov na ktorý som čítala dobré recenzie a tak isto som si ho kúpila vďaka článku od Sajafrey.  Určite viete, že Balea má aj  Salz spray ktorý ja milujem a vždy keď som dofénujem vlasy a idem napríklad na Wake Soul, ktorý je kúsok od nás, dám si tento spray a mám vlasy ako z mora. Najprv mi to nechcelo moc nič na hlave urobiť, ale začala som si ho dávať keď som v "predklone" a od vtedy mám aj poriadny objem. Ešte to treba zalakovať a môže sa ísť. 

To by som nebola ja, keby si nekúpim aspoň niečo z limitovanej edície. Ale tento krát som vám to stihla odfotiť ešte predtým, než som ich vôbec začala používať. Obal je za mňa neskutočne moc krásny a títo štyria pomocníci, či už v tejto limitovanej edícií alebo aj keď nie sú limitovaná edícia sa u mňa objavujú pravidelne. Takže toto by som nazvala aj takým celoročným must have. Mám tu masku, ktorá by mala byť na všetky typy pleti. Odličovacie obrúsky nepoužívam len na odlíčenie ale aj po celodennom behaní po vonku, kde moja pleť hlavne v lete dostáva poriadne zabrať a neobíde sa to bez pravidelného čistenia aspoň takouto formou, pre tých lenivejších ako som ja. A na záver  z tejto kolekcie tu mám balzám na pery a v každej jednej taške alebo kabelke musím mať aspoň jeden. V lete obzvlášť, pretože ma neustále štípu pery a aspoň takouto formou ich môžem zachraňovať. A posledné sú žiletky, ktoré samozrejme žiadnej žene nesmú chýbať hlavne teraz cez leto. Ale myslím, že o tejto limitke budete ešte čítať na mojom blogu.  

Alverde micelárna voda sa mi dostala do rúk vďaka spolupráci  a som za ňu neskutočne vďačná. Má krásnu vôňu jablka a limetky, skvelo sa s ňou odličuje a nemohla som odolať a začala som ju používať už skôr než v lete. Samozrejme micelárnu vodu používam len na odlíčenie ak mám teda čas,chuť a  neodličujem sa obrúskami v posteli ale takto sa odlíčim s micelárnou vodou, dočistím ešte pleť s nejakou inou vodičkou, ktorú mám po ruke a natriem si nočný krém. Nemôžem však zabudnúť na fakt,že značka alverde je čisto vegánska kozmetika, takže ak tu mám vegánov tak ich možno trošku poteším. 

Ďakujem vám, za prečítanie článku a prajem krásny zvyšok dňa.

Vaša Betty

Komentáre

  1. Hodně se mi líbí ta micelární voda. Pudr na objem vlasů mám taky a je super.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. koooľko veci! docela veľa vecí čo som tu videla mám doma aj ja, pretože ja som asi taký istý zavislák na značke Balea ako ty! :D naposledy som si kúpila tie odličovacie obrúsky, ale hlavne kvôli obalu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujal mě šampon od Balea, oni mají tak nádherné balení <3 :) a taktéž mě zaujala micerální voda od alverde tu bych ráda vyzkoušela :)

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára