Manzara Wishlist

Ahojte krásky.
 V dnešnom článku by som vám chcela ukázať dva produkty, ktoré som si objednala zo stránky Manzara.skOd tejto stránky mám doma už dve veci a to konkrétne šaty. Keďže teraz chodím cvičiť a nie málo, rozhodla som sa vyskúšať ich  legíny, ktoré ma hneď zaujali svojím "potiskom" a keďže dobre viete, že ja a army štýl patríme k sebe, nemohla som odolať. Ďalšou vecou sú tenisky, ktoré chcem používať priamo do fitka. Rovnako ako legíny ma hneď oslovili a ja vždy dávam na prvý dojem. Čo sa týka samotnej stránky, musím povedať, že výber je naozaj veľký a chystám sa odtiaľ nakúpiť ešte zopár veci a o mojich spolužiačkách ani nehovorím. Tie zamierili do sekcie spodné prádlo, kde si prišli na svoje. Čo musím eshop pochváliť majú už aj sekciu pre mužov a tak isto sekciu plus size. Čo sa hodí k tomuto nadchádzajúcemu teplému počasiu, je sekcia jednodielne plavky Takže si myslím, že si naozaj každý príde na to svoje. 
Čo sa týka cien, myslím si, že sú úplne prijateľné a nie je to nič prehnané.

Ale poďme sa zamerať na wishlist.

Ako prvou vecou tu mám už spomínané legíny, ktoré ma zaujali svojím štýlom a dosť mi pripomínajú legíny môjho vzoru v bojovom športe. Konkrétna slečna mala podobné na storie na instagrame a ja som začala hneď hľadať a práve podobné ako má ona som našla na Manzare. Samozrejme som neodolala a už šli do košíka. Hneď ako mi prídu, určite chcem vydať ešte jeden článok a to s vecami, ktoré najradšej nosím do fitka a vlastne aké nosím do fitka.

Čo sa týka legín, majú ich tam naozaj veľa a je z čoho vyberať. U mňa to bola jasná voľba ale keby sa nezameriam práve na tie, bol by výber o dosť ťažší. Od kedy chodím cvičiť, pozerám na to oblečenie na cvičenie viac a keď mám pekné oblečenie , je to jeden z dôvodov prečo chodiť do toho fitka. Samozrejme musí byť aj pohodlné a dobre sa mi v ňom hýbať. Ak by ste chceli legíny na cvičenie, určite si pozrite tento eshop a ja vám dám vedieť aké sú.


Na chvíľu sa presuniem k vrchnej časti tela a konkrétne k tričkám. Prešla som si všetky tričká ale za mňa to vždy vyhrávajú klasické voľné tričká. Tento krát som vybrala štýl, ktorý sa nosí, dosť často. Každá poznáme výstrih na tričku, kde sú šnúrky. (Prepáčte, neviem ako sa tomu presne hovorí). Jedno podobné som našla s tým rozdielom, že má dve šnúrky cez hruď a vyzerá naozaj zaujímavo. Čo na neho hovoríte?


Minulý rok som si od Manzara objednávala šaty. Znovu som zablúdila do tejto sekcie, avšak kúpim si ich neskôr ako odmenu za zhodené kilogramy. Keďže ich potrebujem dať dole dosť veľa, tak ako poriadna odmena by mohli byť šaty, nie? Pozerala som sa skôr po spoločenských a našla som dlhé šaty, ktoré sú čierne a ako zvlášnosť majú holý chrbát. Podobné šaty má jedna moja známa a na nej sa mi veľmi páčili a tak som ich musela dať do svojho wishlistu.




Topánky, ktoré som si našla na eshope a tak isto ako legíny, "hodila" do košíka, by som chcela používať hlavne do fitka. Neviem však, či budú vyhovovať, ale ak by nie, budú to pekné a hlavne ľahké topánky na von. Vybrala som si klasickú čiernu farbu a prídu mi super aj z toho dôvodu, že je na nich M. Začiatočné písmeno eshopu ale zároveň aj môjho priateľa. 


A keďže sa blíži leto, manzara má nové Monokiny čo sú celé plavky a úprimne povedané, hlavne pre ženy, ktoré sú chudšie a rady nosia plavky, príde mi, že tieto celé plavky sú viac sexi než obyčajné dvoj dielne plavky. Ak by som mala postavu aspoň jednej zo slečien, hneď ich "hádžem" do košíka, ale tak isto by mohli byť odmenou za schudnuté kilá nemyslíte?
Aký máte názor vy?


Páčil sa vám dnešný článok? Ak áno, budem rada ak mi zanecháte komentár. Ďakujem vám, hlavne za prečítanie článku a prajem krásny zvyšok dňa.
So srdečným pozdravom,


Vaša Betty


Komentáre

  1. Taky mám ráda volné trika, ale tady je na můj vkus ten výstřih až moc velký. Tenisky jsou krásné a plavky jsou opravdu zajímavé. Jen je potom třeba počítat s opáleným vzorem na bříšku, což by se mi už moc nelíbilo... :-))
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára