101 Dní vo vzťahu

Ahojte krásky. 

Tá, ktorá ma poznáte a sledujete už dlhšie môj blog viete, že som zaťažená na diáre rôzneho typu. Či už diár na celý rok, diár na blog, školu, fitko, proste na všetko čo sa len dá mám diár. Avšak, ešte som nemala diár, ktorý by patril môjmu vzťahu. Diár ktorý mám od I Can Academy je venovaný práve vzťahu a ja som ho musela mať. Nie len, že naše vzťahy majú dobré stránky, ale majú aj zlé a na tie nezabúdame. Ak ide o hádku, rozchod na nejaký čas alebo nezhoda, netreba vzťah zahadzovať. Všetko raz prejde a vy budete znovu šťastný. Je to jednoducho obdobie, ktoré bolo, je a aj bude a je už na vás ako sa k tomu postavíte. Deň čo deň by ste na svojich vzťahoch mali pracovať a nezahadzovať ich. Priznajme si, hlavne my ženy, sme aké sme a dokáže nás nahnevať každá maličkosť a keď sme hladné? Vtedy radšej ruky preč a to veľmi rýchlo. 
Diár 101 Dní vo vzťahu je zameraný na pozitívne rozvíjanie vzťahu. Nie je určený len pre šťastné páry, ale aj pre tie, ktoré majú krízu a nevedia ako z nej von. Pomocou diáru by sme si mali uvedomiť niekoľko vecí, ktoré sú dôležité najmä vo vzťahu ale ak chceme silný a šťastný vzťah musíme začať od samého seba. Ako aj vy milé ženy tak aj vaši partneri. 

Na začiatku diára nájdete štyri riadky, kde si napíšete odmenu za vytrvanie v budovaní vzťahu. A verte mi odmeniť sa je veľmi dôležité ako vo vzťahu tak aj v rozvíjaný samého seba. Odmena po 5,20,50 a nakoniec po 101 dňoch v budovaní vzťahu. 101 dní je pre niekoho dlhá doba a pre niekoho krátka. Ja keď som sa na diár pozrela z počiatku, nevedela som si predstaviť deň čo deň zapisovať pozitívne veci na svojom partnerovi a hlavne som nevedela ako by som hľadala tie pozitívne veci. Treba však len počúvať a vnímať čo sa v daný deň s vaším partnerom stane a aj keď to bude negatívne, nevešajte hlavu a denník neodkladajte, verím, že aj cez slzy si dokážete uvedomiť to, čo je dobré a vlastne aj výnimočné na partnerovi. 

Cez jeden deň si zapíšte rovno dve stránky, jednu ráno a jednu večer. Na každej stránke máte dve "úlohy" ktoré máte napísať. 
Napríklad: 
Čo sa mi páči na mojom partnerovy? Čo by som dnes mohla urobiť, aby náš vzťah prekvital? 
A večer: 3 veci, za ktoré môžem nás dvoch pochváliť a priestor na vyprázdnenie si mysle. Tam je priestor pre veci, ktoré vás nahnevali alebo zranili a napíšete to tam s tým, že to jednoducho necháte odísť a nebudete sa viac nad tým pozastavovať. 

Veľa krát, keď uspejeme máme tendenciu to nechať tak, ale v tomto diári nie. Vždy si musíte pripomínať, prečo ste začali a rozhodli sa vytrvať prvé dni a tak pokračovať ďalej. Celý diár vás bude navádzať k tomu, aby ste neprestali, pretože ak raz niečo začnem, musím to dokončiť a to by malo byť vaše moto na celý život. Odmente sa za prvých 5 dní a verím, že čím ďalej, tak si uvedomíte, že sa vlastne nemusíte odmeňovať napríklad dobrou spoločnou večerou, ale bozkom alebo objatím, pretože tie sú vzácnejšie než niečo hmotné. (Samozrejme jedlo je jedlo, ale partner s ktorým chcete stráviť aj zvyšok života je len jeden.) 

Ja vám všetkým držím palce v budovaní vzťahu či už za pomoci diáru alebo bez neho. Ale verím, že ak si máte kam zapisovať všetky myšlienky týkajúce sa vzťahu je to lepšie a jednoduchšie. Sama to vidím na sebe, že keď si zapisujem cvičenie alebo tento náš vzťah je to lepšie pre nás oboch. A s partnerom sme sa dohodli, že jeden deň bude mať diár on a ďalší zas ja. Je to skvelý "tréning" pre oboch a myslím, že aj vy by ste to tak mali robiť. 


Milujte sa, buďte šťastný a nevzdávajte to. Nikdy nebolo tak zle, že nemôže byť horšie. 
Ďakujem vám, za prečítanie článku a dúfam, že aj takýto typ článkov sa vám páči. Dajte mi vedieť určite ako vy posilňujete svoj vzťah.
Krásny zvyšok dnešného dňa vám prajem. 

Ahojte, 

Vaša Betty

Komentáre

  1. jeeej,tak toto je pekný nápad :) veľmi ma to zaujalo a určite sa po ňom popozerám...len sa obávam, či by som to po pár dňoch neprestala dodržiavať a vypĺňať :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá moc hezky. Mám od nich motivační diář, ale už vyplňování trochu flákám, takže si nejsem jistá, zda by mě tento více bavil, i když je úplně o něčem jiném. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá veľmi zaujímavo :)
    Budem rada ak sa pozrieš na môj blog a zapojíš sa do súťaže :) http://www.mojperfektnysvet.com/2018/04/jarna-sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára