Nákupy Január 2018

Ahojte krásky. 

Viem, že máte tento typ článkov dosť obľúbený a tak som sa rozhodla urobiť si nejakú pravidelnosť a vydávať články s nákupom za ten a ten mesiac v určitý deň. Určite mi však dajte vedieť, či to aj vy tak chcete a či mám naozaj vydávať články  s nejakou pravidenosťou alebo je vám to jedno. Nenakupovala som toho zrovna najviac a aj tak chystám pre vás články, ktoré sa týkajú fitka a záležitostí okolo a v jednom článku vám ukážem viac vecí na cvičenie než len tie, ktoré vám ukážem v tomto dnešnom článku. 

S priateľom sme boli v Cropp Town v Trnave a ja som si nemohla nevšimnúť krásne tričko s fiatkami. Keďže fiatky majú pre mňa obrovský srdečný význam, hneď som ho musela zobrať. 
Tak isto aj topánky sú z Croppu a po týchto som pozerala už od začiatku čo som ich uvidela. Avšak prišlo mi, že pýtajú za ne až moc a tak som sa na to vykašľala. Viete si predstaviť moje šťastné oči keď som ich tam uvidela v zľave a hlavne posledné?

Podprsenky sem moc nedávam ale táto si u mňa našla miesto svojím krásnym štýlom a tak isto je to menšia motivácia v mojom cvičení, pretože ak schudnem určitú hmotnosť, môžem ju začať nosiť. Hlavne som ju kúpila keď v lete budem nosiť priesvitné blúzky a táto podprsenka pod nimi vynikne. Aj vy máte radi takéto podprsenky alebo staviate na klasiku? Kúpila som ju v New Yorker a za úplne vtipnú sumu. Myslím, že keď to tam uvidelo niekoľko slečien, hneď si ju vzali aj oni. 

Rukavice na kickbox nie sú u mňa tak nezvyčajnou vecou a chcela som nejaké ružové. V čase keď sme si s priateľom objednávali s jednej stránky, názov si už naozaj nepamätám, uvidela som tieto, ktoré sú bielo ružové a museli byť moje aj keby čo bolo. Avšak budete mať možnosť ich vidieť ešte v jednom článku, v ktorom vám ukážem veci, ktoré mám čisto na cvičenie. 
Podprsenka na cvičenie je tak isto ako tá predošlá z New Yorker a už som po nej nejakú tu dobu pokukovala. Tak isto ju uvidíte v článku spolu s rukavicami. 
A keby som to nebola ja, tak by som znovu nemala nové fľaše na cvičenie, alebo aj na obyčajné "nosenie" von alebo do školy. Čo sa týka fliaš dosť si potrpím a tak tieto dve som musela mať, pretože ich vzhľad splňuje moje požiadavky a hlavne, sú praktické. 
(Som to ale divná, však?)

Keď sme boli na V.I.P. raňajkách s Mary Kay ( článok tu) spolu s Tori sme sa stavili v auparku na menšie nákupy a odchádzala som s plnou taškou. Vraj urob si radosť. Do NYX ma ani nemala brať, pretože som sa nevedela rozhodnúť ale ako náhle som zbadala tieto rúže, vedela som, že pôjdu so mnou domov. Mala som ich už niekoľko krát na sebe a chystám sa do NYX na ďalší nákup rúžov a rôznych iných produktov. Aký by ste mi doporučili vy produkt od nich? 
Kryty na telefón sú mojou závislosťou od kedy som aj ja vlastníkom iphone. Ak vidím pekný kryt, hneď ho musím mať. Ten s rukami Mickey Mouse je z Bershky a ten druhý je z Tiger.



Kozmetiku som nakupovala len takú, aká bola moja potreba. Sprej na vlasy od Balea je mojém TOP produktom a nikdy mi vlasy nezlepí a preto ho neustále používam. 
Gliss Kur má tie najlepšie (ja to tak volám) balzámy v spreji. Po dlhšej dobe som si ho znovu kúpila a konečne si nevytrhám polku vlasov pri česaní vlasov po umytí.
Batiste je ten najlepší suchý šampón a hlavne som ho začala používam vďaka Sajafrey, ktorá mi ho spomínala už nejakú tu dobu nazad. Ja mám obrovské problémy so svojími vlasmi a po tom ako si ich umyjem na druhý deň sú mastné a nepomáha nič. 
Šampón na vlasy od Balea je už moj druhý a tento je konkrétne na farbené vlasy. Rovnako k nemu mám aj balzám ale ten mi vydrží dlhšie než šampón. 
Farba na vlasy. Povedala som si, že je to moja posledná a tak dúfam, že to aj dodržím. 



To je všetko k dnešnému článku, ja ďakujem za váš čas a určite mi dajte vedieť do komentára ako sa vám článok páčil a hlavne, či aj vy používate nejaký z produktov, ktorý som vám tu ukázala. 

Ahojte a krásny deň prajem. <3



Vaša Betty

Komentáre

  1. Krásné věci sis pořídila. :) Moc se mi líbí podprsenka, je zajímavá a má krásnou barvičku !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásne ti Ďakujem. <3 Na fotke to tú farbu ešte skreslilo trošku. :(

      Odstrániť
  2. určite pridávaj tieto články pravidelne, veľmi ma to baví ;) tie boty sú mega <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Články poprosím pravidelne a čo sa týka značky Nyx, môžem odporučiť tiene. Mám aj nejaké mono aj paletku a neviem si ich vynachváliť. Skús sa na ne mrknúť :)

    www.somromi.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líbí se mi rozhodně originalita podprsenky, pak růžové boty. Miluji růžovou! :) A taky jsem si teď pořídila flašku na pití :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné věci sis pořídila :)
    A ty boty? Dokonalé!

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta podprsenka má i nádhernou barvičku. Krásně jsi nakoupila. Mám zkušenost jen se šampony od Batiste. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá podprsenka je prekrásna :) a batiste tiež milujem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára