V.I.P. Raňajky s Mary Kay

Ahojte krásky. 


Prednedávnom som mala znovu možnosť zúčastniť sa skvelých V.I.P. raňajok s Mary Kay. 

Išla som už na siedmy vlak z Piešťan do Bratislavy, aby som mohla spoznať jednu skvelú slečnu, s ktorou sme sa videli prvý krát v živote a je to Tori z blogu https://toriofnineties.blogspot.sk/. 
Na naše kecanie sme mali hodinku a hneď potom sme sa vybrali za Dominikou na zastávku a odtiaľ išli do Mary Kay "sídla". 

Celý Event sa niesol v duchu Šťavnatých raňajok, kde je naozaj vždy kopec skvelého jedla a tento krát nás potešili aj ovocné šťavy, ktoré boli výborné. Na raňajkách nám predstavili novinky na obdobie Január až Marec 2018. V taštičkách, ktoré nás čakali na stoličkách sme si našli produkty zo sady Satin Body, ako je sprchový gél, telový peeling, limitovaný telový krém a telové mlieko s vôňou citrusu. Prekvapilo ma, aké sú balenia veľké a zároveň ma to veľmi potešilo. Ďalšou novinkou, ktorá ma prekvapila sú plátky s aktivátorom vitamínu C, ale o týchto krásnych novinkách viac v samostatnom článku. 




Na každom evente sa snažia pre nás pripraviť nejakú aktivitu a hneď prvou bolo povedať, aké predsavzatia sme si dali na rok 2018. Veľa dievčat si predsavzatia nedáva ale museli povedať, prečo si ho nedali. Ja som si osobne predsavzatie dala a to hlavne také, aby som bola zdravá ale po ceste domov som premýšľala nad tým, prečo som si žiadne iné nedala. Verte mi, teraz sa už štvrtý deň trápim nad tým aké iné by som si dala a hlavne také, aby boli splniteľné. 
Ďalšia aktivita boli kartičky, kde sme mali napísať kompliment pre niektorú z dievčat. Rozhodla som sa, že ho nenapíšem len pre jednu ale pre všetky dievčatá, ktoré tam boli. 
A poslednou "aktivitou" ktorú si pre nás Katka s Evkou pripravili, bola krásna prednáška o fotografovaní od Katky z blogu Dream and Live. A ak ju ešte nesledujete, mali by ste začať, pretože je to veľmi šikovné dievča, má svoj Dream and Live magazín ktorý mám neustále pri sebe a žasnem nad tým úžasným nápadom a jej kreativitou. Určite si pozrite jej blog, kde nájdete viac informácii. 



Veľmi by som sa chcela všetkým dievčatám blogerkám poďakovať za ich motiváciu a hlavne obrovské Ďakujem patrí Evke a Katke z Mary Kay, pretože každé ich raňajky, ktoré pre nás pripravili boli skvelé a neopísateľný zážitok. A aby som nezabudla ďakujem za krásnu kozmetickú taštičku a regeneračné sérum,ktoré dostali 3 dievčatá, keďže som už spomínala, že sme dostávali kartičky, kde sme mali napísať kompliment pre jednu z dievčat a potom Katka s Evkou vyžrebovali tri dievčatá a ďakujem, že ja som mohla byť jednou z nich. Nezabúdam ani na fľašku na ktorej je nápis Orange Is The New Pink.Všimla som si, že teraz sú takéto fľašky v "móde" a pár dní predtým som si aj ja jednu takú kúpila. 

Majte krásny deň a zbytok týždňa hlavne. <3 


Vaša Betty



Komentáre

  1. Tyhle akce bývají super, těším se na recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Event musel byť úžasný! Okrem očarujúcich raňajok a zaujímavých noviniek ma veľmi zaujal i samotný program, na ktorom vám Katka prednášala o fotografovaní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to parádně, tak pozitivně naladěný! MK produkty používám ráda, těším se na podrobnosti :)

    DL ♥
    http://deniselibertas.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takéto články ja môžem, najmä keď vidím to jedlo :D Teším sa na článok o samotných produktoch, nakoľko so sesternicou máme túto značku veľmi rady.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára