Môj Rok 2017+výherca GA

Ahojte krásky. 

Tak ako aj minulý rok, tak aj tento rok tu mám článok o celom mojom roku 2017. Chcela by som sa vopred moc krásne poďakovať nový čitateľom, ktorý si našli cestu k môjmu blogu, chcela by som sa poďakovať firmám za spoluprácu, pretože bez nich by ste si o určitých produktoch u mňa na blogu neprečítali. Chcela by som sa poďakovať všetkým, ktorý ma sledujete či už krátko alebo dlho, vaše správy, komentáre ma vždy tešia a dodávajú obrovskú motiváciu pokračovať v tom  čo robím a hlavne mi pomáhate robiť to čo milujem a čoho by som sa len tak nevzdala. 
Rok 2017 bol plný prekvapení, zážitkov ale aj rok môjho zdravia a to v takom zmysle, že čo sa na zdraví dalo pokaziť to sa aj pokazilo. Od roku 2018 sa budem snažiť viac dbať o svoje zdravie a už žiadne problémy so žalúdkom, pečeňou  a podobne. 
Rok 2017 ubehol ako voda a ja sa bojím, že tak veľmi rýchlo ubehne aj rok 2018. V roku 2018 chcem urobiť veľa vecí a splniť môj To Do List, tak mi držte palce a verím, že to spoločnými silami zvládneme. 

Za rok 2017 som sa naučila niekoľko vecí a to také, že ako len chcem ľudom sa jednoducho nezavďačím, nadávali mi, pokúsil sa jeden nemenovaný po mne hodiť celkom veľký kameň, mala som šťastie, že som sa uhla, dostala som niekoľko životných lekcií od ľudí, ktorých ani vlastne nepoznám, stratila som niekoľko "kamarátov" aj keď kamaráti sa ich nazvať nedá a zistila som, že aj ten človek, ktorému si pomohol v najhoršom a bol si pre neho oporou ta zradí a keď potrebuješ pomoc ty, tak sa na teba vykašle. 
Na druhej strane a to z tej pozitívnej stránky, spoznala som niekoľko úžasných blogeriek, našla si nové kamarátstva, ktoré držia a dúfam, že to čo som pred chvíľou písala v negatívnom zmysle, nebude patriť budúci rok na nich. Bola som na udalostiach, ktoré mi zmenili pohľad na určitých ľudí. 


Dala som si vytetovať tri tetovania a to konkrétne ženu s vlkom, zbraň a korunku s nápisom. Aspoň viem na ktorých miestach to ako bolí ale na rebrách najviac. V roku 2017 som si našla už niekoľko ďalších, nových tetovaní, ktoré dúfam, že splním tento krásny rok 2018 a budem ich mat na sebe viac a viac. Áno zamilovala som si ich a keď majú pre vás obrovský význam nie je nad čím uvažovať. 

Bola som na eventoch Mary Kay, konkrétne na troch a každý jeden event som si veľmi užila. Boli okolo mňa samé krásne beauty blogerky, dievčatá z Mary Kay vedia ako na nás a vždy pripravia neskutočne chutné jedlá a ja vždy len čakám kedy príde moja Saška a všetko to tam spapá. Jeden event sa konal v krásnej kaviarničke v Bratislave Ave Café a ďalšie dva v sídle Mary Kay tak isto v Bratislave. Na týchto eventoch máme šancu sa naučiť viac a hlavne lepšie o produktoch a o tom čo s pleťou skutočne robia, vyskúšať si to už tam sama na sebe, aby sme produkt používali ako jedna báseň. 
Veronika,Dominika,Lenka,Drew,Saška a Zuzka



Stretla som sa so Sharlotou a Dominikou Mirgovou síce len na meet v bubblelogy ale čo som bola veľmi príjemne prekvapená, Sharlota na nás vždy pôsobila ako nejaká namyslená holka ale my sme ju poznali len z fotiek na jej instagrame. Už vtedy som si ju zamilovala a stala sa mojím vzorom. A čo myslíte je namyslená? Nie nie je, je to neskutočne krásna, silná žena s obrovským srdcom a prekrásnym hlasom, ktorý by som počúvala od rána do večera. Som vďačná, že som ju mohla stretnúť, objať a porozprávať, toľko pozitívnej energie čo mi dala ona, mi ešte nikto nikdy nedal.

Krásna spomienka na U-fest kde som sa dostala vďaka DMdrogérii, za čo neskutočne moc ďakujem. U-fest sa konal v Bratislave a mohli ste tam stretnúť množstvo youtuberov a prišli niektorý aj z CZ.  Ak si pamätám aspoň niekoho tak tam bol- Edyn,Gogo, Selassie,Betka,Lucy Pug, Lenka,Zrebný a Frlajz a mnoho ďalších a na konci mal koncert Ego.
V DM stánku ste si mohli zatočiť kolesom, kde ste mohli vyhrať buď riasenku, ceruzku,sprchový gél,deodorant,poukážku, bolo toho moc. Mohli ste ochutnať ich rôzne šťavy a myslím, že aj tyčinky. Vizážistka vám urobila krásny make up, kde som neodolala a vyskúšala líčenie s produktami od Trend It Up a práve po tom dni som si moc obľúbila túto značku a jej produkty, pretože mi vydržali celý deň a to som sa zapotila, pár krát si utrela tvár pričom zabudla, že som nalíčená. 
Kaderník vám urobil  účes podľa želania a väčšinou to boli copíky. A nesmiem zabudnúť na fotky, ktoré vám dievčatá urobili cez polaroid pri krásnej DM stene a tak som neodolala a aj ja si jednu takú fotku urobila. 

Avon pochod, ktorý bol pre mňa zážitkom a nie jedna slza mi pri tom vybehla. Je to krásna myšlienka ako pomáhať ženám s rakovinou prsníka. Pri zakúpení trička pomôžete určitou čiastkou organizácii a tak pomôžete ženám, ktoré to naozaj potrebujú. Tento rok boli krásne ružové tričká s mašľou, ktorú si každý uviazal iným štýlom a bolo to naozaj krásne. 
Pochod sa niesol mestom a hlavný plac na ktorom sme boli, bol Bratislavský hrad, jeho nádvorie. Bol to neskutočný výhľad a veľmi krásny zážitok, za ktorý som vďačná, že som takéto niečo mohla  zažiť a byť menšou súčasťou. 

City fest a Welcome Summer Europa2. City fest sa koná v našom meste v Piešťanoch. Tento rok bol pre mňa výnimočný v tom, že tam vystupovali Medial Banana, ktorých ja muziku milujem a najviac som si užila ich koncert. Bolo krásne nechať sa unášať ich hudbou, vidieť ich a počuť je obrovský zážitok pre mňa. Po koncerte to boli jediný interpreti, ktorý boli ochotný sa s vami odfotiť a prehodiť pár slov. Za čo im patrí obrovské Ďakujem. 
Europa2 Welcome Summer sa kontal v Amfiteátre v Nitre a bol to tak isto jeden krásny hudobný zážitok. Hip Hop je moja srdcovka a ten počúvam už dlhé roky. Videli sme na pódiu Majka Spirita, Kaliho, Ega, s Majkom Spiritom aj H16 a veľa ďalších. Podarilo sa mi ísť sa pozrieť do zákulisia a stretnúť moderátorov Európy2. 


 Deň Ozbrojených a Záchranných Zložiek u nás na Piešťanskom Letisku. Mala som možnosť tam ísť so svojou sesternicou, ktorá potom išla aj ku mne spať, takže Girls Night- ako sme to nazvali. Odfotila som sa s mojím dlhoročným kamarátom vojakom, boli tam  kukláči myslím, že z Leopoldova alebo? Toto si nie som až tak istá a nesmiem zabudnúť na našich Mestských a Štátnych policajtov. Rovnako tak tam boli hasiči od ktorých sme si kúpili tričká a náhoda celkom, že v tom tričku píšem tento článok. 
Nezabúdam ani na Vegánske Hody v Bratislave, kde som sa stretla s youtuberkou Camie, ktorá je pre mňa inšpiratívna a páči sa mi jej tvorba a všetko to čo robí, aká je sama sebou. Bola tam aj s jej kamarátkou Markét. Hneď ráno ako som sa dozvedela, že tieto Vegánske Hody sú, musela som ísť a tak sme sa spolu s priateľom vybrali, po ceste dosť zmokli ale nakoniec keď sme to našli, sme sa dobre najedli a ochutnali nové jedlá. 


A teraz prišiel čas na vyhodnotenie Giveaway.
Losovala som podľa lístočkov, na ktoré som si napísala čísla od 1-8, toľko koľko bolo aj komentárov a vylosovala som komentár s číslom 6 a to je slečna Tess Slašťanová. Veľmi gratulujem a tí, čo sa na mňa hnevajú, že nič nevyhrali, počkajte si na ďalšiu súťaž, ktorú by som chcela odštartovať ešte tento týždeň. 

Chcela by som vám všetkým zaželať len to najkrajšie do nového roka, aby sa vám darilo ešte viac ako ten predošlý, aby ste boli zdraví a aby ste boli s ľuďmi, ktorých milujete. Dúfam, že rok 2018 bude pre vás krásnym rokom, kedy zažijete nové veci, naberiete nové skúsenosti a spoznáte ľudí, ktorý do vášho života patria. 
Krásny zvyšok dňa vám prajem. 
Ahojte.


Vaša Betty 



Komentáre

  1. DM to teda měli skvěle vymyšlené, kdo by nechtěl vyhrát nějaké super ceny :) teď jsem si od nich koupila od Trend It Up lak na nehty, prošel hodně zkouškama a 4 dny vydržel nepoškozený :) Camie taky sleduju a některé její tipy jsou moc fajn :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za tvoj komentár. <3
      DM milujem a najlepšie sa mi tam nakupuje ako som už spomínala. :)

      Odstrániť
  2. Na Avon pochod bych chtěla letos také jít. Musí být fajn podpořit tak hroznou nemoc.

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára