Essence Novinky

Ahojte krásky. 

Na dnešný článok som sa veľmi tešila a to z toho dôvodu, že kozmetika Essence a Catrice sú v mojej dekoratívnej kozmetike najpoužívanejšie a keď idem do DM drogérie, vyhľadávam hlavne tieto značky. Tieto novinky, prišli nedávno na "trh" a ja som sa vrhla na ich testovanie.  Na mojom instagrame ste mohli vidieť fotku s jedným s týchto produktov a to konkrétne s riasenkou. 

 Článok o Essence novinkách bude ešte s jedným produktom ktorý som si sama zakúpila a myslím, že sa im veľmi vydarili. O dva dni bude článok o kozmetike Catrice takže sa môžete chystať na ďalšiu recenziu vydarených noviniek od tejto značky.
A chceli by ste vidieť tieto novinky aj na mne ? Budete ich môcť vidieť v článku ktoré mám pre vás pripravené a sú to "outfit" články, kde k líčeniu budem prispôsobovať outfity a bude mi s nimi pomáhať moja sesternica ktoré ma vždy fotí a veľmi mi v tomto pomáha. 
Dúfam, že sa vám článok bude páčiť a prajem príjemné čítanie.

O akých produktoch dnes budem písať ?
Mám tu dva lesky na pery, ten modrý som si sama zakúpila, pretože som mu nemohla odolať.
Očné tiene v nezvyklej forme.
Kontúrka na pery spolu s rúžom. 
Očná tekutá linka.
Riasenka.
Rozjasňovač ktorý mi sadol ako uliaty.
Laky na nechty spolu s práškom METAL SHOCK.

Začnem leskom na pery v modrej a "metalovej" farbe.
Nanášajú sa trošku ťažšie ale s výsledkom som veľmi spokojná, už len z toho dôvodu, že milujem výrazné a metalické farby a toto spĺňajú tieto dva lesky. Ak môžem podotknúť, ja som nikdy neobľubovala lesky na pery ale od kedy mám tieto dva, tak vidím, že budú moji favoriti a hlavne nezostanú pery po nich lepkavé ale krásne zaschnú. Takže to je ešte obrovské plus pri týchto leskoch.
K modrému lesku nesmiem zabudnúť napísať, že nanáša sa síce ťažšie ale za to výsledok je úžasný, problém nastáva vtedy keď ho treba odlíčiť. Po nanesení dosť rýchlo uschne na perách a tým ako ho potom odlíčiťe, máte pery modré ešte nejakú chvíľu.
Cena lesku je:3,59€
Odtiene: Modrý 05Nightstalker
     Bledší: 01voyeur


Zostanem pri perách a mám tu rúž a kontúrku na pery.
Mala som tú česť ho mať už na perách a je DOKONALÝ. Nikdy predtým som k rúžom kontúrky nepoužívala a bola to pre mňa menšia výzva. Prijala som ju s úsmevom na tvári a rúž si obľúbila. Má naozaj krásnu farbu, povedala by som, že takú fialovo-hnedú. Na perách vyzerá ešte lepšie než samotný v tubičke. Používam ho väčšinou na večerné líčenie alebo keď mám chuť sa výraznejšie nalíčiť. A tie ktoré ma sledujete už dlhšiu dobu viete, že ja rúže od essence mám dosť v obľube a pribudlo mi ich niekoľko.
Cena: rúž 2,49€, ceruzka 1,19€ 
Odtieň rúžu:05 so un-grey-tful
Odtieň ceruzky: 11 sucker for grey

Riasenka ktorá si získala moje srdce hneď po prvej aplikácii. Prečo? Moje mihalnice dostali objem a fotku s touto riasenkou ste mohli vidieť na mojom instagrame. Veľa z vás mi potom písalo, že kde ju zohnať a dokonca aj chlapi, že by ju chceli pre svoje priateľky ako darček. Ach chlapi, chlapi takto si chcete kupovať priateľky? Ja som však rada, že ste mali na ňu pozitívne ohlasy. Neopadáva a už po prvom nanesení vyzerá skvelo. Keď sa s ňou trošku pohráte budete s výsledkom ešte viac spokojné. 
Čo sa týka odličovania, nebol to taký boj ako som predpokladala.
Cena:3,29€

Produkt ktorý som si zamilovala už vďaka obalu a názvu. Samotný produkt ma nesklamal a je to prekrásny rozjasňovač, ktorý po nanesení naozaj pripomína unicorna ( do ktorého som zamilovaná, ako ma dobre už poznáte). Dodá líčkam holografický lesk a vyzerá naozaj skvelo. Je krémovej konzistencie a ak by som mala porovnať s ktorým sa  mi robí lepšie, či s týmto alebo púdrovým tak by som sa priklonila asi k variante krémovej. Je to šikovnejšie a mne osobne sa s tým lepšie pracuje. 
Cena:3,79€

Očný tieň,ktorý je tmavo-zelenej farby? Pre mňa ako stvorený. S produktom ktorý mi pripomína konzistenciu lesku, až teda na to, že tento tieň je hutnejší? Tak inak je krémovej konzistencie.Avšak mne to nevadilo a keď som sa s ním vyhrala s výsledkom som bola spokojná. Keď som bola mladšia,mala som skúsenosť s podobnou konzistenciou očného tieňa a tak to nebol problém. Avšak kto by chcel niečo takéto vyskúšať doporučujem  a dajte mi hlavne  vedieť aký máte vy názor na takéto očné tiene.
Cena: 3,79€
Odtieň: 04 supernova



Očná tekutá linka. Od essence ešte nemám s nimi moc skúsenosť, vždy som si kupovala očné linky v pere a áno som v linkách začiatočník ale keď som sa s ňou pohrala dlhšie a tým myslím, naozaj dlhšie než je u vás zvykom.  Prekvapivo sa mi s ňou dobre pracovalo a na začiatočníka v linkách to bolo celkom dobré. 
Čo sa týka výdrže pri prvom skúšaní som si ju dala na chrbát ruky a bola zvedavá ako si poradí cez noc. Zasychá dosť rýchlo a na druhý deň ráno som  mala čo robiť aby som ju dala z ruky dole. A na samotnom obale vidíte, 18h čo je pravda. 
Cena:2,69€

Čo sa týka týchto posledných  troch produktov tak za mňa jednoznačne Metal Shock prášok ktorý vám urobí "chrómový" "lak". Už som raz mala skúsenosti s takýmto produktom a vyzerá to naozaj zaujímavo. Hlavne sa to teraz veľmi nosí a keďže sa priznám, tieto produkty som neskúšala a to skrz to, že moje nechty nechcem ničím zaťažovať momentálne ale ak by som náhodou robila mojej mamine s týmto nechty dám vám určite vedieť. Prášok mám v odtieni 01 mirror, lak Holo Rainbov 01 hello holo. A nadlak je na báze vody, zafixuje vám metalickú púdrovú manikúru ale môžete ho použiť na akýkoľvek lak na nechty ako nadlak. 
Cena "prášku":3,29€
Cena top coat:3,29€
Cena Holo Rainbov:2,99€


Ja hodnotím všetky produkty 10/10. Nemám im čo vytknúť a Essence sa neskutočne podarila "kolekcia" Metal Shock. Za mňa fakt úžasne produkty, ktoré som si hneď obľúbila jak farbami tak aj tým ako vyzerajú a aké sú na pokožke. 

Ja vám ďakujem, za váš čas pri čítaní tohoto článku a prajem krásny zvyšok večera. <3


Vaša Betty


 Osobný Instagram: https://www.instagram.com/betty.behanova/
 Nový Instagram (blogový):https://www.instagram.com/bettyblogger17/
Facebook: https://www.facebook.com/bettybehanovablog/

Komentáre

  1. Ten holografický lak na nehty mám akorát na nehtech a vypadá moc hezky, jen ta výdrž je slabší, i když jsem použila podlak i nadlak. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toho som sa obávala lebo ja som ho mala na gélových nechtoch a nie normálne samo robených :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára