New In February

Ahojky krásky.

Dnes tu mám znovu jeden z mojich obľúbených článkov a to New In. Aj keď som nedávno, naozaj nedávno vydala článok New In January-oblečenie. Dúfam, že sa nehneváte. Snažím sa písať články skoro ráno a neskoro večer, vstávať kvôli tomu aby som naozaj dokázala v tomto hektickom období pridávať články. Tento mesiac sa mi naozaj podarilo zohnať skvelé kúsky za ktoré som neskutočne šťastná a začínam si uvedomovať, že je nebezpečné keď pracujem hneď oproti New Yorker a Tally Wejl. Moja peňaženka viac a viac plače. A to som si hovorila NIE Betty nebudeš tam nakupovať, nepozeraj tam. No nepodarilo sa nejako. Ale musím priznať, že najprv si tú vec riadne pozriem, premyslím v mojej hlave k čomu ju budem nosiť a podobne,až potom si ju kúpim. Dobra výhovorka nie ? 
Budem postupovať, ukazovať,písať? Veci po obchodoch ako som to robila predtým. Ďakujem, za prečítanie a prajem krásny zvyšok dňa. 


Pepco+DM
Tieto dva obchody dávam spolu už len z toho dôvodu, že sú to malinké doplnky. 
Mám tu z pepca šálku a misku na zapekanie brownies alebo nejakej inej malej dobroty. Na šálke ktorá je z pepca sa mi neskutočne páči ten foťáčik. Je to hrozne milé a aj ten tvar šálky. Jednoducho nemohla som to tam nechať. A z DM tu mám tiež šálku. Bola akcia a mali Valentínske šálky kde vlastne máte ešte aj na ušku výrez na lyžičku spolu s lyžičkou a vpredu nálepku ktorá ma povrch ako tabuľa a dá sa naň písať s kriedou ktorá je k tomu. Skvelý nápad si myslím a hrozne milé ako darček. Avšak ja som sa ulakomila a nechala som si ju, pretože priateľ by povedal, že je moc ženská. 

Kniha
Mám tu aj jednu knižku ktorá má názov Romantické Násilie- príbeh amerického skinheda. Na autorovej prednáške sme boli zo školy a veľmi sme boli z nej očarený a nadšený. Na druhý deň sme si utekali kúpiť knihu ktorá bola k novinám Sme. Ešte som ju síce nezačala čítať, pretože chcem najprv dočítať tú čo mám rozčítanú a potom sa vrhnem na túto.

Voderady
S priateľom sme boli hneď prvý prázdninový deň vo Voderadoch. Nevedeli sme čo budeme robiť a divím sa, že tento nápad vznikol z hlavy práve môjho priateľa a nie mňa. Láska som na teba hrdá ja som vedela, že to príde. :D Dobre dosť srandy. 

V obchode Adidas, som si kúpila fľašku na tréning. Je pol litrová, oranžovo ružová....a mám ju hlavne na tréningy na kickbox. Pevne verím, že z tejto mi nebude tiecť ako to majú tieto fľašky v obľube ale, že bude poslúchať. A navyše stála úplne smiešnu sumu tak prečo nie?


Prvý obchod do ktorého som naletela bol Victoria Secret. No a hádajte kto tam nenašiel to na čo som tam šla? Jaaaaa. Pôvodne som si chcela kúpiť nohavičky ale bohužiaľ boli totálne vypredané a tak aby som neodišla na prázdno som si aspoň kúpila sprchový gél. Je neskutočne krásne voňavý a proste šetrím ho na leto, pretože je to krásna ovocná vôňa. Fakt niečo neskutočné. 
Obchod o ktorom som nikdy nepočula ale najviac tam nakúpila je Parfems.com.
Nikdy predtým som nemala možnosť spoznať tento obchod ale bolo mi veľkou cťou už  len pre to, že som si našla presne to čo som aj chcela a zháňala dlhšiu dobu. Krásny stojan na štetce ktorý má 3 priečinky, je čiernej neutrálnej farby a presne podľa mojich predstáv je od značky Elf. Ďalej tu mám gumičky do vlasov ktoré sú také tie pružinky ( ja to tak volám), sú ružovej farby a hlavne sú maličké. A posledná vec z tohoto obchodu je Tangle Teezer, ktorý som zháňala dlhšiu dobu a nechcela si kupovať fake, pretože originál je originál. Ten môj starý je už poničený keďže ho stále nosím v kabelke a podobne. 


Produkty ktoré sú mojou obrovskou nutnosťou skrz to, že ho musím stále striedať sú šampóny. Ja si totižto nemôžem umývať hlavu stále s tým jedným šampónom ale viacerými. A tieto sú od značky Syoss, ktorú mám ja veľmi rada  a nikdy ma tie šampóny nesklamali. S touto a ešte so značkou Yves Rocher som asi najspokojnejšia.

Gate
Prišla sesternica ku mne do práce, že aha čo mám a ukázala mi army ponožky ale v ružovej farbe. Nádych výdych Betty a zásadná otázka majú aj zelené? Áno majú. Ale, že okamžite mi choď po ne. Tak moja zaltunká sesternička mi utekala pre Army ponožky do Gate. Sú to dva páry jeden je army a druhý čierny.

Tally Weil
 Je naozaj nebezpečné aby som ja pracovala oproti tomuto obchodu. Hneď ako som tam uvidela menšie výpredaje neváhala som a utekala som sa rýchlo pozrieť či si nenájdem niečo na seba. Samozrejme mi padlo do očí cropp top tričko s lapačom snov na prednej strane. A keď som sa pozrela lepšie zbadala som, že má rukávy v khaki farbe. Dokonalosť sama  o sebe a tričko stvorené ako pre mňa. Dlho som obkukovala kabelku. Áno ja a kabelka. Robím v obchode z kabelkami ale ja si ju aj tak kúpim v inom. Je to skôr taška ktorá ma hneď zaujala svojím dizajnom a zmierila som sa veľmi rýchlo s tým, že ju má väčšina dievčat. Musela byť moja.


New Yorker 
No a druhý obchod ktorý mám hneď naproti. Poviem vám, že je to čistá smrť. S priateľom sme boli len tak pozrieť. Padli mi do oka neskutočne krásne tepláky. Dobre akože čo môže byť krásne na teplákoch. Oni sú khaki farby. Táto farba je asi taká moja choroba ale ja za to nemôžem, nemôžem si proste pomôcť. Druhá vec ktorú som našla len tak pri prehrabovaní sa je dlhý, teplý,mäkučký sveter. Bol úplne posledný a mne sa aj zdá, že som ho obkukovala už mesiac do zadu. Jedného krásneho dňa som prišla do práce a čo nevidím. Oni majú bomber bundy. Noo a aké farby? Samozrejme khaki, ružová, čierna a šedá. Pozrela som sa tak na tú khaki a hovorím si, nie Betty to už by si prehnala a máš doma dve khaki bundy na jar, nesmieš si ju kúpiť. Čierna bola už skoro vypredaná a boli posledné veľkosti S, XS a L. Ale celkom sa párali pri zipse čo ma znepokojovalo. Ružovú som nechcela, pretože sa mi nepáčila aká bola moc lesklá a vyhrala to šedá. Skrz svoje dlhé ruky som musela zobrať veľkosť L čo ma absolútne netrápi a som spokojná až moc.
Posledné dva kúsky ktoré mám z tohoto obchodu je bodyčko a sukňa. Teraz tí ktorý ma poznáte asi prestávate chápať a chcete mi volať psychiatra. Nebojte som v poriadku chcelo to niečo výnimočné v mojom šatníku a keď to bolo na tej figuríne tak pekné, hneď po práci som tieto dve veci vzala do kabínky, vyskúšala a utekala ich zaplatiť. Toto je fakt asi sen. Majú krásnu staro ružovú farbu, body má zopár priesvitných miest ale hlavne taký detail je, že je ako rolák.







A posledný februárový víkend sme boli v Bratislave na zápasoch kde som aj ochorela a v sobotu ma musel trolilinku zachraňovať pán záchranár. Ďakujem mu inak veľmi lebo asi by som tam skolabovala keby mi tak nepomohol. Samozrejme to boli zápasy Kickboxu a predávali sa tam aj veci na kickbox, box a podobne. Chápeme sa. No a keď Betty uvidela ružové bandáže tak ich tam nemohla nechať. Áno ja mám ružové bandáže+ružový chránič na zuby. A teraz mi povedzte, že tie ktoré máte radi ružovú, nechali by ste to tam? Ja som nemohla to tam nechať. Museli ísť so mnou domov.

A na záver tu mám dvoje topánky od mojej sesternice. Ona ich nenosí, tak, že si ich môžem zobrať. Krátke nosím do práce a na dlhšie trasy, pretože sú mäkučké a moc pohodlné a vysoké? Tie rada nosím keď idem niekam, kde viem, že nebudem až tak veľmi chodiť ale keď si moje nohy zvyknú na tie topánky, tak ich budem mať na nohách od rána do večera.

To je všetko k New In February ja dúfam, že sa vám článok páčil. Prajem vám krásny zvyšok dňa a hlavne moc ďakujem za každé jedno zobrazenie článku. :) Ste skvelý.

Vaša Betty

Komentáre

  1. Taky si chci pořídit nový Tangle Teezer. :) ta láhev od Addidasu je pěkná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som už fakt henten mala hrozne zničený. Je mi ho aj ľúto vyhadzovať. Si ho asi nechám aspoň na cesty :D Ďakujem veľmi :)

      Odstrániť
  2. Krásné nákupy, nejvíce mě zaujala kniha svým názvem. Může to být fajn čtení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti ďakujem. Ja som sama zvedavá ale podľa prednášky to vyzerá naozaj na skvelú knihu. :)

      Odstrániť
  3. Jééé, tak tenhle článek mě nabudil k dalším nákupům! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pepco prostě miluju a new yorker jsem si poslední dobou moc zamilovala =)

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára