Dáte si so mnou drink?

Konečne,konečne.konečne. Ja viem vyznie to asi ako hlúposť ale nikdy som nemala tak veľkú radosť s otvárania nejakej novej pobočky ako to bolo 1.4.2016. Čo to je za pobočku vlastne?
Je to Bubble mánia. Veľmi som sa tešila a to hneď z niekoľkých dôvodov. Ten prvý je,že mám moc rada bubble drinky a ten druhý,že táto BubbleMánia je lacnejšia než Bubblelogy. Pritom všetko je skoro rovnaké. Ale nebudem tu porovnávať tieto dve firmy. Idem Vám sem napísať o BubbleMánií. 

Prvý deň ako inak prišlo na otvorenie dosť ľudí a dievčatá ktoré miešajú tieto skvelé drinky mali čo robiť. Keď už sme pri tých dievčatách musím povedať,že obsluha je veľmi milá a netvária sa ako tie predavačky v obchodoch keď za nimi prídete a poprosíte o niečo na vás pozerajú ako na tých najotravnejších ľudí na svete. Tieto dievčatá sú stále usmiate a radi vám aj poradia aký drink si dať. Mne veľmi ochotone poradili a bola som spokojná viac než dosť. Niekedy by ma ani nenapadla napríklad kombinácia kivi a jahoda.


V buble mánií som sa zastavila aj 1.5. a keďže nemám žiadnu lásku,tak som si urobila prvý máj so sesternicou a behli sme na drink. Dlho som premýšľala čo si dám a keď som sa opýtala slečny predavačky aký by mi poradila veľmi ochotne sa na mňa usmiala a povedala broskyňa s niečim. Nepamätám si už ani čo to bolo. Ale musím povedať,že to bolo výborné, to želé a guličky, no proste mňam. 



Aký máte názor Vy na túto Bubble mániu? Ja jednoznačne len pozitívny a teším sa,keď pôjdem do fitka,kúpim si fit tea,ktorý je myslím,že bez cukru a ešte niečo tam je také. Mali ste tieto fit tea? 
Celkový pohľad na túto pobočku a celkovo na Bubble mániu,musím len povedať,že skvelý nápad,výborná chuť krásne poháre. Vyzerá to skvelo na fotkách,pri fotení rôznych outfitou,pri fotení v prírode. Skvelý čaj na pauzu,a keď ste v práci trošku Vás to aj povzbudí keďže základom je myslím,že zelený čaj. 

 Nezabudnite dať hashtag keď si budete vychutnávať tento BubbleMania tea.
Ich instagram CZ: https://www.instagram.com/bubblemaniacz/
                        Sk:https://www.instagram.com/bubblemaniask/
Ich Facebook: https://www.facebook.com/BubbleManiask/?fref=ts

Komentáre