Čo ak

Ahojky krásky. 

Denno denne si pokladám otázku ktorá začína čo ak.........
V dnešnom článku, ak sa to dá nazvať článok vám chcem napísať všetky moje otázky ktoré začínajú čo ak. Ja sa hrozne rada zamýšľam aj nad vecami ktoré nie sú vôbec podstatné a potom si trápim hlavu z ťažkými otázkami a bojím sa aby sa nestali realitou. Nebude to negatívny článok ale článok v ktorom vám chcem ukázať trošku moju slabinu aj keď by sa to nemalo. Sú to otázky ktoré vo mne vzbudzujú určitý strach.



Čo ak, jedného dňa všetci zmizneme a neostane po nás ani len zmienka a náš svet zanikne ako keby tu ani predtým nikto nežil?

Čo ak, všetko čo sa deje je len nejaký hlúpy sen alebo sme nejaké bábiky? 

Čo ak, bude vojna aj u nás a budeme musieť žiť ako ľudia predtým, neustále v strachu o svoj život a budeme musieť bojovať za to čo nám právom patrí?

Čo ak, sa zajtra nezobudím a nebudem môcť cítiť vôňu mojej maminy, dotyky môjho priateľa a ani žiadny iný pocit? 

Čo ak, všetky tie veci ktoré sa mi teraz dejú a hlavne môj zdravotný stav, čo ak mi povie lekárka, že sa musím vzdať všetkého čo milujem a nechať to len tak?

Čo ak, všetko čo som sa naučila v živote je jedno veľké klamstvo ktorému stále verím? 

Čo ak, to čo sa dialo stovky rokov do zadu bolo inak? 

Čo ak, nás niekto sleduje 24 hodín denne a čaká na príležitosť ako nám ublížiť? 

Čo ak, sa budem musieť jedného dňa všetkého vzdať a odvedú ma na neznáme miesto ďaleko od všetkých a všetkého? 

Čo ak, ublížia niekomu na kom mi tak veľmi záleží?

Čo ak, nebudem môcť mať deti a nebudem môcť žiť šťastný život s niekym kto ma úprimne ľúbi? 

Čo ak, sa nedostanem po škole na akadémiu kam by som veľmi chcela ísť a všetky moje sny sa rozplynú a ja nebudem spokojná?

Čo ak, ma opustia tí od ktorých by som to najviac nečakala?

Všetky tieto moje obavy ma prenasledujú každý deň, snažím sa hľadať na ne odpovede. 
Mávate aj vy takýto strach? Alebo som to len ja ktorá znovu stresuje nad vecami nad ktorými sa to ani neoplatí? Nechcela som aby tento článok vôbec vyšiel ale v konečnom dôsledku som sa rozhodla ho zverejniť a podeliť sa s vami. Každý máme obavy a nebojte sa ich priznať. A čo chcem povedať ešte, je to, že ak sa niečoho bojíme a vieme, že to môžeme zmeniť, tak to zmeňme pretože nikdy nie je neskoro. Ja ďakujem všetkým ktorý si tento môj článok prečítali a moc si to vážim. 

Komentáre