Nákupy

Ahojky krásky.

Dnes tu mám pre vás znovu jeden z mojich najobľúbenejších článkov a to sú nákupy. Milujem články tohoto typu, nie len, že viem kde aké veci majú ale nechávam sa inšpirovať a občas sa priznám, že trošku závidím pretože mne daný kúsok oblečenia jednoducho nesedí. 
 Budú to veci z minuloročných nákupov ešte tak snáď sa na mňa nenahneváte. Mám z vecí neskutočnú radosť. Avšak nebudem to nejako extra deliť na obchody ale nezabudnem ani spomenúť v akom obchode som to kupovala. Ceny ako dobre viete nepíšem, pretože nechcem hlúpe komentáre ako sa mi to pár krát stalo. Ale to necháme tak. Ak by vás zaujímala cena nejakého produktu stačí napísať a rada vám odpoviem. Dúfam, že sa článok bude páčiť a prajem vám príjemné čítanie. A ak ste chorí presne tak ako ja, skoré uzdravenie hlavne.


Ako prvé hneď tu mám dva poháre. Priesvitný je niečo podobné ako messengar alebo ako sa to vlastne píše a druhá je pol litrová šálka na čaj alebo kávu. Ja kávu nepijem a tak ho využívam na obrovský čaj. Každé ráno a poobedie hlavne.
Pohár-pepco,šálka-tesco

Voňavku od Beyonce som dostala ešte k Vianociam od ocina. Hrozne ma s ňou potešil. Nie len, že má prekrásny obal ale aj nádherne vonia. Moc moc som za ňu vďačná.

Album Krstný Otec od Rytmusa mi venoval Ego. Je to celkom srandovný príbeh ale nemôžem ho napísať. Som za toto CD veľmi vďačná pretože keď idem v aute tak ma už nebavilo počúvať europa2 a podobne a tento album je skvelý,zaspievam si a dosť sa aj obal podaril Paťovy. Miki moc ďakujem.

Diáre na rok 2017. Jasné, že som si nemohla odpustiť aj ja kúpiť diáre na tento rok. Minulý rok som musela improvizovať a bolo to hrozne rozhádzané a nepriehľadné. Takto mám všetky veci po kope. Diár od ACOS mám na veci čo sa týkajú blogu,fitka a motivačný diár mám na školu a prácu.
Panta Rhei

Micelárna voda,kondicionér,šampóny a maska na vlasy.
Nutne som potrebovala micelárnu vodu na čistenie a odličovanie pleti. Počula som o tejto a tak som sa rozhodla ju vyskúšať. Som s ňou viac než spokojná a rovnako tak som spokojná s prípravkami na vlasy, keďže moje vlasy dosť často dostávajú zabrať.

Náhrdelník je z Bratislavy z výstavy v Incheba aréne a odtiaľ sú dva náramky ktoré sú hned pod týmto náhrdelníkom. Náhrdelník som kupovala od chalana ktorý ho aj sám vyrábal. Mám z neho neskutočnú radosť. Náhrdelník podľa mojich predstáv. Zbožňujem ho a od dňa kedy som ho kúpila ho mám stále na krku.

Náramky ktoré som spomínala vyššie sú tak isto z BA a ten na ktorom je meno Martin som si nechala vyrobiť u jednej hrozne milej pani a druhý je náramok proti urieknutiu.

Tréner nebol moc rád keď sme nemali švihadlá a tak bolo na čase si aspoň jedno poriadne kúpiť. Kupovali sme ho spolu s priateľom v Trenčíne v Maxe obchod sa myslím, že volal sportisimo ale nie som si na 100% istá.

A keď už je reč o trénerovy kúpila som si svoje rukavice na box-na tréningy. Vždy som si požičiavala a moc ma to nebavilo si stále požičiavať a keď ich mal zas niekto iný tak som nemala ja, no proste katastrofa. Bolo na čase si kúpiť svoje. Som viac než spokojná.
Topšport Piešťany.

Milujem doplnky a hlavne doplnky z Tally Weil. Za tieto gumičky/náramky som dala len 0,99€ a to isté aj za prstene. Po gumičkách som túžila už nejakú tu dobu ale vždy mi prišlo veľa za ne dať 5-6€ a občas aj viac. Vždy sa oplatí počkať na zľavy. :)

Mikina je ešte z novembra kedy sme s priateľom boli v Trenčíne a ešte s kamarátom a jeho sestrou. S priateľom sme zašli do Terranovy a on si tam našiel mikinku a ja tak isto. A vtedy som mala meniny a tak mi ju kúpil k meninám. Moju vytúženú mikinku.

Šaty som si kupovala v GATE. Už dlhšiu dobu som po nich pokukovala keď som išla okolo výkladu a prišiel deň kedy by sa patrilo si ich aj kúpiť. Neváhala som a hneď som išla ich hľadať Rýchlo do kabinky a zaplatiť. Šaty nie len, že sú super v tom, že majú dlhý rukáv ale ešte aj kapucňu. Nosila som ich v zime na legíny a k tomu workery a mohlo sa ísť.

Nutne som potrebovala novú bundu a na stránkach Cropp Town som si našla túto. Krásna zo snowboardovej kolekcie ale mne je hrozne ľúto ju ničiť na snowboard a nosím ju po vonku. Má krásnu farbu a hlavne je predĺžená, takže na moje ladviny akurát.

A posledné tu mám dve čapice. Ružová je zo Sinsay keď som bola v Trnave v city aréne a čierna z Gate keď som kupovala šaty. Ružovú čiapku som kupovala hlavne kvôli bunde. Ružové sú skoro rovnaký odtieň takže mám veľkú radosť z toho.

Komentáre

  1. ooo, na box by som aj ja veľmi rada chodila :) vždy ma to lákalo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,
    veľmi veľmi veľmi veľké plus u mňa za ten motivačný diár. Používam z tej istej série, ale školský. Neviem si vynachváliť. Tak isto mám na 2017, ale v ružovom prevedení a s iným rozmerom dosiek. Dlho som odkladala kúpu, ale po prečítaní mnohých recenzií som neodolala a objednala si ho a doteraz neľutujem. Je mojim najvernejším spoločníkom všade kam sa pohnem. Som veľmi zvedavá, aký štýl zvolia pre ďalšiu sezónu.

    Maj sa pekne,
    Jaji
    www.jajibloguje.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj moc ti Ďakujem. :) To som veru aj ja dosť zvedavá.
      Krásny deň. :)

      Odstrániť
  3. Ten hrnček a pohár sú super :) Pohár mám podobný a raňajkujem z neho smoothie.


    Flung out of space
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si ho kúpila hlavne na smoothie :) Ďakujem za komentár.

      Odstrániť
  4. Veľmi pekné vecičky! Veru, hoci moc diáre nepoužívam,rozhodla som sa,že začnem ,aby som mala všetko pod dohľadom a mohla si plánovať,takže rada by som si kúpila jeden z nich :) .Taktiež sú veľmi pekné tie mikiny,tie ma fakt velice zaujali.Super článok!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc Ďakujem za tvoj komentár. :) A za pochvalu článku a vecí. :) Je to o dosť lepšie keď mám všetko takto v diári a aspoň nezabúdam. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára