Môj rok 2016

Ahojky krásky.

Áno viem, tento typ článku dáva už teraz skoro každá blogerka a ten môj sa vlastne nemal ani volať môj rok 2016 ale čo mi vzdal a čo mi dal tento rok. Je to ale rovnaké, iba nadpis by bol iní. Načo to tu vlastne riešim? Tento článok bude o mojom roku,čo som zažila,s kým som sa spoznala,respektíve koho nového som spoznala,koho som stratila,proste vo všeobecnosti o všetkom. Pôjdem po mesiacoch a bude to tak, že vždy poviem len o tom, čo sa mi ten mesiac prihodilo najlepšie alebo najhoršie. 
Chcem vám však ešte popriať všetko len to najlepšie do nového roku, aby ste do neho vstupovali plný síl, aj keď vieme, že niekto ani nezaregistruje, že už je pol noc (nerobte sa, že neviete o čom hovorím :D) ale hlavne chcem vám do toho nového roku popriať aby sa vám darilo ešte viac ako v roku 2016, aby ste si plnili svoje túžby a sny,aby ste spoznali tých správnych ľudí a aby ste nikoho nestratili,kto je pre vás dôležitý. 
Ďakujem, za prečítanie článku a idem na to.


Január
V januári som bola plná odhodlania ku cvičeniu,pridávala som články a podobne. Snažila sa čo najviac motivovať ľudí a dávala som to viac a viac na oči. Vtedy som si uvedomila ako ma to baví a aká som silná a odhodlaná. Avšak vydržalo mi to nejakú chvíľu,potom však neskôr prišlo niečo čo ma odradilo od všetkého a ja som to jednoducho vzdala a robila iné veci. Chcem však od zajtra znovu zo všetkým začať a vytrvať do ďalšieho a ďalšieho roku. Aby mi to vydržalo čo najdlhšie. 


Február
Vo februári som začala trošku experimentovať s vlasmi a skúšala som sa sama odfarbovať. Na moje počudovanie to vyzeralo naozaj skvelo a dobre. Odfarbila som sa z čiernej na červenú a absolútne to nebolo zlé. Asi by bola zo mňa dobrá kaderníčka. Aj v tomto mesiaci som pokračovala ešte z cvičením. Ale tento mesiac bol aj jeden zraz kde bolo plno krásny áut a hlavne moje obľúbené BMW. Bola to len taká kávička s Midnigh Mafiou. 


Marec
V marci to začalo byť trošku divoké,pretože dovtedy som bola so svojím už teraz bývalím priateľom. Ale až takto súkromné veci rozoberať nebudem prečo,načo, začo ale jednoducho v tomto mesiaci sme sa rozišli,nadobro. Tento mesiac však bol aj o niečom inom a to, že som si dala urobiť svoje úplne prvé tetovanie.


Apríl
v Apríli sa mi začala tak trošku sezóna a ja som konečne jazdila na bicykli a užívala si tej slobody,prírody okolo mňa. Práve toto sú veci pre ktoré žijem a oplatí sa žiť. Príroda mi dodávala silu a ja som tam chodila hrozne rada+pomáhalo mi to na psychiku a tie 50km túry na bikoch neboli len tak jednoduché. Do kopcov, z kopcov,zlá cesta,hrbolatá,nejaký ten defekt. 
Ale užívala som si to na plno a bola šťastná. 
Začala som robiť autoškolu v tomto mesiaci. A čo som sa čudovala, prvá jazda dopadla nad moje očakávania a ja som sa potom už ničoho nebála. 


Máj
A tu sa začala moja brigáda na Wakesoul. Bola som tam moc šťastná a pracovala som tam asi 2-3mesiace. Avšak mne slnko robí veľmi zle a tak som vždy po práci chodila s horúčkami a zvracala som. Ale skrz  to, že som to tam mala tak moc rada som to vydržala nejakú dobu. Bolo skvelé tam spoznávať nových ľudí,stretávať sa s nimi skoro každý deň a oni vám dodávali pozitívnu energiu. 

 Na čo však nesmiem zabudnúť v tomto mesiaci je, že som si dala urobiť rasta copíky. Ružové zapletané copíky. Milovala som ich,bolo to hrozne krásne ale malo to aj svoje nevýhody. Ja som si ich však užila a tá bolesť po tom stála za to aj tak. 


A ešte jedna vec,ďalšie nové tetovanie mi pribudlo na stehno. Asi najkrajšie tetovanie ktoré najviac zbožňujem. 



Jún
Carat tuning párty. 
Môj vysnený festival na ktorý som čakala. Tento rok však bol s úžasnými kamarátmi, aj keď sme sa skoro vôbec nevyspali,tie koncerty,drifty,šprinty. Stálo to všetko za to. Za to, že ste videli to čo milujete. V roku 2017 si nenechám ujsť tento festival aj keby tam mám ísť sama idem, pretože to jednoducho stálo za to. 


Ešte jedna dôležitá vec. Ďalšie tetovanie. Tento krát krídla ktoré vyjadrujú mojich rodičov. 


Júl
V júly som navštívila moje sesternice v Senici,boli sme na výletoch,v leteckom múzeu,takom menšom podvodnom svete a proste bola som šťastná, že som bola s nimi. 

Stretla som sa v Trnave s Momou,mimochodom je to strašne milé dievča ešte aj mi pochválila vlasy. Nechová sa tak ako veľa ľudí hovorí a príde mi strašne milá. 

A naj naj naj vec? Zoznámila som sa s Egom a odvtedy mi je ešte väčšou inšpiráciou ako bol doteraz. 


August
Tento mesiac som si odfarbila vlasy tak trošku na modro. Bola to úplne perfektná farba,len škoda,že sa tak zmývala. Veľmi som ju mala rada. Niečo nové v živote,nejaká zmena a nie stereotyp. 

S maminou a susedkami sme sa vybrali do Rakúska. Áno paničky išli do Rakúska,lebo Slovensko je smrrrrrrrrrť.

Nezabúdam ani na grafitti jam na Pozemku v Piešťanoch. 



September
Preháňam? Asi trošku ale ďalšie tetovanie na ktoré sa nezabúda. Dala som si vytetovať krížik. Dôvod vám hovoriť nebudem, je to pre mňa osobné. 

Nezabúdam ani na motocrossové preteky a na to, že na tieto preteky som šla sama do Beckova z Hornej Stredy. Prvá cesta ktorú som šla sama a bez obáv. 
Motocross som si užila na plno a na blogu je aj niekde článok z tohoto dňa. 

Vec na ktorú sa nesmie zabudnúť- Nový vzťah. 
Je to konečne chlap ktorý mi ukázal, že sa nemusím báť ľúbiť. Ukázal mi, že láska je o niečom inom než som si sama myslela. 


Október
Konečne som spoznala Romanku. Po toľkých rokoch som ju konečne spoznala. Dievča ktoré je tak neskutočne milé a keby viete čo sme všetko robili vonku a ako sme sa nasmiali. Pobavili by ste sa a poriadne, to mi verte. Sťažovali sme sa, že Škóti nám vypili Jagermeistra,majú pod tými sukňami aj trenky? 


November
November bol jeden z najsmutnejších mesiacov. Zomrel mi Dedko a 11 dní na to mi zomrela teta Darinka zo senice. :( Myslím, že o tomto by som sa už viac nechcela vypisovať. 


December
A posledný mesiac December. 
Bola som na neskutočne perfektnom koncerte Ega,kde som si to užila maximálne. Bolo to až v Šaštín Stráže ale stálo to všetko za to. 

Všetky fotky sú z instagramu. Niektoré veci som si nechala pre seba a iné som ukázala aj vám. Pre mňa bol tento rok čarovný ale zároveň aj smutný. Ďakujem všetkým za vaše komentáre,podporu, pozretia na blogu. 

Ahojte. :) 

Komentáre

  1. Krásný článek, je fajn, jak jsi to rozepsala po měsících. Btw blog Romči taky sleduju už nějakou tu dobu, takže ahh, dokonalost. ♥ Pro mě rok 2016 tak šťastný nebyl, první půlrok jsem se nedostala z domu kvůli nemocem, pak skončila v nemocnici... Ale všechno zlé je k něčemu dobré, můžu říct, že za ten rok trápení jsem se povahou hodně změnila a posílilo mě to. Tak jen doufám, že si ten rok 2017 udělám lepší. Přeju ti tedy hodně štěstí a úspěchů do tohohle roku a už se těším na další články. :)
    Ps. Vrátila jsem se teď po xx měsících k psaní, obnovila jsem a předělala svůj blog, začínám od znova. Budu moc ráda, když se podíváš.
    Vanilková holka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, veľmi ti ďakujem za tvoj pozitívny ohlas a za tvoj komentár. Som rada, že sa ti snáď páčil. Dúfam teda, že tvoj rok 2017 bude o dosť lepší ako bol ten predošlý. Hlavne ti prajem veľa zdravia a čo naviac úspechov. :) Veľmi ďakujem, že mi praješ. :) Jednoznačne pozriem tvoj blog. :)

      Odstrániť
  2. Tie tetovania sa mi strašne páčia a hlavne to na tom stehne,ale aj tie krídla sú božské.Stretnutie s Momou ti neskutočne závidím :3 .Veľmi dobrý článok :) .Prajem ti pekný rok 2017 ,nech je lepší ako ten predošlí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu a za tvoj komentár. Tiež ti prajem aby tvoj rok 2017 bol lepší a krajší ako ten predošlý, aby si sa mala stále len dobre a aby sa ti darilo. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára