Čo som dostala na Vianoce

Ahojky krásky.
Aké ste mali Vianoce? A poslúchali ste? Darčeky sa vám všetky páčia? A hlavne boli ste celá rodina po kope? Nám tam včera chýbal jeden dôležitý človek a to môj dedko. V novembri bohužiaľ zomrel a trošku sme zaspomínali. Ale však toto nieje to o čom vám chcem dnes písať. Keďže viem, že tieto články (čo som dostala na vianoce) majú veľký úspech a mali aj pred dvoma rokmi a rokom, rozhodla som sa ho znovu napísať. 

Chcem vám ešte popriať krásne sviatky, aby ste si ich užili spolu s rodinou alebo kamarátmi, Ďakujem, že čítate môj blog a dúfam, že sa ho budete čítať a bude sa vám páčiť aj naďalej. 

Prepáčte za fotky, ale nemám teraz pri sebe zrkadlovku a tak som to fotila obyčajným foťákom ktorý ma už nejaký ten rok.



Viete dobre aká som ja milovníčka Eastpakov a nebolo tomu inak ani na tieto vianoce. Môj priateľ to mal jednoduché, keďže videl môj status na facebooku a tak mi kúpil Easptak čierny s potlačou podzemgang a k tomu som dostala aj podzemgang prívesok na kľúče. Neskutočnú radosť mi urobil a ďakovala som mu asi celý večer a ďakovať mu budem ešte asi aj po novom roku a možno do ďalších Vianoc. Ja estpaky MILUJEM proste a som šťastná, že mám ku svojím dvom tento tretí. 

Začala som rada čítať knihy a tak som si od ježiška (maminy) vypýtala nejakú knižku. Ukázala som jej, ktoré by som približne chcel a jednu mi vybrala. Bola to od Johna Greena a ďalších dvoch spisovateľov-Nech sneží. Od sesternice som dostala knihu Duchovia Medzi Nami, som celkom zvedavá o čom bude, pretože toto téma ja obľubujem. A posledná kniha je od Zoelly pokračovanie Gril Online, ktorú som si kúpila sama pod stromček.

Nechápem ako ale mamina toto odhadla na 100%. Už dlhšie som pozerala po tomto stojane či už na prstene, náhrdelníky alebo náramky. Mamina mi urobila veľkú radosť, že mi ho kúpila zrovna ona a ešte aj ma donútila rozmýšľať kde ho kúpila, keďže ja som ho nemohla už nikde zohnať.

Vysnívané spodné prádlo od Calvin Klein. Tak toto je už STROP. TOP proste. Každému som závidela (teda každému kto ho mal) a ja som si ho chcela kúpiť  na vianoce ale radšej som kúpila darčeky mamine a priateľovi. Absolútne som ale nečakala, že ma mamina prekvapí a kúpi mi ho. Navyše čo k Vianociam patrí a pod stromček? Spodné prádlo a.....

...a ponožky.Stará dobrá klasika a hlavne keď tie vaše majú už deravé päty a vy sa tešíte na Vianoce kedy dostanete ponožky.  Úprimne, to bola moja prvá otázka keď mi mamina podávala balíček, Dúfam, že sú tam ponožky,jasné že boli. 

Babka vie ako ma potešiť. Kúpila mi Merci a hlavne, kabičky na jedlo. Ja krabičky nosím všade,práca,škola,von, po fitku....proste úplne všade a tie moje boli už trošku zničené a tak babka, ktorá je veľká milovníčka Tupperváre mi kúpila tieto krabicky. Na fotke chýba jedna najväčšia ktorú sme včera využili a babka mi dala do nej šalát na dnešný obed. 

Neviem, či je táto sviečka od babky alebo maminy ale typujem babku. Ona rada nakupuje takéto veci a hlavne dobre vie, že ja milujem sviečky. Večer si zapáliť sviečku pri posteli a dobrej šálke čaju. A táto hrozne krásne vonia,

A úplne posledný darček je 100% od babky. Je tam soľ do kúpeľa,telové mlieko,sprchový gél a mydielka v tvare ružičiek+ nádherný košík alebo ako to nazvať.
Tieto Vianoce som bola veľmi šťastná, že sme boli rodina po  kope,teda okrem jedného :(. Užili sme si večer na plno. Ďakujem, že ste si prečítali článok,ďakujem mamine,babke a priateľovi za darčeky. :) Ahojte,užívajte sviatky.

Komentáre

  1. Moc pěkné dárky jsi dostala. Též uvažuji jestli článek psát. :)

    Lifestyle and beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, napíš veľmi rada si ho prečítam a určite aj veľa iných dievčat. :)

      Odstrániť
  2. Aký je ten CK? :) tiež som si chcela také prádlo kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa skvelý. Keďže mám tanga a pri niektorých je strašný problém to, že ťa to začne po pár hodinách bolieť u týchto to nehrozí. Celý den ich mám a sú fakt perfektné a ani necítim, že ich mám.

      Odstrániť
    2. Ja si chcem kúpiť také tie ich klasické alebo panty len som počula že CK má iné veľkostné číslovanie :( napr že aj Mko je ako Sko alebo XSko

      Odstrániť
    3. Absolútne. Mko je Mko a hotovo :) Mne úplne super sadli pohodička úplná. :)

      Odstrániť
  3. Nádherné dárečky jsi dostala a věřím, že ti udělaly radost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára