Posledný outfit z dňa so sesternicou

Ach ako sa mi ťažko pozerá na tieto fotky. Keď sme to fotili v krásny slnečný deň. Ale budem úprimná, viem ako veľmi veľa ľudí neznáša takéto hnusné upršané,chladné počasie. Ja takéto počasie milujem, pretože mne osobne teplo nerobí moc dobre a len trpím. Avšak keď príde takéto počasie tie prvé 2-3 dni si tiež trošku pretrpím skrz tlak a potom si ho naplno užívam. Teším sa hlavne keď začne byť poriadna zima a napadne prvý sneh.


Dnes sme mali s maminou preberať už zimné veci, ale keďže mamina musela zostať ešte v práci rozhodla som sa to vziať na seba celé a hneď ako vydám tento článok, idem sa pustiť do upratovania a triedenia vecí. Už sa teším ako všetko budem dávať na seba pozerať sa do zrkadla a skončím o 11tej večer. To som celá ja. Kým sa rozhodnem, či si to nechám alebo posuniem ďalej. Dnes mám však ešte na pláne jednú vec ktorá mi svieti v diári už asi týždeň a to napísať New In článok.


Takže dnes ma toho čaká ešte veľa a už je aj dosť hodín. Zajtra škola. Už vidím ako budem dlho hore a do školy pôjdem ako zombie. Ale čo neobetujem pre kľud a pohodu na viacero dní. Aj keď mohla som to urobiť cez víkend ale načo? Nech to mám čo najskôr za sebou a bude viacej času na články a školu.


Najhoršie je asi momentálne ešte to, že som si spomenula na prerábku izby a to prispôsobiť ju na Jeseň. A čo vy ? Ako ste na tom?  Máte už všetko porobené alebo vás tiež toho čaká veľa? Krásny zvyšok dňa prajem.



Komentáre

  1. Outfit vypadá moc pěkně. Abych pravdu řekla, mě toto chladné počasí vůbec nevyhovuje. Sníh se mi líbí jen za oknem, kdy já sedím hezky doma v teploučku a piji svůj oblíbený čaj. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Dakujem :)
      Niekomu ano niekomu nie :) Kazdy sme na tom inak :) Dakujem za tvoj komentar

      Odstrániť

Zverejnenie komentára