Insta-diary

Ahojky krásky.

Dnešný článok bude zas tak trošku oddychový ako ste si určite všimli už podľa názvu. Zas sa mi tu nakopilo zopár fotiek z môjho instagramu. Ak by niekto nevedel, na instagrame sa volám betty.behanova. Budem rada keď si ma pridáte a ja budem rada keď si budem môcť pozrieť nové a hlavne vaše insta-účty. Rada sa nechávam inšpirovať fotkami, ktoré vidím na instagrame a taktiež viem, že instagram používam neskutočne veľa ľudí, tak je vždy z čoho vyberať. 


Prvá a druhá fotka sú z tréningov kickboxu.
Na prvej fotke samozrejme ide o tričko na ktorom je zobrazený môj tréner. Áno vážne je tak ohybný+ môj priateľ to isté a ďalší kamarát. Občas sa na tréningoch cítim blbo, pretože oni sú ohybný zatiaľ čo ja, no ako to povedať, zatiaľ čo ja som také menšie drievko oproti ním ale dobehnem ich a tak im aj ukážem, že my ženy nie sme v tom pozadu ako si možno myslia. Nie nie, ženy sú šikovnejšie. :D 

Pred tréningom sa vždy nájde niekto, kto je ochotný mi uviazať bandáže.
Nie, že by som bola neschopná ale keď si už obviažem jednu ruku, tak tá druhá sa zle obväzuje. Ťažké vysvetľovanie toto. :D 

Do cvičenia som sa pustila plnou parou v pred a tak som si nemohla odpustiť cez hodinu telesnej ísť do našej malej posilky ktorú máme v škole. Aspoň som sa trošku ponaťahovala a rozcvičila. Necítim sa ani už tak zle ako predtým a keď sa ponaťahujem, nie som taká stŕpnutá a hlavne sa pomaly ale isto blížim k s svojmu cieľu,urobiť bez problémov šnúru a dobehnúť môjho priateľa. 

Neznášala som cvičiť doma, ale od kedy (budem úprimná) nemám moc peniaze na fitko ktoré stojí 3€, cvičím doma. Je to o trošku síce horšie aj tá motivácia, ale vždy po cvičení sa idem osprchovať,najem sa, a môžem rovno ľahnúť na gauč a pozrieť si nejaký film. Aspoň v tomto je to pohodlnejšie, že sa nemusím teraz hlavne trepať do zimy spotená z fitka, nedaj bože, že by som sa ešte osprchovala, hneď by som bola chorá. 

Už dlhšie som pozerala na tieto Bolero prášky. Vedela som o tom maximálne to, že je to niečo do vody ako kedysi bol Tank alebo iné šumienky. Avšak keď som si to kúpila napadlo ma si to pozrieť aj na insternete. Zistila som, že je to diétne,nemusí to byť iba do vody ale môžete s tým dochucovať koláče,tvaroh a navyše veľmi mi to chutí. A samozrejme Voss voda o ktorej bude v blízkej dobe článok. 

V utorok som sa tak rozprávala s mojím priateľom a dohodli sme sa, že sa pôjdem pozrieť na ich tréning. Samozrejme som neváhala ani sekundu, vzala auto a šla som do Piešťan. Keď som prišla na ten štadión vynorilo sa mi v hlavne nespočetne veľa spomienok, ktoré mám od svojho detstva na tento Piešťanský štadión. Od malička som tam chodila a ešte mám niekde v skrini dres ktorý mi dal urobiť môj ocino keď som mala približne 5rokov. Možno o trošku viac.

Už som sa vám chválila s novou mikinou a nemohla som si hlavne odpustiť sem dať túto fotku. Áno bláznivá Betty sa jednoducho nezapre a musí sem niečo takéto dať. To by som jednoducho nebola ja. 

A ešte fotka z predu. Táto mikina je jedna z najobľúbenejších kúskov z môjho šatníka. Ale čoskoro bude o nej samotnej článok, takže sa v ňom dozviete viac. 

Fotka ktorá vznikla po mojej dvoj týždňovej chorobe. Nebolo mi 2x všetko jedno. Všetko učivo ešte do dnešného dňa doháňam a verte mi, mám čo robiť. 

Moja spolužiačka ktorá ma trpí už 3tí rok. Vždy bola pri mne keď ma niečo trápilo, bola mi oporou, zažili sme spolu už toľko toho. A tento rok sa k nám pridala jedna spolužiačka za ktorú som strašne vďačná. 

Jedna zo selfíčok zo školy.Ale na túto mám obzvlášť srandovnú spomienku. Pani učiteľka videla ako sa fotím a nemohla si odpustiť komentár Áno Behanová ste pekná, samozrejme Betty pekne poďakovala a začala sa neskutočne smiať. Pani učiteľka vy ste ale číslo. 

Posledná fotka ktorú som pridala včera je zo stredy. Čisto náhodná fotka. Odfotila ma moja spolužiačka pretože sme si ukazovali aký ma ona super foťák cez messenger. 

Komentáre

Zverejnenie komentára