Sama sebou

Niekedy sa na mňa ľudia pozerajú a krútia hlavou čo to ta Betty vystrája,myslia si, že som nejaký hlupák ktorý patrí na psychiatriu. Vždy keď mi toto niekto poviem, pozriem sa mu do očí a poviem, že ten hlupák je on. Neužíva si život tak ako ja. Načo to všetko je? Keď sa hráme na niekoho kto nie sme,neveríme si,myslíme si, že keď sa budeme chovať ako nejaký náš idol tak sa ním naozaj staneme? Dlho mi trvalo pochopiť samú seba a kto vlastne som JA. 

Už ste sa vy snažili zistiť kto vlastne ste? Hráte aj vy tie hlúpe hry na niekoho kým ani v skutočnosti nieste? Prestaň s tým a buď sama sebou. 


Dnes tu mám ďalšie fotky z nášho dňa so sesternicou. Prvý outfit a celkovo fotky boli také slušné,jemné,pripadala som si na chvíľu ako víla. Avšak tie dnešné sú také na ktorých vyjadrujem kto naozaj som. Som obyčajné dievča ktoré hrá podľa vlastných pravidiel a nebojí sa ukázať.  

Mohli ste si všimnúť, že môj blog je trošku iný, než blogy iných dievčat. Ja tu vyjadrujem samú seba,nebojím sa vám otvoriť. Nie raz som sa stretla s názorom, že ma obdivujú ľudia za to aká som svojská a úprimná, že sa nebojím byť aj výstredná. Preto sa toho nebojte aj vy. Verte si a všetko pôjde ako má. 

Dúfam, že sa vám článok a fotky páčili. Prajem krásny stred týždňa. Užívajte naplno. 

Komentáre