New in January and February

Ahojky krásky.

Prečo som to urobila teraz takto? Proste mi to prišlo takto lepšie a asi to tak bude stále, ale hlavne záleží na Vás. Takže mi dajte v komentároch vedieť či chcete new in mesačne alebo môže byť aj raz za dva mesiace. 
Haul oblečenia ešte len bude. Chcem to tento krát rozdeliť a začať to robiť trošku inak. 

KOZMETIKA

Čo sa týka líčenia mám tu dva produkty. Potrebovala som celkom súrne nový make up. A tak som sa rozhodovala celkom dlho, že akú značku. Som moc spokojná s korektorom od Catrice a tak som zostala pri tejto značke a kúpila si Make up. 
Cena: okolo 8€
A druhá vec ktorá sa týka líčenia je špirála. Mamina mi ju priniesla z Rakúska. Cenu Vám neviem povedať. Je od značky Essence a musím povedať, že na moje prekvapenie som s ňou strašne moc spokojná.

Vlasy: Tento mesiac moje vlasy dostali poriadne zabrať. Prečo? Veď uvidíte o chvíľu. Potrebovala som v Januári nové šampóny a tak som si kúpila šampóny z Lídlu. A som naozaj moc prekvapená z toho aké sú a ako mi pomáhajú.

Ďalší mesiac sa budete môcť na mojom blogu dočítať o značke Kallos. Tie ktoré ma sledujete už dlhšiu dobu viete, že túto značku mám moc rada a používam ich produkty. 

A farby na vlasy. Experimentovala som trošku a článok o mojej premene ste si už mohli prečítať. Za všetky farby som platila približne 16-17€

Posledná vec ktorá sa týka vlasov je sprej proti vypadávaniu vlasov. Je od značky Head and Shoulders alebo ako sa to presne píše. 
Cena:2€ v dopredaji.

Odličovacie tampóny z Marionaudu som už dlho nemala a aj tie som si hneď zašla kúpiť. Kedysi som si ich kupovala hrozne často.
Cena:1,40€

A a také tie random veci. Gél na holenie,sprchový gél+hubka.

A tento produkt som si nemohla odpustiť a najnovší prírastok je aj táto voňavka od Katty Perry.
Cena: okolo 16€

TAKÉ TIE SOMARINKY

Chcela som nejaký pevnejší a proste celkovo lepší obal na tablet. Zohnala som tento v GATE. 
Cena:3,99€
Vec z ktorej mám nesmiernu radosť je Môj diétny zápisník. Neviete si predstaviť tú radosť keď som uvidela, že je zlacnený a hneď som ho šla do Panta rhei kúpiť. 
Cena:4€


DOPLNKY DO IZBY
Tento krát tu mám aj niečo takéto. A čo to vlastne mám? Konečne aj ja mám komodku (šuplíčky) na kozmetiku. Tieto sú z Jysk.
Cena: 55€



A nemohla som si odpustiť a nevziať si aj do prvého šuplíčku takú ako keby krabičku. Mám v nej make up a korektory.
Cena:2€

DOPLNKY 
(oblečenie,náhrdelníky,náramky)


Dlho som hľadala náhrdelník s menom. Našla som a takú radosť ste ešte nevideli, to mi verte. Cena:12€ približne.
Bola som aj v Tally Weil a odtiaľ som si odniesla dve veci. A čo to je? Náhrdelník a náramok. 
Náramok:0,98€
Náhrdelník:0,50€
Mám ešte tieto čelenky a gumičky z Tally Weil. V nedeľu som sa trošku motala po auparku a behla som do Tally Weil a hneď som si tieto dve veci musela vziať. 
Gumičiek nikdy nieje dosť. :D Ľahko sa strácajú.
Gumičky:0,98€
Čelenky:0,98€


V gate majú ešte výpredaje a našla som si papučky. Hneď som si ich musela vziať. Prečo? Veď tá cena. :D
Cena:0,98€

Komentáre

  1. Krásny článok, veľmi pekné nové veci. Mala som taktiež takú špirálu aj penu na holenie ☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek! Závidím ti tu voňavku Katy Perry, je dokonalá! <3
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa do tej vonavky zamilovala <3 je perfektna uplne :)
      Dakujem ti moc za tvoj komentar :)

      Odstrániť
  3. Krásne veci :) možno by si mohla urobiť recenziu na ten make-up od Catrice :)
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tú voňavku si musím pri najbližšej návšteve dm očuchať :) Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Komoda je pěkná, hezky ti pokojík doplnila! ☺ A zápisník vypadá roztomile! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak sprcháče od Yves Rocher mám ráda - moc hezky voní.. A ten makeup od Catrice mám a je docela fajn, i když na mě je dost tmavý, tak si ho ještě zesvětluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky sháním novovu komodu, ta moje je už plná a nic se do ní nevleze.. :(

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára