Insta diary.

Ahojky krásky.

Dnešný článok bude taký pozvoľný a už dlho som aj tento článok nevydala. Je teda najvyšší čas aj článok takéhoto typu vydať. 
Budú to teda fotky z môjho instagramu a tie ktoré ma ešte nesledujete a chceli by ste tak tu je môj instagram: https://www.instagram.com/bettybong/

Už sa budem teraz snažiť pridávať články častejšie. Doteraz sa mi nedalo skrz to,že mi stále padal internet,ale teraz dúfam, že už mi to nebude robiť a pôjde všetko tak ako má. 
Čo Vám však prezradím tak Vás čakajú články či už rôzne spolupráce,články ktoré som si ja sama vymyslela a články z môjho života. 
Teším sa na Vaše komentáre a prajem Vám hlavne krásny deň. 
Ďakujem,že čítate a sledujete môj blog. 


Samozrejme prvá fotka nesmie chýbať a to je aj predposledná fotka ktorú som zatiaľ na svoj instagram pridala. Je to fotka samozrejme BMW a mojej obľúbenej e34. Ďalej dole na ľavo je tiež moja obľúbená e34 a vedľa je fotka zo zrazu na Jankovom Vŕšku.


 Fotka hore v ľavo chalanisko čo driftoval trošku na Jankovom Vŕšku. Vedľa keď sme sa stretávali v Trenčíne. Ostatné fotky sú z osláv 100rokov BMW ktoré sa konali na Jankovom Vŕšku. 

 Tieto fotky som proste musela pridať. Drifting je dobrý,driftovať treba,kto jazdí bokom pôjde do neba. :D Pod ňou na ľavo,to nemusím písať ale tá ma najviac pobavila a hneď vedľa je veta od Paula Walkera Ak ma jedného dňa zabije rýchlosť,neplačte ja som sa vtedy smial. 


Neviem či už som to spomínala ale v poslednej dobre som si moc obľúbila Trenčín a tak tam rada zájdem,či už za kamarátmi,na nákupy alebo len tak sama. Mám moc rada toto mesto a nikdy sa mi z neho nejako nechce ísť.  


Áno Betty bola konečne vo fitku. Ani si neviete predstaviť aká som išla odtiaľ šťastná aj keď som ledva chodila. Bolo to pre mňa skvelé znova sa hýbať a znova mať svoj obľúbený leg day. Potom už len fotka vedľa na pravo hore je oddych doma.  


A presne o tomto som pred chvíľou písala. Nákupy v Trenčíne. Ale o tom až v článku New In.  


Áno musím pridať aj trošku svojich fotiek. :D  Prvá na ľavo hore je zo stanice v Trnave kde som bola nejaké dva dni dozadu,druhá je z fitka,dole na ľavo je z Trenčína a vedľa nej keď sme šli s kamarátkou v Trenčíne sa trošku zabaviť. 




Komentáre

Zverejnenie komentára