Objavujem svoj štýl-Jackpot clothing

Ahojky krásky. 

Dnes tu mám pre Vás článok aký sa ešte na mojom blogu neobjavil. Chcem túto rubriku trošku rozšíriť. Myslím to tak, že objavujem nové veci a hľadám svoj štýl,svoj štýl obliekania. Mením šatník pretože teraz nastala tá chvíľa. Budem mať 18násť za 3 mesiace a tak som si povedala, že teraz je vážne ten správny čas. Dospievam a snažím sa meniť.

A ak si niečo z tohoto eshopu vyberiem, jednoznačne sa môžete tešiť na článok s fotkami a recenziou na vec.

Tento týždeň som trošku skúmala eshopy a našla som jeden eshop ktorý ma veľmi zaujal. Nie len pre ich veci ale aj pre desing eshopu a pre ľudí ktorý sú na tých fotkách. 

Eshop sa volá Jackpot clothing a nájdete tam naozaj krásne kúsky. Ja som si tam už našla asi 3 veci ale najradšej by som si odtial vybrala úplne všetko. Či už čiapky alebo tričká,mikiny. Tričko v štýle army ma asi najviac zaujalo. Prečo? Milujem takéto army veci a toto tričko jednoznačne spĺňa moje požiadavky. Bavila som sa s kamarátkou ktorá si objednávala z tohto eshopu a sama mi povedala, že ho zbožňujem a s vecami je vždy spokojná. 





Avšak čo ma celkom zaujalo na eshope sú ľudia ktorý sú na tých fotkách. Vybrali na nich presne oblečenie s eshopu ktoré sa im hodí a ja som si tento eshop proste hneď zamilovala. Sú to ľudia či už s tetovaním,tunelmy alebo piercingmy. Ja osobne mám tunel v uchu,ale to Vy už určite viete, mala som aj piearcing a novo budem mať na narodeniny dve tetovania.

Nie, že by ma nudil štýl obliekania ktorý momentálne mám,ale hľadám niečo nové. Každý skoro chodíme v rovnakých veciach. Tento ich štýl mi príde niečo zo štýlu  BMX,skate. 


A čo hovoríte na názov eshopu?

Jednoznačne kto chce bežte sa pozrieť na tento eshop a napíšte mi do komentára čo si o ňom myslíte. A poradte mi aká vec by sa mi hodila odtiaľ.

Komentáre

  1. Miluju tenhle styl, protože je v něčem odlišný. Miluju odlišné lidi, ale bohužel by mi to moje mamka neschválila. :D Chtěla bych mít třeba modré vlasy, ale bohužel... :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Este ze ja si mozem nafarbit. ☺ Budem sa farbit na cerveno❤

      Odstrániť
  2. Styl je opravdu úplně jiný. Jelikož jsem zaběhlá v tom oblečení, co nosí všichni, nevím jestli by se mi tyto věci na sobě líbili.Na lidech na fotkách vypadají ale fakt dobře. Určitě pak vyfoť outfit, až ti věci přijdou :) GIRL OnLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přiznávám, že se mi tento styl líbí úplně stejně jako tobě. Mám stejný názor.
    Upřímně vynikne kdy kde, jak na které osobě.
    Krásný blog :-*

    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tieto tričká len pôsobia tak inka štýlovo, ale dajú s akombinovať s naozaj všetkým. :) Netreba na to ani farebné vlasy. O eshope som už počula a tiež sa mi pozdáva.

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ano :) Ale predsa len s nafarbenymi vlasmi to vyzera omnoho lepsie :) Teda tie modelky vyzeraju tak omnoho lepsie a tie veci potom aj inak posobia :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára