Fitness diary 3 týždeň

Ahojky krásky. 

Neviete si ani predstaviť ako som zo seba tento týždeň aj trochu sklamaná. Som zvyknutá na cvičnie v pondelok,streda a piatok. Ja som bohužiaľ necvičila ani v pondelok a nenapravila som to ani utorkom. Prečo? Dozviete sa viacej v článku. 

Pondelok
V pondelok bol pôvodný plán cvičenie,ale nejako sme nestíhali a tak sme šli aspoň večer o 19:30 do sauny. Nehovorím, že sauna tiež nepomáha trochu v chudnutí ale bola som sklamaná, že tento deň som proste nebola cvičiť. Ale sľubujem, že to napravím a budúci pondelok budem už o 7:40 vo fitku makať.

Utorok
Ani tento deň som nebola cvičiť. Prečo? Mám problémy trošku s tlakom a tak som musela celý de
 nosiť merač tlaku na ruke. Môj deň vyzeral asi takto: šla som ku doktorke,prišla som domov,išla som s priateľom,prišla som domov...celú noc som sa budila a ráno znova ku doktorke. Každých 10 minút mi to cez deň meralo tlak a cez noc každých 15 minút. Tí ktorý to  už mali vedia o čom hovorím a tí ktorý nie ani nechcite. Je to mega otravné,po niekoľkých hodinách to začne už nehorázne bolieť a vám nezostáva nič iné len čakať ešte nejakých 16 hodín kým Vám to dajú preč. 

Streda
Bola som teda u tej lekárky a konečne mi ho dala dole. Neviete si predstaviť aká úľava to bola. Cítila som sa slobodná. :D Vážne. 
Okolo 17:49 som išla na autobus do Piešťan a šúp do môjho obľúbeného fitka. Zacvičila som si moc dobre a bola som rada, že konečne cvičím. Myslí, že som tam bola okolo hodinky a pol. Dala som si 10 minútové kardio,pocvičila som si poriadne brucho a nohy som si zničila tiež dosť. Som so sebou spokojná za to ako som si zacvičila. Išla som do toho plnou parou vpred a neflákala to. Musím uznať,že som sa potom cítila skvelo keď som vyšla z fitka,unavená ale zároveň šťastná a vonku padal sniežik. 



Štvrtok
Konečne fitko. Daala som to a bola som na seba naozaj moc hrdá. Cítila som sa skvelo. Fitko je pre mňa niečo ako relax pre telo ale aj pre dušu a hlavu. Je to odbúranie všetkého stresu. Vždy sa v posilke poriadne zničím a potom mám celý den skvelý,pretože som niečo pre seba urobila a nelenošila som len tak. 


Piatok
Zaslúžený oddych. 

Sobota
Drahý išiel ráno do práce a tak som bola hore už od 5:30. U nás v sobotu moc autobusy nechodia a tak som premýšľala čo budem doma. Na koniec som zistila, že moje fitko je otvorené od 7mej rána. Rýchlo som si pozrela autobus a čo nevidím 6:56 mi ide autobus do Piešťan. Rýchlo som sa pobalila,najedla a vyrazila som na autobus. Do fitka som prišla okolo 7:16 a začala som cvičiť cca o 7:25. Nikdy som nebola na seba pyšnejšia ako v túto sobotu. Bolo to pre mňa niečo celkom nové ísť cvičiť takto skoro ráno. 


Nedeľa 
Oddych s  priateľom a plánovanie trošku budúceho víkendu. To ale nebudem prezrádzať.

Na záver článku by som iba chcela povedať,že tento týždeň t.j. od 25.1.- 31.1. som doma chorá,takže článok fitness diary nebude,keďže tento týždeň do fitka kvôli chorobe nemôžem.

Komentáre

  1. Ja som ten merač tlaku mala tiež a je to otrava :D ja som doma tiež kvôli chorobe, tak ti želám skoré uzdravenie, aby si čoskoro mohla makať v posilke
    Jane's world

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skore uzdravenie aj tebe :) je to otrava a poriadna :D Ďakujem ti velmi :)

      Odstrániť
  2. Držím palce, at se brzy uzdravis, neni nic horšího nez nemoc, ja to mela ted taky. Byla jsem na sebe nastvana ale bohuzel s tím člověk nic neudělá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ti velmi :) ved to ze s tym nic neurobim....musim len pchat do seba lieky...caje...spreje :D

      Odstrániť
  3. dufam, ze sa coskoro dostanes do formy a budes moct chodit do fitka, ked ta to tak bavi :) to je hlavne a drzim ti palce! ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára