Výhra Na Blogu Janky

Poznáte blog http://delavieestbelle.blogspot.cz/? Ak nie určite sa pozrite na tento blog. Nájdete tam krásne články. Je to skvelé dievča,veľa krát sa s ňou dá skvelo porozprávať. Na blogu organizovala Giveaway. Veľmi sa mi zapáčili produkty a tak som sa rozhodla zapojiť. A vo štvrtok ráno mi Janka píše na Facebooku,že vyhlasovala giveaway a zrazu ja som ju vyhrala. Čo lepšie sa mi mohlo stať v ten deň? :) Asi ani nič iné. Nie len, že som sa tešila na produkty ako malé dieťa,oni tie produkty boli tak nádherne zabalené a tak nádherne tam uložené,no ja som proste nechápala. Dala si s tým veľa práce a myslím, že ani poštovné nebolo 2x najlacnejšie. Veľmi sa jej chcem poďakovať za to, že som zrovna ja vyhrala tieto krásne veci. Určite sa o nich na mojom blogu ešte veľa dočítate. :) Mám Vás rada a prajem Vám tie najkrajšie vianoce. :)

PS:neberte tento článok ako vychvaľovanie. :)

 Bolo to takto krásne zabalené. :)
 Našla som si aj list na ktorom bola pusinka. :) a veľmi pekne ho napísala. :)
 Dosť sa mi zíde,pretože ten môj je už skoro minutý.
 S touto značkou nemám ešte skúsenosti ale teším sa veľmi.
 Môj vytúžený krém na ruky od Balea.
 Nové štetce potešia vždy. Áno som maniak na štetce. :D
 Neverím, že som naozaj dostala tento rúž. Jeden z mojich vianočných želaní.
A lak na nechty vždy poteší každú ženu. :)

Komentáre

  1. Jsem moc ráda, že se ti všechny produkty líbí :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A veľmi. :) som z nich nadšená a hlavne sú to proste veci ktoré ja neustále potrebujem. Takže si mi uľahčila aj kúpu nových vecí. Hlavne keď som maniak na štetce :)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná výhra. Gratuluji. A přeji krásné a šťastné Vánoce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ti ďakujem. :) Prajem ti krásne sviatky a silvestra. :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Ten rúž je krásny. A hlavne tá farba. Prirodzená :)

      Odstrániť
  5. Tak to gratuluju, super výhra! Ta rtěnka je skvělá:)
    Co jsem dostala k Vánocům?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára