Prvý týždeň

Ahojky krásky. Na písanie tohto článku som sa neskutočne moc tešila. Tento týždeň som bola 2x vo fitku. V utorok a štvrtok. Viem mala som ísť aj viac krát ale som si to tento týždeň takto rozdelila a musím však uznať,že som moc spokojná so sebou. Som šťastná od doby kedy som znovu začala cvičiť a kedy som znovu zostala sama sebou. 



Necítila som sa vo svojom tele vôbec dobre. Musela som začať,aj keď December je taký všelijaký mesiac,ale nikdy nie je neskoro a neexistuje nevhodná doba kedy začať. Vždy po tréningu som sa cítila skvelo a plná energie aj keď som bola úplne vyčerpaná. Včera ma fotila Saška vo fitku,a našu spoločnú fotku tiež uvidíte. :) Vy ste boli tento týždeň cvičiť? 


Dala som si cviky na ruky,nohy,brucho a kardio. Dnes sú tu fotky z cvičenia rúk. Chcela som sa však opýtať či by ste prijali fotky aj z cvičenia iných partií. No vlastne toto sú nie len ruky ale aj trochu chrbát.

Tak ma napadlo. Akú hudbu počúvate počas cvičenia? Chceli by ste aj článok takéhoto typu? Alebo aj článok typu,kde by som Vám ukázala svoju motiváciu?



A tu je už fotka so Saškou ktorú som spomínala vyššie. Keby mám zhrnúť tento týždeň,bol to len,podľa mňa slabý začiatok. Svalovicu mám zo včera a poriadnu. Som rada, že som vôbec niečo prešla. :D Celý človek ma bolí ale nebudem si stažovať. Rozhýbem to a bude dobre. :)
Budúci týždeň to rozbehnem viac a nemôžem sa už dočkať. Najviac sa však teším na to keď budem cvičiť nohy. Asi si ich dám vždy keď pôjdem do fitka. :D Som blázon do cvičenia nôh. Niekto ich vôbec necvičí a potom..uff :D Tie ktoré sledujete nejaké tie fitness stránky tak ste možno videli ako to vyzerá keď chlap ich necvičí.


Ehm....nepotrebujem ukazovať svoj zadok ale proste chcem Vám ukázať ako sa snažím ako chcem aby som raz mala telo po ktorom túžim a áno som tak trochu blázon pretože chcem mať dokonalý zadok. :D Som hrdá na to, že som sa k tomu dokopala. Základom je motivácia a nie ani tak dokopať sa k tomu ale priniesť do svojho života takýto štýl a žiť ho.

Fotka je z včerajšieho tréningu a mohli ste ju vidieť na instagrame. Ako sa Vám páčil článok? Nabudúci týždeň bude znova, a znova a znova. Plánujem takéto články vydávať stále. Budeme spolu sa snažiť o premenu a ani vianoce nás nezastavia. Berte to ako takú challenge. Vianočnú challenge. Aby sme sa neprežierali a podobne, Krásny deň Vám prajem. :)

Komentáre

  1. je super, že chodíš do posilovny! :) Určitě napiš více článků, i s motivací i s písničkama.
    Ať ti to dlouho vydrží, je super, že tě to i baví :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky :D držím palce nech nepoľavíš :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super clanek, velka motivace. Taky miluju ten pocit kdyz vyjdu z fitka:) drzim palce
    Www.thepearlsofmylife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :) To je asi ten najlepší pocit že si niečo pre seba urobila a aj keď si zničená tak máš stále super náladu :)

      Odstrániť
  4. Super super super! Držím palce, nech máš vysnívanú postavu :) Ja nemám také odhodlanie :( Ale určite chcem článok o tvojej motivácii a pesničkách :) a možno sa k tomu dokopem aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Romi. :) Skúsime ta nejako k tomu dokopať. :) hehe snáď to dáš bez problémov. :) ale ty máš super postavu aj tak :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára