Podprsenka pod šaty?

Stále je obdobie stužkových, plesov a iných významných udalostí, kde si potrebujeme obliecť spoločenské šaty. Snáď viete čo tým myslím.
V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať jednu veľmi krásnu a zaujímavú podprsenku.

Úprimne s takýmto strihom podprsenky som sa ešte nestretla a hlavne je skvelá pod šaty. Mala som ju na vystúpení 130teho výročia školy ale aj pod šatami ktoré som mala na fotení. Nemusím sa báť, že mi bude vykúkať ramienko alebo kúsok z podprsenky. Má trošku iné viazanie než na aké som zvyknutá,ale rada skúšam nové veci.





Bolo trošku ťažšie si zvyknúť na to viazanie ale keď som dala na seba šaty, tak som už nič necítila a bolo to v poriadku. Túto podprsenku nenosím len pod šaty ale aj cez bežný deň pod tričko. Je zo stránky liliana.sk
Na ich eshope nájdete nie len podprsenky ale aj nohavičky,čiapky,pyžamká,plavky,šaty,rukavice a veľa iných a krásnych vecí. Na eshope sú naozaj veľmi prijateľné ceny a ak by ste sa chceli poradiť,komunikácia s eshopom je skvelá. Odpoveď skoro hneď a sú to moc milý a ochotný ľudia. Keď si nebudete vedieť rady,určite im napíšte.

Materiál z akého je podprsenka, je veľmi príjemný,neškriabe a nerobí mi ani žiadne škvrny ako väčšina podprseniek. Za čo som fakt rada a hlavne dobre sedí. Dá sa zaviazať na viacero spôsobov ale ja som stále len pri tom jednom. :D Stále som neprišla na tie ďalšie spôsoby. Ale ak na ne prídem určite Vám ich napíšem.


Z tohto eshopu by bol aj skvelý výber na vianoce. Ak chcete potešiť svoju maminu, kamarátku alebo hocikoho iného z rodiny alebo známych pozrite na ich eshop. Ja som tam už vybrala pár vecí a mám pár typov aj čo by ste napríklad mohli kúpiť pod stromček. Majú tam aj sekciu Vianočné darčeky,takže tam určite pozrite a možno sa Vám tam niečo zapáči. Ja som si  našla krásne pyžamko,županík ale aj spodné prádlo pre priateľa. A tie ktoré chcete potešiť svojho priateľa,poprípade manžela,nájdete tam aj  sexi prádielko. Mikulášske ale aj rôzne iné. Čo tak, takto potešiť svoju polovičku? :)


Komentáre

  1. Ako to vyzerá zo zadu ? ... Tamm je iba jeden pásik či ako ?

    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky Aduš. Tam si len obmotáš ten pásik pretože je z bokov,obmotáš ho v zadu a v predu zapnes :) Chapeš či pošlem ti foto? :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára