Moje vlasy majú radosť

Neviem či je Vám známa táto značka, alebo ju vidíte u mňa na blogu prvý krát v živote. Ja som spo tejto značke pokukovala už nejaký čas a prišiel čas vyskúšať ju. A moje vlasy mali veľkú radosť. Prečo ? Dozviete sa v článku. 


Začnem penovým tužidlom. Ja penové tužidlo používam vždy po umytí vlasov. Mám ich potom objemné a držia požadovaný tvar. Toto tužidlo je naozaj silné a hlavne nezlepuje vlasy. A pozrite na to balenie. Nie je úžasne?
Myslím že úprava vlasov s týmto tužidlom bude jednoduchá. Idete na rande? oslavu? alebo niekam len tak von? Skúste si urobiť účes ktorý vynikne a nezabudnite po umytí vlasov naniesť toto tužidlo. Keď som šla von,upravila som si s nim vlasy,boli objemné, čo na svoju ofinu ja potrebujem a držali si svoj tvar. Vonia ako zelený čaj a hlavne keď si upravujem vlasy so žehličkou alebo kulmou drží to stále objem.
Môj každo denný produkt je tento lak na vlasy. Mám dva laky na vlasy. Ale o tom druhom sa dočítate nižšie. :) Znova je balenie prekrásne a už len to balenie Vám hovorí,kúp si ma,kúp si ma. Tento lak na vlasy je na farbené vlasy. Bojíte sa že sa po farbený nebudú tak lesknúť? Nemusíte sa báť pri tomto laku na vlasy. Obsahuje UV filter,keratin a provitamin B5. Dodajú tvojim vlasom lesk a farba bude dokonalo chránená. Použila som ho keď som si natáčala vlasy na fotenie, Hmm natáčala som si ich o 8mej ráno fotila som keď fúkalo a na druhý deň som ich mala skoro rovnaké. Možno minimum padlo ale stále to isté. Žiadne zničenie. Vietor mi problém nerobil. Vlasy zostali v rovnakom tvare.
Wow, wow a wow. Suchý šampón je skoro môj každodenný pomocník. Noo skoro každodenný. Každý druhý deň mám mastnejšie vlasy a som lenivá si ich umývať a navyše si ich ani každý deň umývať nemôžem. Mastili by sa mi stále viac a viac. Tento suchý šampón som poriadne preklepla a musím uznať že som nenašla žiadnu chybu. Moje vlasy sú po ňom jemné,žiadna mastnota a navyše žiadne biele škvrny. Poznáte to? dáte si suchý šampón na vlasy a môžete to hocijako šúchať s uterákom,s rukami alebo rozčesávať a nič? tento suchý šampón si nastriekam na vlasy, trošku vmasírujem a vyčešem. Nevidím žiadne mastné vlasy ako pri niektorých suchých šampónoch a ani necítim, že by boli mastné.  Navyše sa hodí najviac keď sa ráno zobudíte neskoro a nestihnete si vlasy umyť. Toto je najlepšia varianta. Ale aj keď ste cez leto na nejakom festivale. Žiadna voda ? nieje problém.
Posledný produkt na vlasy je silno tužíci lak na vlasy. Idete na stužkovú ale musíte sa aj prezliekať do iných vecí a nie ste len v jedných šatách? Program pri ktorom ľahko účes povolí,alebo pri divokom tanci? Skúste tento Lak na vlasy a zaručujem Vám, že sa nemusíte obávať padnutia účesu alebo jeho poničeniu. Ak sa chystáte vytvoriť účes ktorý má vydržať aj tú najdivokejšiu noc je tento lak na vlasy skvelá varianta. Verte mi. Urobila som si vlny a zopla ich ale nejako mi nechceli držať. Stačilo pár strekov a vlasy držali ako prilepené a nechceli pustiť. Asi Vám nemusím hovoriť ako som si ráno vytrhala vlasy keď som to raz prehnala s týmto lakom. :D Obsahuje UV filter,keratin a provitamin B5. Chráni vaše vlasy takže poničenia sa báť nemusíte.
Každý tento produkt stojí cca 3€. Oplatí sa investovať do týchto produktov. A je to ďalší skvelý typ na darček k vianociam.

Komentáre

Zverejnenie komentára