Čo som dostala na Vianoce

Ahojte krásky. 

Dnes tu mám najočakávanejší článok a ako ste podľa názvu už mohli vedieť o čo ide,áno ide o článok čo som dostala na vianoce. Písali ste si o tento článok a tak to neberte ako vychvaľovanie a ide sa na to. :) Prajem Vám krásne sviatky a užite si to. 



Od frajera som dostala tento rok toho naozaj hrozne moc. Náhrdelník ktorý som si vybrala sama z čajovne kam chodíme dosť často,
 Ďalšia vec ktorú som dostala sú nohavice. Tie som naozaj potrebovala a boli sme ich vyberať spolu. :)
Ďalej tu mám sadu 3čajov a hrnčeka. Moja láska vie, že som na takéto somarinky a hlavne na tie čaje a šálky a tak mi kúpil takúto sadu. Som za ňu naozaj  moc rada. 
A posledným a najväčším darčekom je moja Mucinka. To je môj najväčší sen. Mať zajačika. Raz som už mala ale toho sme museli dať preč. A teraz mám moju Mucinku. Je to také moje zlatíčko,pretože mi stále behá po izbe a všetko skúma,všetko chce vidieť a všade musí byť. :) 


Od maminy som dostala toho tiež dosť a to napríklad šperkovnicu po ktorej som už nie raz pozerala. Chcela som si ju sama kúpiť ale nakoniec mi ju priniesol ježiško. 

Mám tu dve tričká z dlhým rukávom. Súrne som ich potrebovala,pretože ja mám väčšinou všetko s krátkym rukávom.
 Veci ktoré na vianoce nesmú chýbať sú ponožky a spodné prádlo. Ja som dostala dva páry ponožiek
a krásne ružové nohavičky. Sú to síce ako ja tomu hovorím bombarďáky ale cez zimu sú najlepšie.
Náhrdelník,ktorý sa podobá na čelenky je fakt moc zaujímavý ale je pekný. Ešte som taký nevidela. Myslím, že je s Primarku.
A posledná vec ktorú som dostala od maminy je kniha a je to knižka Horná Dolná. Milujem tento seriál a vždy sa s priateľom tak moc nasmejeme. :D Zlatik,klakol som si na menisky,položil som ty otázku kerú si scela očut,vác odemna nesci. :D Najlepšie proste. 
Keď už sme pri rodičoch,ukážem Vám teraz darčeky od Ocina. Vie veľmi dobre, že milujem dekorácie a kúpil mi ružovú krabičku,v ktorej už skladujem laky na nechty a nápis Love. Je to úplne prekrásne a mám z toho obrovskú radosť. 





Ponožky,ponožky,ponožky. :D To predsa nemôže chýbať a nie hlavne takéto. Proti šmykové a ešte aj so zvieratkami. :D Milujem  sa vrátiť do detských čias. 
Peňaženka bola veľmi potrebná a tak aj tú som dostala. Je macíkova a hlavne veľká. Takže sa tam zmesia všetky moje veci z peňaženky ktorú som mala.
A ako posledné tu mám veci na cvičenie a to podprsenku a trojštvrťové nohavice k tomu. 
Takže šup do fitka čo najskôr. 



Mamina chodí upratovať k jednej slečne. Aj ona mi poslala nejaké drobnosti. Bola som veľmi prekvapená a hlavne rada. Vybrala skvelé veci. Mám tu od nej sprchový gél,šampón na vlasy a balzám na vlasy. A čo sa týka nejakých doplnkov. Krásny náhrdelník aj s náušničkami a malinkého anjelika. Už ho mám aj na okne vystaveného medzi ostatnými.


Od Babky a od Dedka som dostala krásny nápis na stenu ja taký proste môžem a milujem tieto
hovadinky. 
Potom nesmie chýbať vianočná sviečka v krásnom obale ako keby.
Rukavice? A ešte aj takéto? No tak to je radosť a veľká. Biele rukavice ešte nemám a bojím sa ako budú za chvíľu vyzerať. :D 
Babka uhádla čo milujem a rada nosím. Sú to obyčajné mikinky bez kapuce. Napríklad ako táto ktorú som dostala. Už som na ňu ale aj hodila očko keď som bola v práci. 



Môj brácho na mňa nezabúda a aj on mi dal pod stromček niečo. A to niečo je krásna kozmetická taštička. No dobre vybrala som si ju sama. :D :D Ale tak dostala som  ju od brata. :)  


Od priateľovej maminy som dostala krásny opasok,pretože ten môj starý bol už v rozkladovom stave a bolo nutné ho zameniť  za nový. Tento sa mi hlavne hodí do nohavíc od mojej lásky. 

 Prišiel priateľov brat s frajerkou a tí mi urobili teda poriadnu radosť. Keďže jeho priateľka pracuje v Tally Weil,doniesla mi takúto krásnu vec na oblečenie. Vždy som túžila po takomto niečom. Je to jednoduché a pritom elegantné a hlavne hodí sa to skoro ku všetkému.
 Poprosila som ju či by mi nemohla u nich v Čechách kúpiť knihu od A cup of style,že jej dám peniažky. Že vraj ma ježiško počul a priniesol mi ju. :) Veľmi som rada za túto knihu pretože som ju všade u nás v SR zháňala. 



Priateľ má hrozne zlatú sesternicu ktorá mi kúpila v Gate prekrásny náhrdelník. :) Hodí sa hlavne k môjmu tričku, ktoré uvidíte hneď pod týmto.

Potešila som samú seba a kúpila niečo málo aj sebe. Napríklad ako som už vyššie spomínala tričko z Gate. Bolo to v deň keď sme s priateľom kupovali nohavice. Šla som si  k nim vybrať tričko a keď sme toto uvideli obaja hneď bez váhania sme sa zhodli, že to je ono.
A druhé tričko ktoré tu mám je obyčajné jednofarebné. Milujem takéto tmavé tričká. Je z New Yourkeru.

 A áno na fotkách vyzerám ako dobre vypasené prasiatko. :D 
Ďakujem za všetky veci ktoré som dostala a fakt ma to potešilo. Dúfam, že sa článok páčil a teším sa na vaše komentáre. Prezraďte mi čo ste vy dostali od ježiška. Poprípade ak ste blogerka pošlite mi odkaz na článok s touto témou. Krásne sviatky a určite sa ešte ozvem tento rok. :) Ahojky. 

Komentáre