Výzva? Idete so mnou do toho?

 Ahojte krásky. Musím Vám povedať pár vecí. Nebudem sa nijako obhajovať ani nič.
Presne povedané vykašlala som sa na seba. Ale že hrozne moc. Necvičím tak ako predtým,zanedbávam sa, jem hocičo na čo mám chuť. Proste je zo mňa tlsté prasa. Vidíte ten obrázok pod týmto textom? Tak budem vyzerať a omnoho lepšie. Budú to dlhé mesiace makania a obetovania veľa vecí. Ale toto nieje zábava ani nijaký koníček, je to životný štýl akým som som rozhodla žiť. Je to rázna a poriadna zmena. Verím však že nebudem v tom sama a Vy ostatné sa pridáte ku mne.


 Naozaj som na seba veľmi nahnevaná a najradšej by som sa prefackala. Ako som sa mohla tak na seba vykašľať? Ako som toto mohla dopustiť? Nechápem samú seba a tieto otázky si musím položiť a zodpovedať sama. Nebudem už tá čo len hovorí o tom ale budem tá ktorá to aj robí a maká na sebe pretože má určitý cieľ ktorý chcem dosiahnuť.


 Nehovorím, že to bude ľahké, bude to veľmi ťažké a poriadna drina. Ale ja som sa nenarodila preto aby som žila ako ostatný. Ja som sa narodila aby som žila ako človek ktorý niečo dokáže a jedného dňa keď sa mi niekto pokúsi nahovoriť, že nejakú prekážku nezvládnem,odstrčím ho na bok a poviem mu NIE? TAK SA POZERAJ!!!!! 
Každý týždeň chcem vydať aspoň jeden článok. S fotkami z fitka, posilky alebo biku. A nie len to. Ale chcem tam hlavne písať ako sa cítim ako som postúpila,ako som sa zlepšila a hlavne ako to všetko zvládam či už fyzicky alebo psychicky. 

 Chodte si za svojím cieľom, za svojím snom a uvidíte, že jedného dňa budú ľudia na Vás ukazovať prstom a vravieť vidíš ju? Ako sa zmenila? 
Ale nájde sa aj kopec ľudí ktorý budú len ohovárať ale tí sú stále za vašim chrbtom a nesiahajú vám ani po päty. Oni nedokázali toľko čo VY, Neprežívajte život. Žite život. Vaša budúcnosť je Vo vašich rukách. Aj keď padnete na samé dno a nebudete vládať postavte sa. Verím Vám že to zvládneme spolu, Nebudete rovnaký, budte odlišný. 
Ak by ste sa ma chceli na hocičo opýtať napíšte mi na môj facebook. Rada sa s Vami o hocičom porozprávam a navzájom sa podporíme. Poďme do toho. 

Komentáre

  1. Já si říkám, že už bych někdy měla začít žít zdravěji. :D Ale zase jsem tak líná, že stejně sním cokoliv chci a mám normální postavu o váze 49 kg. :D Ale určitě to zkusím, sice mi to vydrží nanejvýš pár dní, ale to nevadí. :D A kdybych to náhodou nedala, tak si o tom aspoň u tebe počtu. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já dnes začala cvičit a jíst zdravě, to zvládneme :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára